goede morgen allemaal. ik heb ff een tijdje niet gereageerd maar wel geregeld meegelezen. ik had mezelf vorige ronde zo gek gemaakt dat ik gwn de 2 wk na mn ei niet te genieten was niet zo leuk voor mij mn man en mn kids dus ik dacht ff afstand houden. @ sanne heel veel sterkte meis!!! @ roze gefeliciteerd!! @ wachtende dames, ik voel met jullie mee!!!! ik zal niet zo veel schrijven maar blijf jullie volgen hoor!!!!
Meiden, ik denk dat ik ook op roze mag Of nou ja, weet het eigenlijk wel zeker, maar de onzekerheid blijft toch ergens wel hangen. Gisteren getest, met middagurine, was er zo zeker van dat het raak was. En kreeg een licht streepje, geen tuur want kon hem wel degelijk zien en vanmorgen weer getest en duidelijker. Krijg hem nog steeds moeilijk op de foto, in het echt is ie duidelijk, maar foto staat in mn album! Ben echt onwijs misselijk, loop al dagen te boeren en met maagzuur, grrrr. En zit pas op 3w2d. Maar ben heel blij hoor Vanavond vertel ik het vriendlief, haal vanmiddag een leuk vaderdagscadeautje
Roze gefeliciteerd Rood enorm balen.. Ik had vanmorgen een nega test maar ik weet uit ervaring dat dit nog niets zegt.. Zaterdag pas weer een nieuwe poging!
balen bruine en rode dames! sanne ieders verdriet mag er zijn.. knuff negatieve teststers gromm hier mag ik verplaatst worden van datum loos naar 12 juni
ing ik zie hem wel maar twijfel aan de kleur. maar goed de hele foto is donker dus zal daaraan liggen. voorzichtig gefeliciteerd in elk geval!
Ik ga door naar de volgende lijst, ik mag helaas op rood! Succes allemaal en hopelijk niet tot ziens op de eind juni/begin juli lijst
Hier nog meer duidelijke kwaaltjes. Nog steeds met vlagen misselijk. Steekjes/krampjes onderin me buik. Me tepels en borsten overgevoelig. Ik droom over posi testen.