het word spannend hier dames! Ik heb eindelijk mijn ei gespot denk ik! al een week lang positieve ovulatietesten. eergisteren en gisteren was ie iets donkerder als daarvoor en sinds gisteravond ineens weer heel licht. nod mag op 13 juni word wel een lange cyclus van boven de 40 dagen. Heb 11 juni een afspraak met de fertiliteits arts om een vervolg traject te bespreken. erg spannend eerlijk gezegd want heb geen idee wat ons te wachten staat. vind het wel fijn dat ik nog 1 kansje heb tot die tijd. dus hopen heel erg dat het deze maand raak mag zijn zodat die volgende stap niet meer nodig is. iedereen heel veel succes!
Ik wil zondag inderdaad de cb met weken indicator doen. Mijn man zegt ook al, doe die maar! Hier nog een foto die volgens mij duidelijker is van de 2 + testen.
He wat gek van de streepjestest ! Ze zijn echt niet meer goed he Maar op je tweede kruistest zie ik nu wel een heel mooi kruisje hoor Volgens mij is het raak! Misschien de cb al doen met wekenindicator ?
Mijn man wil graag dat ik vanavond al een doe met indicator, maar mij lijkt het te vroeg haha! Ik denk zondag, als ik het zolang vol kan houden. Maar de 2v5 zijn niet meer wat ze waren helaas. Vooral die van gister was erg raar.
Hier druk geweest dus niet veel op zp geweest Heb 2apps de een zegt zondag testten de ander maandag en me banner over 5 dagen zelfs...en me lichaam doet raar :*( ... Zere onderrug, steken in onderbuik, soms misselijk maar niet zoals bij dochter dus giga onzeker
Niicci, ben er echt van overtuigd dat je zwanger bent hoor. Die onderste is echt geen indroger of vals positief. Kan ik me iig niet voorstellen. Hier 11DPO, spanning stijgt. Temp dinsdag en woensdag 36,7 (daarvoor 36,9), dus was daar een beetje depri van. Vanochtend niet getempt ivm onrustige nacht (aantal x eruit, dus temp zou niet betrouwbaar zijn en dan maak ik mezelf alleen maar gek) maar nu heb ik dus ineens zere borsten... en ga ik denken 'zou het dan toch?'... Maar goed, ik wil niet voor NOD testen deze keer, dus als ik zondag nog geen bloed heb gezien ga ik testen. Nog meer testers dit weekend? @ Inkie, hoeveel DPO zit je dan, wanneer is je ei geweest?
Sinaasappel je kan jezelf gek maken he....ik heb het ook hoor. Er zijn wT dingen doordat ik ga denken het is misschien raak..... Ook durf ik weer niet toe te geven want stel je voor! Pfffff om gek van te worden.
Nou precies! Idioot he.. en dan te bedenken dat ik al twee kindjes heb (jij ook toch?) en mezelf dus niet meer zo gek moet maken... Wanneer ga jij testen?
Hahahah ja maar als je voor een zwschap gaat doe je gewoon weer net zo idioot Ik weet het nog niet...wil zo lang mogelijk wachten.....
Haha, vrouwen.. het blijven rare wezens! Ja dat heb ik idd ook... ik test meestal al op/voor 11DPO, dus vind het al knap dat ik dat nu nog niet heb gedaan. Zonde van al die testen!