We kunnen elkaar een hand geven, ik heb t voornamelijk als ik vlees zie, proef, ruik of als ze erover praten...
Ik kan van deze lijst af!! m'n nod is hoog waarschijnlijk 16 juni, heb 10 dagen na m'n curretage al m'n menstruatie gekregen! jeej dat ik daar nog eens blij om zou zijn En nu hopen dat het de 16e niet komt!!!!
Sterkte sanne! ik heb in april een vmk gehad. Wisten het ook pas een kleine week. Dus snap heel goed wat je voelt! Heb je eindelijk waar je zo naar verlangt en dan word het je afgepakt. Probeer goed uit te rusten en het een plekje te geven. Dikke digi knuffel!
Hier nog iemand constant misselijk... Vanmiddag was t ff goed, maar nu weer overduidelijk aanwezig.. En ondanks misselijkheid eet ik ineens voor 5.. Heel apart haha!
Morgen is mijn nod ben benieuwd of ik ongesteld ga worden. Heb gister al een test gedaan maar die was negatief ):
Blegh... Toch weer spanning deze maand. Zie ik nu echt duidelijk ader op borst of wil ik dat zo graag. Kom vandaag thuis van mij zakenreis. In Italië was het mooie temperatuur dus misschien daardoor (warmte) de ader zichtbaar. Straks in koude nl nog eens bekijken
Pff wat een onzekerheid he.. Ga je woensdag ook testen als je nog nu y ongi bent of kun je niet wachten?
Sanne11 sterkte meid Niicci spannend meid Hier heel raar vorige week niet lekker geen pijnlijke tepels na ei normaal wel. En nu sinds gister ineens zere borsten zij en onderkant nog steeds veel afscheiding en moest vanmorgen uit bed voor te plassen
Ik begin ook pijnlijke borsten te krijgen, zelfs als de deken "erop" ligt voel je het. En Ze voelen gespannen. Maar dat kan natuurlijk ook menstruatie zijn.. En rare steken thv m'n vagina, heel vervelend.. En ook alweer misselijk.. Maar ik moet even afwachten
Er is veel gekletst zie ik @sanne Sterkte!! Wat een vreselijke iets Andere dames met neg.test ook veel succes, misschien is er toch nog een kansje??? Ik zit toch ook wel in spanning!! Ik had naar mijn ei geen afscheiding gehad, sinds gisterenavond opeens veel wit, en mijn (.)(.) lijken groot en zijn heel zacht. Ik weet niet meer zo goed hoe dat was in de vorige maand. Wat ik wel vreemd vind is dat ik weinig/geen eetlust heb Wachtenwachtenwachtenwachten