Goh, al veel roze op de lijst!! Ik wacht nog steeds op mijn ei, gisteren ging mijn temp naar beneden naar 36.1 dus ik dacht dat die vandaag dan wel omhoog zou gaan maar hij is nog verder gezakt naar 35.9! Heb het ook de hele dag al ijskoud... Vanavond dus nog maar een keertje ons best doen en morgen hopelijk wat warmer :-D. Ik wacht nog even met het verzetten van mijn NOD tot FF een kruis heeft gezet.
ey chantalcindy...spannend... streepje is goed teken toch... Ik heb t idee dat mijn eisprong ook later was, wordt je NOD dan ook later?
Zou als ik jou was woensdag nog een test doen, dan zal de streep zeker al een heel stuk duidelijker zijn!
Ik zie hem!! Ik verwacht na nogmaals mijn ovu testen te bekijken dat mijn ei later is geweest. Ik heb alleen niet door getest omdat ze op waren. Misschien nog een beetje hoop?? Ik blijf hartstikke misselijk, zere borsten aan de zijkant, s avonds maagzuur, krampen onderbuik (dag 3), en met niezen enorme pijnscheuten bij liezen, wit slijm.. Nog steeds onzeker hier dus.. Ik verwacht dat mijn ei (als ik ovutesten bekijk) dan rond 24/25 mei is geweest. (Had ik toch maar door getest haha!!) Dan kan ik dus nog niet posi testen? Ik wacht gewoon rustig af!
Dames op roze, gefeliciteerd! Dames op rood, hopelijk volgende ronde meer succes. Ik vrees dat ik me bij jullie aan ga sluiten binnenkort, daarstraks wat bruinverlies.
Vandaag is me nod.ik voel me nog steeds hetzelfde. Ik ga morgenochtend testen.spannend zeg. Ik zag nog meer zwangere gefeliciteerd.