Bij mij zat er nu alleen een leeg vruchtzakje. Met 8w de mk gehad. Moet zeggen dat ik er deze keer sneller boven op was als de andere twee keer. Maar toen ook eerst mooie echo's gehad. Hoe gaat het nu met jou?
Hoi, mag ik op de lijst, klinkt misschien onlogisch, gezien ik sinds februari al wacht, maar hoop toch voor 1 juni of een leuke test te hebben, of eindelijk een einde aan deze cyclus te zien. Knutselkitty, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje (geen echte nod kenbaar)
Dag dames, ik meld me ook weer aan... Ik had even de hoop dat het de innesteling was maar toch echt ongi nu. Blijkbaar was mijn lf dus maar 8 dagen deze ronde. Zet mijn NOD maar op 11/6, dan zijn we 1 jaar getrouwd! Saartje5 (31 jaar), ronde 7, 1ste kindje
Ik meld me ook hier. Afgelopen cyclus 6 dagen overtijd en 2 negatieve testen rijker... Zal hier ook niet veel zijn ivm vakantie maar lees wel gezellig mee. Mek11 28 jaar 2de kind NOD 5 juni Heb gerekend op cyclus van 30 ( beetje gemiddeld)
Ook ik meld me vol goede moed hier aan. Vanavond 1e ongi na stoppen met de pil, cyclus 28 dagen, dus ben benieuwd of dit nu ook zo blijft. Op naar de eerste echte ronde voor ons 1e wondertje. Zeeuwse, 28 jaar, 1e kindje, 1e ronde, NOD 3 Juni
Ook ik mag me hier melden. Annemoon, 33 jaar, nod 3 juni, 7e ronde. Morgen ga ik de andere pagina's lezen, eerst slapen ...
Het is hier niet zo dat we meteen er weer vol voor gaan. Denk ik... Meer dat ik weer het gevoel wil hebben mee te doen. Ik zou nu 9 weken zwanger zijn, maar kindje is kort na 6 weken gestopt met groeien. Heb het gisteren echt verloren...
♥ NOD lijst 1 t/m 15 Juni 2013 ♥ 1. (1) : Sanne11, (..jaar), 3e rondje, 2e kindje 2. (2) : Dimmel, (..jaar), 17e ronde, 2e kindje, 27jr Mamalucy, (24 jaar), 9e ronde, 1e kindje, MMM 3. (3) : Barbara1980, (32jaar), 25e ronde, 1ste kindje, MMM Zeeuwse, (28 jaar), 1e ronde, 1e kindje Annemoon, (33 jaar), 7e ronde, 1e kindje 4. (1) : n0name, (.. jaar), 13de ronde, 1e kindje, MMM 5. (2) : Jvs12, (31 jaar), 2e ronde, 2e kindje Mek11, (28 jaar), 5e ronde, 2e kindje 6. (1) : Marietje85, (28jaar), 32e ronde, 1e kindje 7. (1) : KleineRoe, (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje 8. (0) : 9. (0) : 10. (0) : 11. (1) : Saartje5 (31 jaar), ronde 7, 1ste kindje 12. (0) : 13. (0) : 14. (0): 15. (0): Datumloos. (2) : Daniellexxx, (28 jaar), 1e ronde na ma, 3e kindje Knutselkitty,(23 jaar), 2e ronde, 1e kindje Totaal: 14 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0),MMM (3), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
Ik ben meer een mee-lezer dan dat ik overal op reageer, maar ik meld me hier toch aan. Omdat mijn cyclus niet helemaal regelmatig is, houd ik nu m'n NOD op 1 juni aan. We gaan voor ons tweede kindje. Ons zoontje is morgen 7 maanden (6 weken te vroeg geboren). In 2011 was ik zwanger van een eeneiige tweeling, maar helaas verloor ik ze allebei toen ik bijna 18 weken zwanger was. Na de eerste schrik van het krijgen van een tweeling, hadden we ons er inmiddels helemaal op ingesteld dat we 2 baby's tegelijk in huis zouden hebben. Daarom willen we nu ook niet meer al te lang wachten met een 2de. En het is natuurlijk altijd maar afwachten hoe lang het duurt voor ik weer zwanger ben, met een LF die aan de korte kant is. Even alles op een rijtje: MHR (31 jaar), 1e ronde, 2e kindje
Ik ben 24 (eind deze maand 25) en wij starten nu met de 1e ronde voor ons 1e kindje. Mijn NOD is 2 juni waarschijnlijk, ben niet heel regelmatig ongesteld..
Hoi dames! Ik wil me hier ook graag bijvoegen! Eigenlijk 31/5 nod maar zo op het randje! 25 jaar Nod 1-6 2e ronde 2e kindje
Hoi Dames, ik kom mezelf weer aanmelden voor op deze lijst, ik klets niet zoveel meer mee, maar ik wil toch graag een keer op roze op de lijst komen te staan n0name, mijn NOD is ook 4 Juni 4dogs82, 14de ronde, 1e kindje Mijn man zijn zaad wordt deze week voor de 2e keer getest, de eerste keer was het "op het randje". Ik heb een eerste echo gehad 2 weken geleden, die zag er goed uit. Vorige week eerste bloedtest gehad, vrijdag weer. Over een week de HSG, spannend allemaal ... eind deze maand krijgen we alle uitslagen te horen...
Ha meiden, Ook ik mag mee naar het juni topic . Kris81, ronde 4, eerste kindje, nod 4 juni O ja, 32 jaar . Succes allemaal!
Hallo dames, Ik meld me hier ook aan Klein, 25 jaar, 1ste kindje, 2e ronde, NOD 3 juni Vandaag ongesteld geworden, de eerste 'echte' Eisprong ook gevoeld 2 weken terug dus alles lijkt weer op orde,hopen dat het zo blijft!! Ik voel me trouwens veel beter doordat ik gestopt ben met de pil!! Dames succes en laten we hopen op een mooie roze lijst
♥ NOD lijst 1 t/m 15 Juni 2013 ♥ 1. (3) : Sanne11, (..jaar), 3e rondje, 2e kindje MHR (31 jaar), 1e ronde, 2e kindje Sam4Hope, (25jaar), 2e ronde, 2e kindje 2. (3) : Dimmel, (..jaar), 17e ronde, 2e kindje, 27jr Mamalucy, (24 jaar), 9e ronde, 1e kindje, MMM Kira88, (25jaar), 1e ronde, 1e kindje 3. (4) : Barbara1980, (32jaar), 25e ronde, 1ste kindje, MMM Zeeuwse, (28 jaar), 1e ronde, 1e kindje Annemoon, (33 jaar), 7e ronde, 1e kindje Klein, (25 jaar), 2e ronde, 1e kindje 4. (4) : n0name, (.. jaar), 13de ronde, 1e kindje, MMM 4dogs82, (..jaar), 14de ronde, 1e kindje Kris81, (32jaar), 4e ronde, 1e kindje Inkie, (..jaar), 2e ronde, 2e kindje 5. (2) : Jvs12, (31 jaar), 2e ronde, 2e kindje Mek11, (28 jaar), 5e ronde, 2e kindje 6. (1) : Marietje85, (28jaar), 32e ronde, 1e kindje 7. (1) : KleineRoe, (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje 8. (0) : 9. (0) : 10. (0) : 11. (1) : Saartje5 (31 jaar), ronde 7, 1ste kindje 12. (0) : 13. (0) : 14. (0): 15. (0): Datumloos. (2) : Daniellexxx, (28 jaar), 1e ronde na ma, 3e kindje Knutselkitty,(23 jaar), 2e ronde, 1e kindje Totaal: 21 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0),MMM (3), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
Wil je op groen of gewoon zo laten? Idd, spannend die uitslagen allemaal. Ik moet morgen naar de gyn, kijken of ik schoon ben. Ik denk het wel. Zwangerschapstest was ook heel licht vandaag vergeleken met die van zaterdag.