Voor de mensen die (toch ) positief getest hebben, gefeliciteerd, Voor wie helaas al op rood moeten, sterkte en succes in de volgende ronde hier is het wachten ook aangebroken. Hoe is jullie ervaring met pendelen? 3x voor mij gependeld, 2x juni en 1x november. gr. barbara1980
Zo grappig dit, mijn lieve kleine zusje, moeder van vijf vind dat het nu gewoon tijd dat ze voor het eerst echt tante wordt!! Kleine trut heeft al ovutesten voor me besteld. Zij is echt mijn steun en toeverlaat in deze ervaring.
@Lindalot wat fijn dat je deze ervaring kan delen met je zusje. Altijd fijn om het met iemand anders dan je partner te kunnen delen.
Ja is ook fijn, ben er ook erg vol van hoor! Kan het ook nog met mijn beste vriendinnetje bespreken. Die is nu bijna negen weken zwanger. Deel het ook net mijn moeder hoor. Ben eigenlijk wel een open boek wat dat betreft. Maar mijn zusje is mijn allesie en weet echt,echt alles. Ik heb ook al zolang de wens en als we gezegend zijn mag ie misschien ook snel uitkomen. Hoop het zo. Word volgende maand 34 en zou mooi verjaardagscadeautje zijn
Lindalot, ik herken jouw verhaal. Mijn zus is ook echt mijn alles! Ik kan me echt geen betere zus wensen. Hou zoveel van haar! Ze heeft zoveel voor me gedaan. Zij meer voor mij dan ik voor haar waarschijnlijk. Ik vergeet het nog wel eens door de drukte van het leven met een kindje, baan en huishouden. Mijn zus heeft geen kinderen. Maar dan stuur ik haar soms wel eens een berichtje gewoon met `ik hou van je zus!`. En daarom gun ik mijn zoontje ook zo graag een broertje of zusje. Ondanks dat het leeftijdsverschil steeds groter wordt nu het nog niet wil lukken.
Ik kan/wil het juist met niet zo veel mensen bespreken. Een paar collega's weten het, en een goede vriendin. Mijn ouders/ schoonouders en zus en broers ( beide kanten) weten van niets. Door de medicijnen (clomid 150MG) ben ik een week uit mijn doen, ik werk dan wel gewoon, maar ben dan erg stil, en verder bezoek ik dan juist weinig mensen, want word erg chagrijnig van . In het begin vond ik dat wel fijn, maar merk steeds meer dat we het wel moeten vertellen, zie dan alleen elke maand op tegen de ( welgemende ) vraag en??? gelukt. Als nog vertellen, wil vl (nog) niet, en ik vind dat je er samen achter moet staan. Lijkt mij gewoon leuker om spontaan te kunnen zeggen, ik ben zwanger.....
Ik heb ook alleen maar mijn zusje met wie ik het kan delen en die weet dat we bezig zijn. Mijn ouders, mijn broer en nog een heel aantal mensen in onze omgeving weten denk ik niet eens dat we een kindje willen. Mijn man is een heel stuk ouder dan wat ik ben en heeft ook al wat oudere kinderen uit een eerder huwelijk. Veel mensen vinden hem dan ook te oud om nog kinderen te krijgen en gaan er daarom vanuit dat er bij ons niks komt. Het is dus ook nog heel erg afwachten wat de reacties zullen zijn als het we het hopelijk ooit kunnen vertellen.
Ik deel het ook met mijn moeder,vriendinnen en collega's maar iedereen weet na mijn laatste mk ook dat we bezig zijn toch heeft dit ook wel voordelen ben namelijk niet goed in dingen voor mezelf te houden
Ik deel het met collega's (iedereen op mijn werk weet het, omdat ik nu geen röntgenfoto's mag maken) en een vriendin hier van ZP. verder niemand. vind het verrassen zo leuk!
Even een egobericht, vanavond lees en reageer ik op jullie berichten. Ik had gisteravond een echo van mijn eierstokken en de uitslag was negatief . Ik heb dus wel pcos, dus nu de MMM in (en dat al in de 1e officiele ronde)
Ik moest het ook delen. Maar mensen die het niet wisten weten het nu wel. Heb toen we gingen stoppen met de pil het alleen tegen familie gezegd en verder niet. Maar toen ik zwanger was wel tegen iedereen. Helaas dus ook moeten zeggen dat het mis ging. Je krijgt eigenlijk meteen de vraag, gaan jullie verder. Dus de meeste mensen weten het. Vind ik zelf ook wel fijn om het te delen. Hier gisteren bloedverlies, rose beetje maar en vanmorgen nog minder. Niet eens maandverband waardig. Denk dat mijn lichaam aan het rommelen is... Nouja afwachten maar.
Lovare: bah wat kl#te zeg!! Hoe kwamen ze erbij om een echo van je eierstokken te maken? Wat gaat er nu gebeuren?
@lovare: balen zeg, mar wel fijn dat ze er snel achter komen. Dat je niet al een jaar bezig bent, bedoel ik dan... @vertellen: mensen weten dat we niet lang willen wacten met een tweede, maar zo snel verwachten ze denk ik nog niet. Niemand weet het nog. Hier gister een posi ovutest gehad, dus alvast geklust en denk vanavond nog een keer. Zijn we er iig op tijdbij
@ lovare: dan heb je snel je resultaten gekregen! Ik heb ondertussen 3 echo's gehad en bloed laten prikken maar daar krijg ik pas eind volgende maand resultaten van. Op basis van de echo's vermoeden ze wel pco maar de hormoonwaarden geven pas definitief uitsluitsel omdat ik verder geen symptomen heb.
@Lovare Wat ontzettend kl*te voir jullie. Ik weet hier niet zoveel vanaf, en ik hoop dat er iets aan te doen is. Goede vraag van Blike, welke symptomen had je waardoor ze dit gingen testen? Wat gaat er nu voor je gebeuren? In ieder geval heel veel sterkte van mij! @Marietje: trek je daar vooral niets van aan! Doe wat jullie gelukkig maakt. @vertellen: heerlijk om het met collega's te bespreken! Zijn halve vriendinnen, maar staan er toch verder vanaf.
Over vertellen, ik heb 1 collega in vertrouwen genomen en verder enkel mijn ouders en zus. Wel gaan heel veel mensen er wel vanuit dat we bezig zijn, vorig jaar getrouwd, huis gekocht en we zijn begin 30.
Veel dames in de klus weken zie ik! Hier normaal gesproken mijn ei op dag 16/17 maar heb niet t gevoel dat hij al is geweest. Nog steeds redelijk wat vruchtbaar slijm ook. Deze maand geen ovutesten gebruikt in de hoop dat het wat meer rust zou bieden maar het werkt helemaal averechts dus bestel ze volgende maand weer gewoon! Zet me maar op datumloos. Als cyclus langer word als 35 dagen moet ik zoiezo terug naar het ziekenhuis vanwege clomid resistentie.