Gefeliciteerd!!! Mijn nod is dinsdag, maar heb vandaag wat bloed verloren en erg last van menstruatie pijn, hopen op een innestelingsbloeding maar ik ben bang dat die hoop tevergeefs zal zijn..
thanks voor je felicitatie! Nou ik had eerder wat steekjes en prikkeltjes op een bepaald plekje in de bm.. Nu idd soms krampen ... maar niet altijd aanwezig
Wauw, Lov23, wat fantastisch, gefeliciteerd heerlijk als die test gewoon zegt ZWANGER! Hopelijk volgen er binnenkort meer dames
O wat balen... Was je gevoel toch goed Ik ben heel benieuwd morgen maar denk dat ik met je mee ga naar de volgende maand
Voor de gene die zwanger zijn ( weet jullie namen niet) gefeliciteerd en geniet er van! Ik ben nog niet ongesteld geworden dus morgen ochtend ga ik een test doen
Super, gefeliciteerd meid! Kan het zijn dat je niet in de lijst staat (heb het bijhouden van de lijst niet vanaf het begin gedaan, dus vandaar mijn vraag)? Ik wilde je op roze zetten maar ik kan je niet vinden. Of kijk ik er over heen? In ieder geval heel erg genieten, maar dat gaat vast goedkomen