Dames ik kon niet wachten dus toch een testje gedaan kv, maar hij werd helemaal roze en vlgs mij is zelfs de controle streep niet goed Willen jullie eens kijken?
Oke bedankt! Ik zag hier altijd keurige streepjes dus ik vond dit niet zo'n mooi streepje Twijfelachtig maar ik denk het niet, ben ook veel te vroeg 9/10 dpo
Hij is idd niet heel mooi maar ik denk dat het geen verkeerde test is. Wil je hem helemaal laten zien of niet?
Oké. Hij ligt al in de vuilnisbak! Dus dat gaat niet meer Domme actie van mijzelf om nu al te testen! Maja die testkriebels
Blijven hopen en nu pas over 2 dagen testen. Als er nu niks te zien is kun je beter ff wachten hcg verdubbeld om de 2 a 3 dagen.
@klein volgens mij maakt dat niet uit...maar ben zelf nogal onervaren Bah bah bah!!!!!!:x Ik ben al 3 dagen zooooo chagrijnig!!! Gisteren, (vermoedelijk)9 dagen PO met redelijk doorzichtige middagurine een dipstick gedaan. Slaat natuurlijk nergens op. Uiteraard OMO wit. Nog chagrijniger. Mijn vriend is ook nog eens aan het minderen met roken, waardoor zijn lontje korter is. We zitten te vitten op elkaar en gisteren kon ik alleen nog maar huilen en lag ik om 21:00 in bed. Ik heb verder geen gekke dingen, alleen mijn humeur zeg maar.. Soms wat pijn in mijn buik, maar volgens mij zijn dat mijn darmen. Mijn stoelgang is namelijk niet zo regelmatig. Hoe testen jullie eigenlijk wanneer je je eisprong hebt? Elke dag een ovutest? of weten jullie het gewoon?