Hier ook aan het wachten voldoende geklust rondom mijn ei dus wie weet!!! Ik vind het wel super spannend, gisteren flink buikpijn gehad. En jij?
Hier veel last van mn buik sinds donderdag. Vorige 2 cyclussen niet zo gehad. Hier ook flink geklust rond mn ei. Dus ben weer heel benieuwd
@lovelyme jij ook al!! Ik zat al wat te snuffelen hier op zp, en toch wel het merendeel was toen zwanger! Maar goed ik wil daar nietteveel aan denken anders word ik gek
hier sinds gisteravond een licht zeur gevoel in mijn onderbuik. vanmorgen ging het wel weer beter, maar na een dag veel doen is het weer terug, voelt een beetje of mijn NOD er aan komt, alleen duurt dat nog een dag of 9.
Spannnd barbara1980!! Neem plaats op de bank, heeft iemand iets lekker?? Willen jullie precies op NOD testen?? Mits je uiteraard niet ongi bent
Hier druk aan het klussen, haha. Heb rond vandaag mijn ei... spannend! Merk er helaas (bijna) niks van. Nou succes voor de anderen!
hello ladies! Een drukke dag achter de rug en nu lekker relaxed op de bank even bijlezen. Spannend voor degenen op het wachtbankje zitten en buikpijn hebben... ik ga vanaf vandaag ook op het wachtbankje, volgens mij. Geen cervix slijm meer gespot. Voor de wachtenden: hebben jullie ook dat je er de hele dag af en toe aan denkt? Niet natuurlijk de hele dag door maar op de gekste momenten schiet het zo door mijn hoofd: hmmm zou het? hé, ik voel wat, of toch niet? Tssss, ik weet dat ik pas in ronde 1 zit, maar ben er al langer mee bezig dus daarom houd het me wel bezig. B
Ik hoop dat ik het red te wachten tot mijn NOD, al te vaak teleurgesteld met omo witte testen. Zit in ronde 25, en bij bijna alle keren minimaal 1 keer getest.
ik heb geleerd uit mn vorige zwangerschap om niet op NOD te testen maar een paar dagen erna, bij mij dan in ieder geval. Ik probeer (leesrobeer) om een week extra te wachten. Juist omdat ik een onregelmatige cyclus heb. Ik voel mn ei wel heel duidelijk en sindsdien ook zeurende pijn in mn buik savonds in bed.
Hee allemaal, zoo bijna weer een dagje voorbij... dagje dichter bij mijn NOD Voel trouwens nog helemaal niets, bij mijn zoontje voelde ik de innesteling op 6 dpo. Vandaag ook die dag en heb nog niets gevoeld... dus ik weet het niet.... Testen voor NOD?? Ja zowiezo, heb niet zo'n sterkte wilskracht haha!
He dames, hier ff niks van me laten horen. Ik ben een paar dagen heerlijk op pad. Zo dra ik weer thuis ben ga ik weer lezen. Iedereen op de wachtbank en die op hun ie wachten. S6 Xxx jacky
Heeft iemand van jullie wel eens 2 dagen achter elkaar een positieve ovulatie test gehad? Mijn test van vandaag was even donker als gisteren. Ga morgen zoiezo het zh bellen omdat ik nu hoe dan ook een te lange cyclus heb/krijg. Maar misschien heeft iemand van jullie hier wat ervaring mee.
@Klein; ik voel nog helemaal niks pfff, word er onzeker van. @kiki; ik probeer te wachten tot mijn NOD en heb de testen die ik nog heb aan mijn man gegeven in de hoop dat ik kan wachten en dus ook niet ga kopen, zodra je een test doet begint de ellende van onzekerheid.
Ik snap nu helemaal niks meer van mijn cyclus. Een paar dagen geleden gingen de ovu testen van een streepje naar helemaal wit. Ik dacht toen mijn eisprong te hebben gemist. Nu bleef ik heel veel slijm houden dus heb ik net nog maar een testje gedaan en daar kwam een heel duidelijk zichtbaar streepje op. Ga nu toch maar weer testen en dan hoop ik dat mijn ei toch nog komt. Dat zou wel beteken dat mijn cyclus weer een stuk langer is dan de laatste 2 keer.
Ja voel me goed alleen die buikpijn/ krampen is wat ongemakkelijk soms. Sinds mijn ei is het eigenlijk al onrustig in me buik Hier schiet het ook regelmatig door mijn hoofd: Wat als!! Ik durf niet te ver vooruit te denken, meer uit zelfbescherming denk ik. Tja dat testen! Ik ga misschien a.s. Weekend testen want dan zijn manlief en ik vrij dus hebben we er samen tijd voor. Ik zou nooit alleen willen testen. Maar ja met welke test?? Ik heb kv 2v5 hier liggen, als ik het hier zo lees testen sommigen er al vroeg positief mee! Maar goed dit geld alleen als ik niet ongi ben geworden (misschien word ik het wel eerder )
Ik snap niks van me tempkaart en me vorige gyn ook niet.. Het is zoooooo ontzettend wisselvallig dat je er niet uit kunt halen wanneer me eisprong is..
# wat ik voel op dit moment.. Hm, raar gevoel plus krampjes in me onderbuik.. En een heel rustgevend gevoel, weinig stress (alleen zenuwachtig voor Woensdag) Verder voel ik vrij weinig Ik hoop wel dat het toch in de laatste ronde dat we het zelf proberen raak is...