Zeg, hou eens op jij! Hij was echt heel erg wit! En nu ga ik natuurlijk twijfelen he... Ik ga vrijdag weer testen. Wie weet...
Nee echt kan aan mij liggen hoor maar ik zie echt een hele lichte streepje vooral als je hem in hdr zet. Maar beter om vrijdag te testen dan heb je zekerheid
Net de foto in negatief gezet, maar de test is echt negatief hoor... Ben benieuwd naar vrijdag! Al heb ik er nu al een stuk minder vertrouwen in. Stom he... Waarom test ik dan ook zo vroeg. Respect voor de meiden die het wel vol kunnen houden!!
Chantalcindy gefeliciteerd! Jammer krisjuh maar kan inderdaad nog Hier nog hetzelfde geen bloed wel zeurderig buikpijn, rugpijn, giga borsten met blauwe aders, moe. Nu wachten op manlief. Kan bijna niet anders dan dat ik zwanger ben maar ja nu nog de streep
@Inlove respect voor het feit dat je zo lang kunt wachten met testen Ik zou het geduld niet hebben. Succes!
Hallo dames, Ook mijn NOD staat op 13 juli. Spannend nog 3 dagen wachten... Super pijn in mijn borsten, maar wel al wat roze slijm ontdekt. Dus denk dat het niet is gelukt, inmiddels is dit al onze 5e ronde. Vanochtend getest, maar er was niets te zien helaas. Meerdere meiden die al eventjes bezig zijn?
Hmmmm.. Spannend nog dus!! Maarre... 5 maanden bezig zijn is nog niet echt lang hoor... ik snap dat het voor jezelf al wel lang kan aanvoelen, maar 5 maanden is echt nog niks. Sowieso zit je nog binnen de gemiddelde tijd dat iemand zwanger raakt. Maar uiteraard hoop ik voor je dat het snel raak is!!
Wij zijn in mei begonnen met proberen en dit was dus eigenlijk mijn 3rde ronde... Ben nu wel pas begonnen met ovu-testen en gisteren ongesteld geworden... :x.. Maar we laten ons niet kisten en op naar de volgende ronde!!
@ Hogelinda Je heb helemaal gelijk, ik ben ook nog niet heel lang bezig. Ben erg ongeduldig en we willen het heel graag... toch geduld hebben.... en anders volgende ronde weer nieuwe kansen! Gefeliciteerd Chantalcindy!