NOD 1 t/m 15 Juni 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door n0name, 3 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Mocht het deze ronde raak zijn dan ben ik volgens de calculator uitgerekend op mijn verjaardag :)[/QUOTE]

Leuk! Ik had dat ook bij mijn eerste kindje :). Uiteindelijk 8 dagen later geboren. Ik had een spannende verjaardag dat jaar hihihi

2. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Dank voor al jullie reacties op het wel/niet voelen van een ei, fijn om jullie ervaringen te lezen.

Na 2 dagen is mijn vage buikpijn inmiddels over en twee keer geklust. Dan denk ik dat mij ei nu is geweest, maar ja zeker weten doe ik het niet. Ik temperatuur (nog) niet en gebruik ook (nog) geen ovulatietesten. Wel heb ik via de website De ultieme zwangerworden en ovulatie kalender de calculator gebruikt. Het geeft een uitgebreid resultaat, dus mss een bruikbare tip voor iemand. Per dag wordt er een dagkans en een % vruchtbaarheid gegeven.

3. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Dat zou een leuk verjaardascadeau zijn ;)

Dat zou het zeker zijn :)
    Van mijn zoontje was ik een week voordat ik jarig was uitgerekend maar beviel ruim 2 weken eerder waardoor hij er al was op mijn man zijn verjaardag. Totaal niet verwacht maar ook een erg leuk cadeau!

4. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Leuk! Ik had dat ook bij mijn eerste kindje :). Uiteindelijk 8 dagen later geboren. Ik had een spannende verjaardag dat jaar hihihi[/QUOTE]

Dat zou zeker leuk zijn!! Zou wel het allermooiste verjaardag ooit zijn! Hihi wachten het maar rustig af :)

5. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Spannend hoor!! Hopelijk heb je over een aantal dagen een mooie test in je handen :)

6. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    Geen idee waarom:( wel veel doorzichtige afscheiding (Srry:))
    En helaas nog niet weer opgeknapt maar wel heerlijk weekend

Voor iedereen die nu ook vrij is FIJN WEEKEND!!!!

7. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    Hihi krijg gelijk een sprankje hoop thanks :) wat een fijne website!!

En spannend voor jou :) succes met wachten de duimen draaien hoor

8. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    haha lovare. het is geen chinees. maar gewoon een hollandse vrouw die chinees arts is haha. ik weet ook niet wat ik ervan moet geloven hoor. maar het is altijd fijn om een beetje een uitgangspunt hebt. als zou ik giga balen als ik die datum nog niet ongesteld ben maar ook niet zwanger. dan duurt het wel heel lang! dat zou betekenen dat ik al op 56 dagen zit:( maar goed wachten af.

@ kiki dat zou inderdaad een heel leuk verjaardagskado zijn! en thanx voor de tip van de kalender! kan er nu nog niet zo veel mee zoals jullie snappen maar wie weet voor de toekomst!

@ lovelyme hoe oud is je 1e kindje op dit moment?

9. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    MadameV:

Hij is nu bijna 2,5 jaar

10. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Stel kletskousen haha

Heb niet terug gelezen, sorry!

Hier komt me ei eraan denk ik! Testen nog negatief, maar aan slijm wel te merken hah
    Na een posi test, zal ik me NOD aanpassen dames

Wat een bagger weer he?

11. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    Dametjes van het goede leven, hoe is het

heb vandaag een junkfood daggie

pizza en friey gehaald en met de kinderen eten, maar ik heb constant bij het slikken zo een maagzuur, herkent iemand dit

ik voel me ook zo uitgedroogd, loopneus en droog, droge ogen..mond oom af en toe..maar dat kan ook gewoon hooikoorts zijn

en ook sta ik al 2 -3 dagen gewoon brak op, slaap voldoende maar heb gewoon t gevoel alsof ik in mijn slaap flinke marathons heb gelopen

maar goed al met al.alsnog kan t ook gewoon niets zijn..

12. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    @Vrijheid: mmm lekker junkfood! Tijdens de zwangerschap van de eerste had ik ook veel meer zin in junkfood dan normaal. Dus wat dat betreft, herkenning. Ook veel last van maagzuur en het brak zijn herken ik ook van tijdens de zwangerschap. Alleen niet de droge ogen/mond etc herken ik niet. Duszz, mss heb je straks wel een mooie test in handen :). Tis al bijna 1 juni!

13. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    Thanks kiki,

Nou ik kan je zeggen dat inmiddels alles weer eruit ligt (sorry wat onsmakelijk)

Ik had daarna nog een toetje..nou mijn maag kon t niet hebben denk ik

terwijl ik normaal gesproken echt wel een zoetekauwer ben haha

Jij ook succes deze ronde!

14. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @vrijheid: Die junkfood en brakheid was bij mijn zwangerschap ook een symptoom. De rest klinkt meer als een bij symptoom van je hooikoorts

15. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0

Leuk die kalender, thnx!!
    Op de 4 dagen dat ik vlgs de kalender het meest vruchtbaar was, hebben we op 3 daarvan sowieso sex gehad, dat geeft de burger moed:D

16. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik snap even helemaal niks meer van mijn lichaam. Na een paar dagen een lichte streep op mijn ovu testen te hebben gehad zijn ze sinds gisteren weer spierwit. Ik heb geen donkere streep gehad dus ook nog geen piek gezien. Gisterenavond had ik ook een tijdje een stekende pijn in mijn onderbuik dus dacht ik mijn ei te hebben gehad. Nu heb ik sinds vanochtend veel slijm wat normaal al voor mijn eisprong is. Ben nu even helemaal de kluts kwijt. Ga nog wel een paar dagen door met testen maar ben bang dat ik mijn kans al heb gemist.
    Mijn man is de hele week al niet helemaal lekker dus was het de bedoeling dat we gingen wachten op een positieve test om te klussen. Nu ik denk dat mijn ei al is geweest is het een verloren ronde.

Mijn kinderwens is heel groot maar op deze manier is de lol er zo langzamerhand wel af. Vorige week was het precies 3 jaar geleden dat we de pil de deur uit deden. Door ziekte en andere problemen zijn er maar een paar rondes geweest dat er echt een kans was.

17. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Je zou je ei gemist kunnen hebben als je 1x p dag test!
    Maar wat een lange tijd!!:( Ik kan me voorstellen dat het niet leuk meer is,
    Een digitale 'hug'

18. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    #478 Lovare, 24 mei 2013
    Laatst bewerkt: 24 mei 2013
    @marietje, Misschien wordt het dan tijd om naar de huisarts toe te gaan. Zodra je lol eruit is, moet er gewoon even naar gekeken worden. Voor jouw vertrouwen en die van je vriend.

Ik heb zojuist even uitgebreid gelezen wat mijn pcos inhield en heb er een heel onderzoek naar gedaan. De bioloog kwam weer even in mij op en ik ben blij dat ik dit gestudeerd heb.
    Pcos hangt namelijk zeer nauw met insulineresistentie samen. Ik kan het hele verhaal wel hier neertypen, maar de uiteindelijke conclusie is dat ik mijn suikerwaarden de komende week gaat testen op pieken en dalen. Want als ik dit blijk te hebben kan ik door dit te behandelen van al mijn lichamelijke ongemakken afkomen.
    Als het insulinerestentie blijkt te zijn dan ben ik zo opgelucht! Want dat is zo op te lossen (goed dieet en eventuele medicatie).

Ik heb even een blog aangemaakt met alles wat ik hierover vond en wat ik hiervan vind.

19. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben in februari al bij mijn huisarts geweest omdat ik ineens een lange cyclus had van uiteindelijk 83 dagen. Heb toen een echo gehad waarop een kleine cyste te zien was. 6 weken later bij de controle echo was die weer weg en zag alles er normaal uit.
    De huisarts wil nu eerst een zaadonderzoek doen voordat ze een verwijzing wil geven voor de gyn. Het probleem is dat manlief daar niet zo heel erg veel zin in heeft en er geen enkele moeite voor doet. Heb nu al een paar weken een potje in huis maar hij wil het er niet eens over hebben.

Nu is het op het moment ook zo dat hij door gebruik van medicijnen zo goed als impotent is en daar heeft hij het ook moeilijk mee. Hij heeft nu wel pilletjes daarvoor gekregen van de dokter en die helpen wel goed. Het probleem is alleen dat die dingen duur zijn en hij er ook de dag erna nog goed vervelend van is. De spontaniteit is dus ook heel ver te zoeken helaas :(

20. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ja dat is een hele lastige situatie. Het is wel zijn "mannelijkheid" en uiteindelijk ook zijn ego die op het spel staat. Deze vorm van onwelwillendheid lees ik wel vaker. Maar dat maakt het niet minder vervelend :(.
    Hebben ze ook wel eens gedacht aan een pcos-onderzoek met zo'n lange cyclus?

Deel Deze Pagina