spannend maybe. raar he dat fa's zo wisselend daarmee zijn. Ik geloof wel dat je intuitie ook veelzeggend is dus laten we hopen dat het inderdaad het passage probleem is.. zal geweldig zijn als het lukt! Nailey ik zie het haha.. het kan maar ik denk eerder dat het komt door de 3 hogere tempen na een dipje.. ik zou er niet vanuit gaan dat het echt je ei al was.
FF zet hier wel vaker een kruis neer, haalt t weer weg en zet t daarna op een andere plek.. Mocht t toch me ei zijn (lekker vroeg) dan hebben we een kleine kans dat het raak is... Alsof we het dan aangevoeld hadden hahaha.. We gaan het zien
Hallo allemaal, Ik kan van de lijst want mijn nod is 27 mei. Ik heb eerder mijn eisprong gehad dan gedacht. Meiden succes allemaal!!
Hm ik moet wel zeggen, heb al sinds eergister of gister een druk gevoel onderin me buik, alsof ik ongi word...Af en toe een klein steekje.. Mss toch me eisprong?? We wachten maar af, en we klussen gewoon door
Hoi! Ik denk dat je Vitex bedoelt, heb ik ook een poosje gebruikt om mn cyclus regelmatiger te maken en bij mij heeft het geholpen (althans, het is nu weer regelmatig, ik weet natuurlijk niet of het echt daardoor komt) Maar er worden een hoop tegenstrijdige dingen over gezegd, zoals altijd bij homeopathische middelen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Fijne vakantie nog en ik hoop ook voor jou dat je snel zwanger bent!!
@aloha en dentures bedankt voor de tips! Ik ga me er eens in verdiepen! Het weer is hier waarschijnlijk slechter... Ik zit in Engeland... Maar dat mag de pret niet drukken. Groetjes,
Ja idd!! Het duurt maar een paar dagen en we zijn er oooo zoo druk mee!! En gezellig met z'n allen op de wachtbank
Spannend maybe! Mijn arts zegt ook dat zo'n samenlevingstest onbetrouwbaar is. Als ik 12 maanden clomid heb geslikt gaan we t vervolgtraject in en dat zal waarschijnlijk dan iui worden. Laten we hopen dat t niet nodig is. En bedankt iedereen voor de lieve woorden!
Ook ik mag mij deze maand weer melden voor deze lijst. Na een verwarrende cyclus van deze maand, verwacht ik dat rond 9 juni mijn NOD te hebben.. Heb normaal een cyclus van 27. Kon de klok erop gelijk zetten, en afgelopen ronde duurde het 32 dagen. Pfff! Maar goed: Jebb, derde ronde, eerste kindje, ± 9 juni NOD Dubbel hopen, ivm de bruiloft volgend jaar, wordt dit voorlopig even de laatste ronde.
Hé dames, Ik kom me helaas toch ook weer melden. 00Wendy00, 31 jaar, 9e ronde, 2e kindje, nod 14 juni Ik zal verder wel weinig aanwezig zijn want ik heb de komende weken bijna iedere dag afspraken en heb vanaf 1 juni 3 weken vakantie. Misschien maar beter ook, heb ik wat afleiding. Succes iedereen!
Lijst vult zich mooi zie ik! Ondertussen wacht ik (on)geduldig af tot mn ei zn stokje verlaar ......heel ongeduldig!
Ik had het nog niet netjes in kleur gezet, dus voor de duidelijkheid: Kahlan 32jaar 6de ronde 1ste kindje Nu nog even mijn banner aanpassen!
Hi allemaal, Graag wil ik ook weer op de lijst Dazzlin Rose, 30 jaar, 2e ronde, eerste kindje Ik duim voor jullie allemaal
Nou dan word het rustig op het topoc want we hebben wel wat beters te doen Even nog een vraagje: Hoe vaak klussen jullie eigenlijk? Om de dag of iedere dag? Sommigen hebben hier nogal een mening over ivm betere zwemmers