mwuah ik vind het stippel kruis bij nailey niet veelzeggend.. ei kan ook dag 13 geweest zijn als ik je vorige kaartje bekijkt heb je na ei vaker tempschommelingen.. denk dat ff het daardoor niet weet want je had nu pas net voor het eerst 3 dagen hoge temp. dan zou je dus 11 dpo zitten nu.. of ben ik nu scheel? Hier net knal positieve ovutest! dag 17 al! woehoe! zo fijn dat me cyclussen korter worden!
Mijn temp schommelt altijd maar de gyn vertelde dat dat niet veel zegt.ik heb de laatste tijd een aardig regelmatige cyclus vergeleken met voorheen.
Rustig aan naliey! Ik heb deze ronde al voor de derde keer bloedverlies, 2 keer nadat we gezellig bezig waren en nu vandaag weer na een grote boodschap. Baal wel want wil vanavond weer aan de slag maar ik vind het best vervelend maar mijn ei zit er nu echt aan te komen!
Net een hele lichte Kv2v5 in handen.... Na de duidelijke test van gisteren is dit ECHT een enorme tegenvaller!! Heb meteen erachteraan een Clear Blue gedaan. Daar zie je ook een lichte streep op... Mijn urine was niet zo ongeconcentreerd, maar dat heb ik helaas nooit. 'S middags is het meestal nog donkerder dan in de ochtend.. Zo ook vandaag. Ik ben heel erg in de war... Hoort de test niet op te lopen? Ben nu 14dpo.
hoeveel dagen zit er tussen je testen? Als je begint met in de ochtend te testen moet je dit ook zo blijven doen. En als je maar om de dag een verschil ziet
Deze 3 zijn alle 3 van 18.00 uur Dan is mijn urine het meest geconcentreerd Ik zie geen verschil tussen 12 dpo en 14 dpo En 13 dpo is het donkerst Wat een onzekerheid!! Ben ik nou zwanger of niet of krijg ik een vmk?
Dat snap ik vanaf deze foto Sinaasappel. Dat is ook mijn zorg Ze staan er wel degelijk, maar 13 dpo is stukken duidelijker dan 12dpo en vandaag 14dpo...
Ik vindt absoluut niet dat je testen lichter worden. Kruidvat is niet meer wat het geweest is hoor....hcg schommelt ook nog. Ik denk dat je je nu nog geen zorgen hoeft te maken. Doe een agje overslaan als je dat kan en dan hopen dat je wel een verschil gaat zien. Ik heb ze nog even in het negatief gezet en dan vindt ik niet dat de test lichter wordt.
Als je goed kijkt zie je dat de achtergrond op de eerste odnkerder is en daardoor lijkt de test duidelijker te zijn...maar als die achtergrond nu even donker was geweest...het witte gedeelte bij de streepjes....dan had je geen verschil gezien
Dit is mijn CB van gisteren. Van vandaag heb ik uit totale wanhoop uit elkaar gesloopt en daar is niks meer van over.. Die was iig lichter dan deze!
jammer dat je die andere cb niet meer hebt..... Lief ben ik he.... ik wil niet dat je je te veel zorgen maakt nog he meissie... soms is dat doortesten ook niks.....beter op je nod pas testen en dan gelijk een mooi testje