NOD 1 t/m 15 Juni 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door n0name, 3 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Ja ik ga nu minimaal 2 dgn wachten:cool:

Hoe is het verder hier??

2. evengeduldaub

evengeduldaub Actief lid

28 mei 2013
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohja...

en hebben jullie dat ook....witte test....gooi je hem weg...
    ga je hem een kwartier later toch nog bekijken..

3. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Evengeduldaub, heel herkenbaar hoor dat doen we volgens mij allemaal hihi maar ik weet ook dat hij dan onbetrouwbaar is. Ik heb nog nooit na een kwartier of half uur een extra streep gezien trouwens.
    Ik voel me eisprong niet maar dagen ervoor heb ik doorzichtige afscheiding en na mijn ei heb ik pijnlijke borsten en ik heb een regelmatige cyclus waardoor ik ongeveer weet wanneer mijn ei is.

4. evengeduldaub

evengeduldaub Actief lid

28 mei 2013
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zit nog maar net het 'zwanger worden' .
    Dus moet mijn lichaam nog zo leren kennen.
    Heb op mijn 14e echte menstruatie gehad, daarna 14/15 jaar aan de pil..

Wat afscheiding betreft...geen flauw idee..elke dag anders. Gisteren had ik een wit ding aan en wat lichtgelig dikkere afscheiding (excusez moi) wat ik zag zitten.

Ik heb nog nooit het idee dat ik er een draadje van kon trekken.

Op dag 29 had ik een lichte ovu test, op dag 30 niks wel stekende buikpijn, dus ik vermoedde mijn ei.

Geklust als een malle... en nu afwachten . zonder kwaaltjes maar een humeur ....

5. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier heerlijk kunnen uitslapen en niet misselijk Hihi nog niet

6. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    Dank je, ik zal eens informeren

7. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Hey dames,

Ik wil me hier graag aanmelden. Ik heb even afstand genomen van het NOD forum na mijn 2e mk. Nu heb ik (vermoedelijk) mijn ei afgelopen weekend gehad en begint het toch weer helemaal te borrelen en hoop ik dat er toch wat bezig is in mijn lijf, ondanks dat we er deze ronde niet bewust mee bezig zijn geweest. Ik zal niet heel veel mee kletsen (denk ik), om zo de afstand te bewaren en niet te veel de druk er op te leggen. Wel wil ik graag op de NOD-lijst.

Lieflief, 29 jaar, NOD 9 juni, 1e kindje, 7e ronde

8. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    Blegh ik ben al een paar dagen misselijk.
    Gister kreeg ik noodles en normaal vind ik t heerlijk maar na een paar happen ging ik bijna over me nek.
    En net gingen we naar een halalslager bij een slachthuis, ik ging naar binnen en zag allemaal tongen, levers en hersens enz liggen, ik wist niet hoe snel ik weer naar buiten moest lopen. Ik ben nu nog misselijk. Ik hou al niet van dat soort vlees maar word er nooit misselijk van als ik t zie. En nu ging ik echt bijna over me nek.
    Ik kreeg gelijk de vraag van onze vrienden (waar we in belgie bij logeren) ben je zwanger? Uhm ik hoop t.

9. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier ook te vroeg gejuigd word weer misselijk bleh

10. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Hoi dames,

Ik heb redelijk kunnen slapen, ondertussen wel weer flink misselijk.. :$
    Vanochtend had ik me bedacht dat ik het testen toch een dagje wou opschuiven, en vandaag zou overslaan, maar na veel vragen of ik getest had vandaag, heb ik het toch maar gedaan.

Eerst een KV 2v5 euro. Ik vind hem negatief. Binnen de tijd wel een vaag lijntje, maar zo vaag dat ik hem niet eens op de foto krijg. :(

Daarna tóch nogmaals de luxe test van kruidvat gedaan, en hieronder het resultaat.
    Ik snap er niks meer van.:(

Ik mag toch aannemen dat áls het geen HCG is mijn urine zit, en ook geen streep mag komen?
    Of dat er toevallig 2 achter elkaar valse uitslagen geven?

In het echt is de verticale teststreep net zo dik als de controle streep van de kruidvat + test.

Dus ik denk dat ik toch maar geduld moet hebben tot het weekend!:)

11. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Zou nog even paar dagen wachten en dan weer testen Niicci weet hoe moeilijk dat is

12. mevrouw beer

mevrouw beer Actief lid

27 aug 2012
    103
    0
    16
    zuid- holland
    Zondag is mijn nod en ik wil heel graag morgen een test doen maar ben bang dat het te vroeg is wat zouden jullie doen?

13. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Persoonlijk zou ik het niet doen... Hoe moeilijk het ook is!! ;)
    Succes!!

14. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Ja ik wacht tot minimaal zaterdag. :)
    Dit maakt mij alleen maar onzeker!:$

15. mevrouw beer

mevrouw beer Actief lid

27 aug 2012
    103
    0
    16
    zuid- holland
    dankje wel! dan wacht ik toch maar tot maandag met testen vind het wel moeilijk om te wachten vooral omdat ik al testen in huis heb haha

16. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Dat snap ik Niicci

Hier ook heel onzeker voel me zo zwanger maar wil mezelf niet voor de gek houden

17. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Ja dat snap ik heel goed!! Heb je vermoedens dat je eventueel zwanger zou kunnen zijn dan?? :cool:

18. mevrouw beer

mevrouw beer Actief lid

27 aug 2012
    103
    0
    16
    zuid- holland
    ik weet het niet durf ook niet te veel te hopen.;) Ik heb wel de laatste tijd last van duizeligheid en steken in me rechterborst ik heb daar eigenlijk normaal nooit last.

19. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Ik ken dat gevoel, je bent toch weer bang voor weer een teleurstelling dus hopen durf je niet meer..
    En een naderende ongesteldheid en zwangerschapskwaaltjes lijken op elkaar, en je lichaam kan je ook fijn voor de gek houden is mijn ervaring:(

In ieder geval veel succes met wachten en wie weet ben je gewoon hardstikke zwanger ;)

20. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    toch zie ik het goed niccii.. wat gek allemaal.. op de kv zie ik wel heel licht iets hoor.. maar de kvplustest is toch echt best duidelijk..
    wat irritant dat je nu niet weet welke test je moet geloven. Misschien een cb doen? wel met wekenindicator die is gevoeliger dan die zonder wekenindicator..

spannend beer. ik had allang getest mja ik ben junkie haha je moet doen wat je zelf goed en fijn lijkt. Ik kan er nuchter onder blijven als hij wit is en of gekke streepjes geeft als je van jezelf weet dat je er onzeker door word of gestressed kun je het beter nog niet doen.

Deel Deze Pagina