Ja zoals het nu lijkt wel, maar toch ga ik twijfelen aan wanneer mijn ei is geweest, 7 dagen voor nod lijkt mij namelijk erg vroeg?
lov berichtje met de test foto van nicci is gisteravond 23:41. een kv plus test. nog nieuwe testers vandaag?
Goeiemorgen, Nou, lag gisteravond in bed en kreeg ineens heel veel krampjes en steekjes in mijn onderbuik en toen ik vanmorgen wakker werd was ik wat misselijk, werd toen toch wel een beetje zenuwachtig en heb voor de zekerheid een KV test en een ZK test gedaan maar helaas, zie hier het resultaat Bekijk bijlage 328015 Ik zeg, afwachten tot ongi en op naar de volgende ronde...
Goedemorgen trouwens. Lovare, je ei al gevonden?? hier is tie iig niet hihi. Als mijn ei op 20 mei is geweest zit ik nu op dag 10 dus dat zou betekenen dat mijn NOD 3 juni is ipv 4 juni....ik wil wachten tot zaterdag sowieso met testen. Ik heb ze niet meer in huis heb ze aan mijn man meegegeven hahahaha, maar ja een test is zo gekocht. Twijfel twijfel twijfel.
Misschien ben je nu toch iets te vroeg.... Mek, Ik heb totaal nog geen klachten, maar die had ik bij mijn zoontje ook niet dus alles kan nog.
@jvs, mijn ei is ver te zoeken :S... Dus deze rond is kansloos. Ik zit te overwegen om de pil te gaan slikken om deze ronde voorbij te laten gaan. Vaak is mijn cyclus na de pil weer normaal..