NOD 1 t/m 15 Juni 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door n0name, 3 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf ook al eens aan pcos gedacht en dit ook aangegeven bij de huisarts. Omdat er op de 1e echo maar 1 kleine cyste was en op de 2e geen was dat volgens haar uitgesloten. Ze wou het er verder ook niet meer over hebben want ik had dat niet.
    Ik ben het daar dus niet mee eens en wil dus ook graag een verwijzing naar de gyn. Daarvoor wil ze eerst een zaadonderzoek doen en pas als daar iets afwijkend aan is krijg ik een verwijzing. Als dat normaal is moeten we het nog maar een paar maanden zelf gaan proberen.
    Vanaf volgende week is ze een paar maanden weg en ga ik dus proberen of ik een afspraak kan krijgen bij een andere arts die mij wel verder wil helpen en een verwijzing wil geven.

2. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ok, ja daar heeft de huisartse wel een punt (mijne zitten namelijk helemaal vol blaasjes). er is sowieso iets hormonaals als je zo lang niet ongi wordt... Maar goed dan maar ventlief even achter de vodden aan zitten ;)

3. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @marietje: zo das een lange tijd. Wat kl*te.. Ik zou mn vriend er toch eens op aanspreken. Als jullie zo graag een kindje willen, dan zou dat toch niet zoveel moeite moeten zijn? (maar das mijn mening, hopelijk wordt het beter).

Hier op de wachtbank. Ik hebzin in iets lekkers, maar niks meer in huis (ben op dieet). Iemand iets in huis ;)

4. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Arme Whoppie.
    Mijn moeder vond het zo sneu van mijn pcos dat ze chocolaatjes voor mij gekocht heeft. Dus ik heb lekkers Whoppie

5. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    We gaan maar even een heel goed gesprek hebben dit weekend. Even duidelijk op een rijtje krijgen wat zijn ideeën en acties gaan/moeten zijn.

6. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    oke, bedankt..ja dat laatste denk ik inderdaad ook gewoon

7. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0

succes meid, communication is the key

8. vrijheid

vrijheid Actief lid

17 sep 2008
    310
    0
    0
    heb t alweer goedgemaakt met mijn maag, er zit weer vanalles in :)
    om gek van te worden hoor, ik word ook wat lichtelijk depri..dan praat ik me aan dat het toch wel niet goed zit deze maand, ik voel namelijk die klachten als ik krijg wanneer mijn menstruatie eraan komt...zucht..

9. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0

Zoo das vroeg! Wanneer is joi NOD?

10. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Lekker! Pass je me er een paar?

11. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ik leef met je mee marietje. Heel veel sterkte dit weekend. Een goed gesprek doet wonderen. Je wil toch graag dat je er beide hetzelfde instaat.

@ vrijheid hou het hoofd koel haha. Snap precies wat je bedoeld. Zit mezelf ook helemaal gek te maken af en toe

12. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Hoe is het bij jullie? Hier nog steeds erg druk met iedere dag afspraken. Straks weer een vrijgezellenfeest.

Ik ga vandaag maar eens beginnen met ovutesten.

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen allemaal,

Nog negen daagjes, nog negen daagjes... haha
    Voel van alles maar probeer mezelf de hele tijd te vertellen dat het nog te vroeg is en ik nog niets kan voelen, en dat het helemaal niets hoeft te betekenen...

Sam4hope:
    Hopelijk komt je eitje er inderdaad aan!!

marietje:
    Jeetje, wat vervelend zeg :( Succes met je gesprek dit weekend, hopelijk ziet je vriend in dat zaadonderzoek wel het beste is. Maar kan me heel goed voorstellen dat hij dat vervelend vind.

Lovare:
    Klinkt gek, maar hoop inderdaad dat het dan aan je suikerhuishouding ligt en er dan wat aan te doen is!

Jullie nog plannen dit regenachtige weekend?

14. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier komende dageb flink klussen :)

15. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Das inderdaad een hele goeie bezigheid voor dit regenachtige weekend :D

16. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag zijn wij een jaar getrouwd en beginnen we ook met klussen!
    Morgen is de vakantie helaas voorbij en gaan we weer naar huis...

Succes vandaag vooral voor de wachters, want dat is het ergste..

Groetjes

17. n0name

n0name Niet meer actief

Hoi meiden,

sorry dat ik al even niet geweest ben. Heb het echt enorm druk deze maand :) Heb ook nog niet terug gelezen maar hoop dat iemand anders de lijst een beetje kan bijhouden of heeft bijgehouden? Anders als ik vanavond tijd heb, doe ik het wel :)

Lees vanaaf ook even bij.

Fijn weekend!!

18. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Nou dacht toch echt dat ei geweest was. Maar nu alweer 2 dagen flink wat vruchtbaar slijm en vandaag al heel de dag een zeurende buik. Gisteren ovutestjes binnen gekomen met de post. Meteen getest maar een licht streepje. Komende dagen nog even blijven testen denk ik. Maar word helemaal gek van die twijfel :(

zet me dus maar op datum onbekend (kan niet in kleur via tel.)

19. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Nou en net nog een keer getest en een knaller. Pfff maandag het zh maar een bellen en voor de zekerheid toch maar even klussen.

20. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Vreemd mama Lucy. Ik had het vorige maand ook. Dacht aangezien buikpijn echt eisprong gehad te hebben, toen 2 dagen later ineens veel slijm. Uiteindelijk een week later ongi wat precies klopte met dat slijm. Bij mij zei de buikpijn niks maar ik gebruik geen testen.

Komende week ga ik een week naar Italië dus zal hier niet of bijna niet kijken. Iedereen veel succes met klussen, wachten en testen.

Deel Deze Pagina