Hoi dames, ben er ff een tijdje tussenuit gegaan, en sinds kort zijn we weer bezig. Dus bij deze mag ik ook nog op de lijst. Raiisa, 23jaar, 2e ronde, 1e kindje NOD 5 juni
Ik kon vandaag een vroege zw-test doen maar heb het niet gedaan. Sinaasappel, jammer zeg. Niicci, spannend nog.
Hi ladies, hoe is t hier Net terug van sportdag met de kinderen..zo wat zijn 100 of meer kleintjes bij elkaar vermoeiend haha hier verder nog steeds t gevoel dat menstr. elk moment kan doorbreken en chantal ik voel me ook wel achterlijk dat ik allerlei klachten had..die uiteindelijk ook gewoon een naderende menstr. kunnen betekenen Succes dames..spannende tijd weer
Ik was zo onzeker over mijn twijfeltesten dat ik de gyn heb gebeld. Ik ben daar onder behandeling vanwege HELLP tijdens mijn 1e zwangerschap. Ik mag van de gyn niet meer testen tot volgende week vrijdag. Hij zegt; "Of je maakt weinig HCG aan en je bouwt langzaam op" "Of je krijgt een vroege miskraam en dan merk je vanzelf bloedverlies de komende dagen". Meer kan hij natuurlijk niet voor me doen. Bloedtest zegt niks volgens mijn gyn. Want dat geeft nog steeds geen garantie dat de innesteling helemaal goed is gegaan en dat beeb blijft plakken.. VL en ik zijn allebei een beetje van slag. Want wat het ook is, ik hoop gewoon dat we snel duidelijkheid krijgen. De gyn zei; "je kunt in ieder geval blij zijn dat je beide weer goed vruchtbaar bent en dat jullie wens binnen handbereik ligt".. Sorry voor de dames op rood en met negatieve testen. Zwanger worden is spannend en niet altijd even makkelijk en leuk.
@sanne11 pfff frustrerend ook het wachten word je helemaal gek van Hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben. @igone welkom @de rest zijn er veel dames die eerder testen dan nod?
Chantallcindy, Mijn mkb app zegt dat ik vanaf vandaag een vroege test zou kunnen doen. Heb het niet gedaan vind het echt te vroeg en wil niet teleurgesteld worden als het misschien niet nodig is.
Ik zit te twijfelen om het morgenvroeg te doen maar ook dat vind ik eigenlijk nog te vroeg 4 juni is mijn NOD, wat vinden jullie??
Wachten! Testen voor NOD is eigenlijk sowieso niet handig... (zegt deze test-a-holic, die weer eens baalt van zichzelf)
Ik zeg zelf ook altijd niet eerder testen en dat is heeeeeel moeilijk. sowieso niet 4 dagen van te voren dat doe ik nooit maar of ik kan wachten tot dinsdag pfff....(wel onze trouwdag)
Als ik getest heb, hoe plaats ik dan eigenlijk hier een foto? sorry ben een leek hier en in dit soort dingen.