NOD 1 t/m 15 juli 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Kinderwens87, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    In love, dankje voor de lieve woorden! Inderdaad zo voelt het wel. Hoop ook voor jullie een positieve test, zie dat je 2 dagen overtijd bent.. Wat een onzekerheid :(. Hoop dat ie morgenochtend positief is!!!

X

2. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Echt waar!!! wauwwww dat is echt geweldig. Gefeliciteerd!:D

3. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    dat zware gevoel in me onderbuik heb ik ook.
    Je kan wel zwanger zijn hoop het in iedergeval echt voor je.
    Wanneer wil je gaan testen?

4. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Roze Dames GEFELICITEERD!!
    Rode Dames BALEN!! Maar we laten ons niet kisten!!

5. Ikje84

Ikje84 Lid

30 jun 2013
    60
    0
    0
    Persoonlijk begeleider
    Drenthe
    Hey

Ik mag op rood, op de terugweg van de huisarts "brak het door".
    Geen bruine troep niets gewoon meteen rood.
    Helaas volgende ronde beter :(

6. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    Essie28: Zaterdag is officieel mijn NOD... Maar omdat mijn cyclus vorige maand 26 dagen was ga ik er een beetje vanuit dat het vandaag of morgen moet komen. Dus wacht ik na het weekend wel af, mocht ik dan nog niet ongesteld zijn doe ik een testje... Maar denk wel dat het eraan zit te komen aan mijn afscheiding te zien. Loop al elke keer met een maandverbandje in mijn onderbroek omdat ik ook ongiegevoel heb de hele tijd..

7. In love

In love Actief lid

27 feb 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chantallie zijn jullie bij de eerste op een natuurlijke manier zwanger geraakt na 1,5 jaar of met hulp? Merk ook dat ik het met niemand in mijn omgeving kan delen dus vond ik het fijn om op jou te reageren. Ook inderdaad omdat wij ook al een gezond kindje hebben waar we onwijs blij mee zijn maar dat houdt niet in dat de wens nu minder groot is.. Ja ik ben overtijd en gisteravond negatief getest, hopelijk heb ik inderdaad morgenochtend een positieve test in handen

Balen ikje...

Hier vandaag helemaal geen zeurderig gevoel in mijn onderbuik, geen krampen...nog wel lage rugpijn, moe, hoofdpijn, grote borsten met blauwe aders, hard bol buikje, licht misselijk

8. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja,echt haha Welke datum ben jij uitgerekend? Ik volgens mij 20 mrt,maar moet het nog even goed berekenen ;)

9. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    :(:( nieuwe ronde nieuwe kansen!!:):)

10. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Hoop voor je dat je menstruatie uitblijft en dat je gewoon lekker positief test!
    Je bent wel geduldig..ik zou allang hebben getest

11. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    23 maart dus ongeveer hetzelfde!:D
    maak je ook een nieuwe banner, dan kunnen we vergelijken

12. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Banner volgt... hier even een foto van m`n testje..vind hem best donker :)

Bijgevoegde bestanden:

13. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Jeeej! weer wat roze erbij! Gefeliciteerd!! :)

Rode dames succes de volgende ronde!

14. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    Ja, zijn wel natuurlijk zwanger geworden, net voordat we de mmm in zouden gaan. Begin 2010 allebei getest, eerst dacht de gyn nog dat ik PCO had, omdat ik toen zwaar overgewicht had maar bleek wel gewoon een eisprong te hebben. En bij ml heb ik zelf gebeld, maar de assistente wou er niks over zeggen, na enig aandringen kreeg ik te horen dat het voldoende was om zwanger van te worden.. Dus toen hebben we besloten dat het wel een keertje gebeurd en dat we ook samen gelukkig waren, 2 maanden later had ik een positieve test in handen. Maar toch blijft dat 'voldoende' om zwanger van te worden in mijn hoofd spoken. Aangezien hij best heel veel bier drinkt in het weekend (doordeweeks af en toe), ben ik zo bang dat het daarom niet meer gaat lukken.

Als je die wens eenmaal hebt dan wil je dat het zo snel mogelijk weer lukt. Ook ik kan er met niemand over praten... Want mensen snappen het niet. Mijn man ook niet hoor, die heeft wel de wens maar niet zo sterk als mij. En als ik het tegen andere zeg dan zeggen ze altijd 'je moet het loslaten'.. Dat is MAKKELIJKER gezegd dan GEDAAN! Helemaal als die mensen in de 1e ronde zwanger worden! Meestal reageer ik er niet op, maar ow ow ow wat doet het een pijn :(.

Liefs...

15. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    So die is best donker was hij hier opgedroogd?
    Trouwens ik heb net vl gebeld en 5 augt eerste echo ben zo zenuwachtig nu al. Weet niet wat ik ervan moet verwachten allemaal nieuw voor mij.

16. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uhmm,volgens mij wel... Ik had getest en ging na 3 minuten kijken,toen stond het 2e streepje er al ;)

5 aug,spannend! Heb je de echo bij de vk of gyn? Als je wat wil weten,vraag maar.Mss weet ik het antwoord wel ;)

17. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow! Wat veel roze gefeliciteerd meiden!!!:)

18. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Jammer ikje :( denk dat ook je mag vergezellen in het volgende nod topic.

19. mevrouw beer

mevrouw beer Actief lid

27 aug 2012
    103
    0
    16
    zuid- holland
    Zaterdag middag heb ik rood bloedverlies gehad het was niet veel en had ook aan een inlegkruisje genoeg ook zondag had ik nog een klein beetje rood bloedverlies sinds zondag avond heb ik bruin bloed verlies dit zijn alleen maar een paar druppels dit heeft tot dinsdag geduurt.
    kan dit mijn menstruatie zijn geweest of iets anders misschien?

20. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mevrouw Beer,dat klinkt wel als heel minimaal bruin/rood verlies.Lijkt mij geen ongi.
    Heb je wel een test gedaan?

Deel Deze Pagina