oh meid, t kan nog alle kanten op toch..wacht t even af..hopelijk blijft t toch weg en mag je straks wel die pos. test in je handen hebben en anders even doorbijten en hup naar de volgende ronde.. (ik weet t is makkelijker gezegd dan gedaan )
@sanne11 balen zeg!! Misschien is je hcg nog niet hoog genoeg?? En anders met opgeheven hoofd verder gaan!!! Een digitale knuffel komt jou kan op
Jullie zien vast niks hahaha Krijg het bijna niet op de foto! Hij is SUPER SUPER licht.. Heb er 2 gedaan.. Op beide nu.. Wel allebei net buiten de tijd +- 7 min..
@ vrijheid Ik dacht ook nooit zo'n moeder te worden, maar ons zoontje is 6 weken te vroeg geboren en is een "happy wheezer". Tevreden kereltje, eet goed, slaapt goed, alleen hoor je hem vrijwel de hele dag piepen bij het ademhalen. Voor mijn gevoel dus niks "happy's" aan. En als het erger lijkt te worden, ga ik toch maar weer naar m'n huisarts om te horen dat er écht niks is om me zorgen over te maken. Makkelijker gezegd dan gedaan @ sanne11 Het kan nog steeds. Bij m'n vorige zwangerschap verloor ik een beetje bloed op m'n NOD. Dus was m'n hoop ook vervlogen en zat al te wachten tot m'n menstruatie echt door zou zetten. Echter bleef m'n temperatuur de volgende dag ook nog hoog. Dus toch maar een testje gedaan en was toch zwanger.
Nee Sanne, ik zie geen streepje. Sorry.... Mss heb je nog te weinig hcc in je urine? Anders een test kopen waarmee je vroeg kunt testen. Die zijn wel duurder volgens mij.
Je zeurt niet hoor! Hier een kindje dat niet veel ziek is dus tot nu toe 1 keer met haar bij de huisarts geweest. Maar weet je? Het maakt miet uit hoe vaak je gaat. Als je ergens over twijfelt, dan is het oh zo logisch dat je de arts opzoekt. Al is het 5 keer in 1 week
Ik ga gewoon morgen/overmorgen nog eens testen... Ik zie zelf echt op allebei de testen een lichte streep. (Echt heeeeel licht!!) Maar krijg ze niet op de foto hihi. Het is nu 12 dpo en mijn temp is nog hoog, dus ik hou toch een beetje hoop haha! Is er nog iets beters dan KV2V5?
Sanne!! Klinkt misschien raar hoor maar ik keek ook even voordat ik alle berichtjes las maar dacht ook echt een heel licht streepje te zien. Hoop het zo voor je.
@Sanne, ik zie wel een streepje als ik het scherm van m'n laptop wat kantel. Maar hij is heel licht idd, zou in jouw geval zoals je zelf ook zegt binnen een dag of 2 nog een keer testen. Misschien wel ruimte voor een sprankeltje hoop... @vrijheid, dokterbezoekjes jah... ik doe het ook niet graag, maar ik denk wel steeds; ik ga gewoon, als er achteraf iets zou blijken kan ik het mezelf niet verwijten dat ik niet naar de dokter geweest ben! Gewoon luisteren naar je buikgevoel denk ik...
Oja, en ik ben misselijk. Vraag me nu echt af of mijn lichaam me voor de gek houdt... eerste ronde, misschien is het gewoon de spanning. Aaargh
Met het risico je valse hoop te geven Sanne, ik denk dat ik ook wat zie... Overmorgen nog eens testen als er dan nog geen rood is!
Tnx voor het kijken meiden! Het zou geweldig zijn! Vrijdag is mijn moeder jarig. Waarschijnlijk is dit haar laatste verjaardag. Ze is erg ziek, heeft nier- en longkanker en krijgt alleen nog een verlengende behandeling. Helaas zijn haar tumoren de laatste 2 maanden met 20% gegroeid. Ondanks de behandelingen. Ik zou haar ZO graag een positieve test kado doen! Ik hou jullie op de hoogte!!
Hoi meiden, vanaf april 2011 ben ik begonnen met klussen. Ik wil alle meiden succes wensen, ergens begon ik ook op nod forum, hihihi.
Ik hoop dat ik het kan volhouden tot op mijn NOD Sanne, want heb maar één testje liggen Wat klote van je mama (ik zit in net dezelfde situatie, maar ze krijgt niks meer van behandelingen)... zal voor jou eens extra duimen op een knaltest <3