Ik moet vanavond of morgen mijn menstruatie krijgen nouja hopelijk niet. Gefeliciteerd meiden ! Nu ik nog
hmmzz dan was het iemand met soortgelijke naam of was ik ermee bezig en werd afgeleid gaandeweg hahaha ach hij klopt nu weer hier wakker (joh?!)
Hallo Allemaal, Ik ben helemaal nieuw hier... 16/4 gestopt met de pil, 21/4 "pil ongesteld" 18/5 natuurlijke ongesteldheid NOD 15 juni dus als het goed is..... spannend...... Ik heb mijn ei ook gevoeld rond de 30-31/5 Daar was ik echt heel blij mee, want wist niet of ik het ging voelen en dacht eerst dat ik m rond de 2/6 zou zijn maar voelde zo raar en toen ik mijn klachten ging opzoeken kwam ik op eisprong uit, toen nogmaals nagerekend en dan klopt mijn gevoel wel toch?? (sorry heb nog geen ervaring) Klopt dit wat ik zeg?? Ik heb al heel wat terug gelezen maar wat veel berichtjes haha maar heb nachtdienst dus ik heb iets te doen zo hihi Ik heb volgens mij al wat kwaaltjes maar durf niet te hopen ( is nu eerste ronde, toch?) Weet ook niet of het nog van ontpillen kan zijn maar ben afgelopen week paar keer misselijk geweest en 1x overgegeven en dat heb ik normaal nooit eigenlijk (ik haat overgeven, probeer ik ook altijd tegen te houden, maar was nu helemaal niet ziek ofzo) ook heb ik pijn in mn onderrug en voel ik mijn darmen heel goed en heb ik steken in beide liezen en maar 1 tepel is steeds gevoelig/pijnlijk ( maar ik heb een borstverkleining gehad dus heb niet meer alle gevoel)..... kan dit wat zijn?? of houd ik mezelf voor de gek?? Wat vinden jullie?? Hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen Ik zie dat vele al vroeger testen, ik vind het wachten nu al (1ste x haha) al lang duren, maar ben mezelf aant dwingen tot mn NOD te wachten anders ga ik er te erg mee bezig zijn ben ik bang. Dus nog 2 dagen spannend en dan weet ik wat meer Hoop het heel erg.... Ik houd jullie op de hoogte !! Krysjuh 26 jaar, 1ste ronde, 1ste kindje, NOD 15 juni
kikki en wendy van harte gefeliciteerd !! @ Krysjuh, ik weet de symtonen van het ontpillen niet meer omdat dit al zo lang geleden is maar overgeven hoort daar in mijn ogen niet bij. Ikzelf dacht dat ik stevig de griep te pakken had, diarree geen eetlust en misselijk en heb al 4 dagen voor nod positief getest. ben benieuwd wat het bij jou gaat worden, ik zou zeggen waag er gewoon een testje aan. onze periode's lopen bijna gelijk mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 19/5 en heb 01-06 mijn eisprong ook gevoeld.
Ik mag echt op roze. Onderste is van vanochtend. Ik heb mijn plasje bewaard en manlief gaat straks een digitale halen. Dat plasje kan ik dan toch nog gebruiken? Bekijk bijlage 331180
Ik weet niet zo goed wat ik ervan denken moet. Als maandag een licht streepje verschijnt, had ik nu toch ook wat op een andere test moeten zien. Morgen doen weer voor de zekerheid een digitale, ook al weet ik dat het onzin is. Die testen vertrouw ik echt en die hebben ze hier wel.
Nou hier is de test nu echt bijna weer omo wit Nog een heel vaag lijntje die zelfs niet meer op een foto te krijgen is.
Hier is het waarschijnlijk mis. Vanaf vanmorgen bloed verlies. Ziekenhuis kan nog niets bevestigen daar ben ik te kort zwanger voor. Dus nog geen echo en zeker een week afwachten misschien zelfs 2. En dan ben ik alleen thuis, dus kan nergens mijn verhaal kwijt.
Barbara nee toch! Verschrikkelijk. Is het veel? Mijn vriendin had rond de 6 weken ook bloedverlies maar dat is gewoon goed gegaan.
Ahh nee sterkte Hier was het precies hetzelfde, alleen toen het bloedverlies begon en vk kon niks doen omdat het te kort was
Had een vraag gesteld over de ovutesten en of er altijd heel licht een streepje komt of dat deze ook na de eisprong weer omowit zijn bij jullie. Waarschijnlijk over heen gelezen maar ben er wel heel benieuwd naar.
Ik heb altijd wel een snelle en duidelijke opbouw en afbouw maar er blijft bij mij altijd wel een heeeeel licht streepje.