NOD 1 t/m 15 Juni 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door n0name, 3 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Hi ladies,

Gezellig kletstopic hier! Ik heb n vraagje. Ik lees bij meerdere van jullie dat jullie je ei voelen en dat gevoel wordt niet altijd hetzelfde omschreven. Ik las op internet een gevoel als n kleine felle steek. Is dat t moment dat t ei 'springt'? En t wat zeurderige gevoel in de onderbuik (wat ik herken). Is dat n signaal dat t ei eraan komt? En kun je een wel voelen en t andere niet? Wat n vragen hè:) maar t lijkt me prettig om t voelen qua klusplanning Vandaar mijn nieuwsgierigheid ;)

2. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    In mijn gevalis het niet een kleine felle steek! Ik heb meerdere uren flinke pijn in 1 vd eierstokken en pijn in mijn onderrug. De huisarts heeft mij verteld dat dit gevoel hoort bij het springen/ gesprongen zijn.
    Ik denk wel dat iedere vrouw het anders voelt(?) en de dagen voor de eisprong voelt niet iedereen het aankomen.

Ik snap al je vragen wel hoor!

3. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Ik voel niks! :) dus kan je helaas niet helpen.

Met ovutesten begin ik altijd rond de 8e/9e dag. mss te vroeg, maar nu had ik ineens op de 12e en 13e dag een positieve test. Vanaaf weer ff testen of ie nu gesprongen is. Vorige keer had ik op 15e en 16e dag een positieve test... apart... vandaar maar op tijd beginnen met testen.

4. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Ik voel ook niks, vandaar nu weer met ovu testen.
    @whoppie: dat heb ik inderdaad vaker gehoord, vandaar dat ik nu al wil beginnen met testen!

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ik kan mijn eisprong ook duidelijk voelen. Voelt als een ongesteldheid maar met felle steken er doorheen.
    Vind het wel fijn om ovutesten te gebruiken omdat je dan weet wanneer je ei eraan komt... als je ei al is gesprongen ben je eigenlijk al aan de late kant!

6. SuperMamm

SuperMamm Lid

10 apr 2013
    52
    0
    0
    Ik sluit me hier graag bij aan, NOD op 5 juni, 3de ronde, 3e kindje, 30 jaar....

Ik voel ook de eisprong of de aanstalten ernaar, soort nekpijn(migriaine), links en rechts ter hoogte van de eierstokken zon weeig gevoel.... Heb ook de ovutesten, maar vind ze barslecht deze keer. Eerder Bam knalrode streep, en nu heeele vage lijntjes....of dit x is het allemaal veeeel later, maar de pijntjes waren weer duidelijk... grrr

7. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ eisprong, ik voel hem niet, maar merk aan mijn afscheiding altijd heel duidelijk dat hij eraan komt. Paar dagen eggwhite en daarna niks meer. Ei is dan geweest ;). Ook temp ik, dat geeft ook een goed inzicht, al heb je dan pas achteraf helemaal duidelijk wanneer je ei was.

@ ovutests, wanneer je moet beginnen met testen ligt aan je cyclus. Heb je een regelmatige cyclus kun je wachten tot een paar dagen voor je vermoedelijke eisprong, maar bij een onregelmatige cyclus is dat wellicht niet handig.
    Ik ben deze ronde zelf begonnen met testen op dag 13, meestal heb ik ei rond dag 14/15, maar door mijn rare laatste ronde (vmk?) is alles nu een beetje in de war. Ei kwam pas op dag 18.

8. Lindalot79

Lindalot79 Niet meer actief

ik denk dat ik deze ronde voor het eerst wat ovutesten er tegen aan gooi, wil de druk niet te hoog opvoeren (ook niet voor mijn mannetje) maar wil weten of de dingen die ik voel in mijn lijf gewoon ook overeen komen met de gang van mijn cyclus.

verder toch van de week wel beetje mijn zorgen uitgesproken omdat mijn schat opmerkte dat ik veel in mijn hoofd zat. Hij heeft gevraagd of ik wil dat ie zich laat testen. Punt volgens hem is dat ik ooit vruchtbaar ben geweest, ben namelijk al eens kort zwanger geweest, 12 jaar terug en hij heeft het al eens twee en half jaar met zijn ex geprobeerd.

maar wil toch dat het het liefst gewoon zo natuurlijk mogelijk gaat. wil hem ook niet een naar gevoel bezorgen!!!

pffff hoofd en lijf gaan met me op de loop de laatste paar maanden.

9. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @wendy, ik heb in heel mijn leven nog nooit mijn eisprong of het groeien gevoeld :(. Lijkt me raar, maar nu ook wel handig.

@kleineroe, klustijd is dus weer aangebroken :)

@mamalucy: dat klinkt pijnlijk O_O. En lost clomid dan een stukje van die cysten op of hoe werkt dat dan eigenlijk?

@jack: wat fijn dat die cyste gewoon weggegaan is :). En bedankt.
    Dat verrassen lijkt me ook veel leuker. Ik kan me nog herinneren hoe mijn moeder reageerde (ik was zelf toen ook net zo verrast)

@inkie & vrijheid: Nog even geduld en jullie hebben we duidelijkheid. Inkie beterschap

@kahlan: bedankt. Ja ik ben benieuwd

@lindalot: ik zou de testen niet gooien, maar juist gebruiken :p ;) (flauw)

Vanmorgen (zie 5 uur smorgens) echt mega beroerd. Heel mijn maag was van streek en ik was echt kotsmisselijk... Nu is het al een beetje bijgetrokken, maar nog niet optimaal.
    Ik wordt zo gebeld door de huisarts om te bespreken hoe nu verder. Gisteren mocht de assistente niet eens de uitslagen met mij bespreken, en dat zegt vaak wel wat over de uitslagen :(

10. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Lovare, ik denk vandaag aan je en duim voor je!
    Succes en sterkte!

Dikke knuf

11. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ik voelde me eisprong voor mijn zwangerschap maar heel soms.
    Vorige maand wel gevoeld, auw!

Hier ook gewoon een vervelend gevoel 1 a 2 dagen. Heel zeurend, nooit steken gevoeld, ineens is het weer over.

12. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0

oh gos, beterschap meid,..dan is het inderdaad al helemaal niet fijn, dubbel brak voelen

hier vandaag na het opstaan, zoontje naar school gebracht..terug naar huis gekomen, op de bank gelegen..was gewoon uitgeput (niet normaal terwlijk ik net wakker was) dus in slaap gevallen, dochter moest alweer om 12 uur op school zijn, net terug maar voel me gewoon moe

en dan gister had ik nou iets geks, ik weet niet of dit ook weer een symptoom is, ik zag dat mijn rechter tepelhof vooral groter was geworden..het viel op

nu denk ik weer, was t al zo? of ga ik nu op vanalles zitten letten haha

13. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    lovare, bedankt en sterkte meid!!

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    sterkte lovare :( hopelijk valt het mee!

15. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Lovare, sterkte!

16. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Lovare ik heb een kuur primolut gehad om menstruatie op te wekken en daardoor zijn ze weg gegaan. Toen dus "schoon" begonnen aan de clomid. Reageer er tot nu toe goed op afgezien van de bijwerkingen maar helaas nog niet raak.

Sterkte meid! Hoop dat het meevalt voor je!

17. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    tralalalala, vreetbui in the house here :)

18. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hier ook
    heb net een pizza als lunch gegeten :$:)

19. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    dank je!! net klaar met werken en kleine meid opgehaald dus die naar bed en deze mama gaat ook even plat :)

hier ineens heel verdrietig en gevoel dat het deze maand ook nog niet raak is:( geen idee waarom maar we zullen het zien nog even geduld ;)

en wat vervelend dat je zo moe ben miss idd symptomen of door het natte weer hopelijk eerste maar ook voor jou nog even geduld ;)

20. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Mijn eitje is onderweg dus heb weer een korte cyclus :)

Deel Deze Pagina