Barbara1980: Gefeliciteerd!! En als jij je er goed bij voelt om in de achtbaan gaan, doen. Hoewel ik met een paar weken zwangerschap het echt niet prettig vond om met mijn neefje en nichtje in de springende kikkers te zitten in plopsaland
Hallo. Wil graag mee doen aan de NOD lijst. Voor ons de eerste en eeg gewenst. Leetske, 33, 1e kind, ronde 7 alweer. Nod is 9 juni. Spannend!!! Ik ben erg moe en het rommelt allemaal in mijn buik. Veel pijntjes bij de baarmoeder. Hopelijk raak deze keer Maar je weet maar nooit he.
@Smnee spannend heb je kwaaltjes ? Zwangere gefeliciteerd Begin hier nerveus en onzeker te worden haha
Ik heb de laatste paar dagen steekjes bij me lies wat doortrekt door me been.nog niet eerder gehad.komt met vlagen maar zijn echt van die gemene steekjes. Ook heb ik linksonder in me buik een druk gevoel alsof ik ongi word. Ik kan ook niet slapen pfff.ik wil zoooo graag testen.
Nailey meid... Test gewoon. Daar voel jij je stukken beter bij denk ik. Dan heb je zekerheid... Je bent al overtijd en hebt super veel kwaaltjes. Die steken.in bovenbeen heb ik ook gehad dag of 5 a 6 voor nod... Vreselijk pijnlijk. Succes meis!
Naliey, wat een controle heb jij over jezelf zeg? Ik zou ook testen. Maar ieder ervaart het op haar manier. Hoop dat het raak is. Succes.
en nailey getest? ben zooo benieuwd! ik had gelijk, door mijn status op ontregeld te zetten. volgens chinees arts vandaag mijn nod. 1e ronde cyclus van 57 dagen. maar ben niet ongesteld en had vanochtend wel een negatieve test in mijn handen. wat zenuwslopend zeg. totaal geen duidelijkheid.
♥ NOD lijst 1 t/m 15 juni 2013 ♥ 1. (7) : Sanne11, (27 jaar), 3e rondje, 2e kindje MHR (31 jaar), 1e ronde, 2e kindje YvonnevtO, (29 jaar), 14e ronde, 1e kindje Dentures, (30jaar), 8e ronde, 1e kindje Chantal3, (34 jaar), 11e ronde, 3e kindje Vrijheid (34 jaar), 5e ronde, 3e kindje Patty86, (.. jaar), 2e ronde, 1e kindje Mevrouw beer 22 jaar 13e ronde 1e kindje 2. (4) : Dimmel, (27 jaar), 17e ronde, 2e kindje Kira88, (25 jaar), 1e ronde, 1e kindje Sinaasappel 30 jaar, 4e ronde, 3e kindje Veulentje 33 jaar, 2e ronde, 2e kindje 3. (9) : Barbara1980, (32 jaar), 25e ronde, 1ste kindje, MMM Zeeuwse, (28 jaar), 1e ronde, 1e kindje Annemoon, (33 jaar), 7e ronde, 1e kindje Klein, (25 jaar), 2e ronde, 1e kindje Goudvis, (34 jaar), 17e ronde, 1e kindje Naliey, (26 jaar), 67e ronde , 19e Ronde na mk, 1e kindje, MMM Triesjuh, (24 jaar), 1e ronde, 1e kindje evengeduldaub (29 jaar), 2e ronde, 1e kindje N88, 2de ronde , 2de kind 4. (8) : 4dogs82, (31 jaar), 14de ronde, 1e kindje Kris81, (32 jaar), 4e ronde, 1e kindje Inkie86, (27 jaar), 2e ronde, 2e kindje Beertje123, (20 jaar), 3e ronde, 1e kindje MadameV, (23 jaar), 1e ronde, 1e kindje LW85 25jaar 1e kindje, nod 4 juni, mmm Bajoe (27 jaar), 1e ronde, 2e kindje Blike1987, (26 jaar), 1e ronde, 2e kindje Jvs12, (31 jaar), 2e ronde, 2e kindje 5. (7) : Mek11, (28 jaar), 5e ronde, 2e kindje Niicci, (22 jaar), 2e Ronde, 2e kindje Sillaatje, ( .. jaar), 1e ronde, 1e kindje SuperMamm, (30 jaar), 3e ronde, 3e kindje Jossy, (.. jaar), 1e ronde, 2e kindje Raiisa, 23jaar, 2e ronde, 1e kindje 6. (2) : Ing49824, (28 jaar), 11e ronde, 1e kindje (5e ronde na vmk) LOV23 (29 jaar), 4e ronde na mk, 3e kindje 7. (7) : KleineRoe, (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje Sally, (34 jaar), 5e ronde na MA, 1e kindje Whoppie, (31 jaar), 1e ronde, 2e kindje Lovelyme, (25 jaar), 3e ronde, 2e kindje Leetje25, (25 jaar), 7e ronde, 1e kindje Shaneenee , (23 jaar), 1e ronde , 1e kindje 8. (4) : Jesj, (30 jaar), 7e ronde, 3e kindje Veratjuhh, (23 jaar), 2e ronde, 1e kindje n0name, (.. jaar), 13de ronde, 1e kindje, MMM Noa (26 jaar), 1e ronde, 1e kindje 9. (8) : Jebb, (.. jaar), 3eronde, 1e kindje Chantallcindy, (23 jaar), 3de ronde na mk, 1ste kindje Smnee 21 jaar, 11e ronde , 1e kindje Tinkelbell26 (.. jaar), 2e ronde IUI, 2e kindje Lieflief, 29 jaar, NOD 9 juni, 7e ronde, 1e kindje Yuna28, (27 jaar), 12de, ronde 3e na MA, 1e kindje Hippydepippy, 26 jaar , 5e ronde , 1e kindje Leetske, 33, 1e kind, ronde 7 10. (6) : Tessvdk, (25 jaar), 5e ronde, 2e kindje Kiki33, (36 jaar), 1e ronde, 2e kindje Rockmade, (28 jaar), 4e ronde, 2e kindje Smiekie (25 jaar) ronde 3, 1e kindje WBlond 23 jaar ronde 4 en kindje 1 Antra , 30 jaar , 1e ronde , 4e kindje 11. (6) : Saartje5 (31 jaar), 7e ronde, 1ste kindje Floortje1 (28 jaar,) 9e ronde, 1e kindje Toekomstigemams, (30 jaar), 15e ronde, 1ste kindje, MMM Flower 5, (27 jaar), 8e ronde, 1e kindje Juf21, 27 jaar, 1e kindje, 10e ronde. Marietje85, (28 jaar), 32e ronde, 1e kindje 12. (7) : Sterretje88, (24 jaar), 2e ronde, 1e kindje Nenapreciosa, (18 jaar), 3de ronde, 1ste kindje Kahlan, (32 jaar), 6de ronde, 1ste kindje Dazzlin Rose, (30 jaar), 2e ronde, 1e kindje Floor32 32 jaar, 7e ronde, 2e kindje plurk80 (32 jaar), 2e ronde na mk, 3e kindje Aloha, (26 jaar), 5e ronde ,2e kindje 13. (4) : Channie32, (34 jaar), 27e ronde, 3e kindje Volverwachting, (30 jaar), 10e ronde, 2e kindje Mamalucy, (24 jaar), 9e ronde, 1e kindje, MMM Bloesem-32 jaar- 3e kindje- 1e ronde 14. (5): 00Wendy00, (31 jaar), 9e ronde, 2e kindje Pocanhontas 30 jaar, 4e ronde, 1e kindje Pien, (30 jaar), 10e ronde, 2e kindje Sam4Hope, (25 jaar), 2e ronde, 2e kindje Bemy 31 jaar, 4e ronde, 2 kindje 15. (2): LINDALOT79, 33 jaar, 4e ronde, 1e kindje Wondertjeinmaak 24 jaar, 7e ronde, 1e kindje Datumloos. (9) : Daniellexxx, (28 jaar), 1e ronde na ma, 3e kindje Knutselkitty, (23 jaar), 2e ronde, 1e kindje Maybe3, (25 jaar), 32e Ronde IUI1, 3e kindje, MMM jacky story, (24 jaar), 1e ronde na bbm, 1e kindje Ana Leigh (25 jaar), 6e/7e ronde, 1e kindje Lovare, (23 jaar), 1e ronde 1e kindje LiLaa (25 jaar), 6e ronde 6 2 kindje. Kinderwens87 (26 jaar), 7e ronde, 1e kindje Maria87, 25 jaar, 1e kindje, 3e ronde, MMM (PCOS) Totaal: 94 ♥zwanger♥ (6), ongesteld (13), MMM (7), negatieve test (3), twijfeltest (2), cyclus van slag (2), vlindertje (1), niets doorgegeven (0)
Lijst is weer bijgewerkt! Wat is er veel gebeurd na 1 dag niet gekeken. Zwangere meiden, super gefeliciteerd!! En helaas ook rood tegengekomen op de lijst, hopelijk is het de volgende rond voor jullie raak! Sinds afgelopen weekend hier wat kwaaltjes... steken in onderbuik en af en toe maagzuur. Ik probeer er niet teveel aan te denken want ik mag nog een aantal dagen . Tis nog láng géén 10 juni ....
Ja die steek komt uit t niets en schiet zo je been in. Ik ben nu pas wakker maar vind ik ook niet gek na een week belgie en veel lopen enz en gister weer terug naar delft. Dus ffies tempen aankleden en dan testen.
Nou ik ben er wel achter dat ik gewoon geen gekke dingen heb vanaf mijn eisprong, lees dat ook anderen last hebben van maagzuur en opgeblazen gevoel, ook mijn tepels zijn weer gevoelig. nu derde maand. dokter zegt dat dit best eens mijn normale cyclus kan zijn. Nou hoop het niet. Was afgelopen zaterdag zo hormonaal in de war dat ik tegen mijn lief zei dat ik wel weer aan de anticonceptie wilde... nou dat mag dus niet van hem hahaha, maar hoop wel iedere maand dat het beter word, tot nu toe helaas nog niet.
Spannend! Ik ga morgen denk ik testen. Maar weet het nog niet zeker. Geen zin in een negatieve test op mijn verjaardag haha! Dan liever de dag erna
Mag ik ook op de lijst? Mijn NOD is 10 juni Verder: koffiekoekje, 34, 1e kind, 1e ronde Veel succes allemaal! Vind het allemaal erg spannend!
:O je vergeet barbara1980 op roze te zetten zie trouwens dat jij en ik beide lijst anders invullen.. ( ben een nerd) ik doe de leeftijd tussen haakjes jij tussen komma's haha ( totaal niet nuttige info dit maar ach ) @chantalcindy en LW85 hoe is het met jullie? Alweer getest en of zeker van de zaak? @Nailey spannend.. maar waarom test je niet? Je begint toch in belgie as ronde.. moet je dan niet weten of je zwanger bent haha @kiki33 welke dag van je cyclus zit je nu? hoeveel dagen na eisprong? @niici jij alweer getest? @madameV een Chinese arts??? nu ben ik nieuwsgierig haha @Leetske welkom! @hippydepippy ook welkom! @smnee snap ik. maar gelukkig heb je wel een ei gevonden toch nog! En dat nod forum ontwijken lukt mij redelijk totdat mijn eisprong geweest is haha en dan denk ik ach het is ook wel tijdvullig en een manier om er eventjes mee bezig te zijn. Stiekem is het toch ook wel leuk zo met andere meewachten tot je zelf mag Hier gaat het wel redelijk beetje in spanning voor maandag dan hebben we eerste afspraak fertiliteit. Eind vorig jaar gyn onderzoeken gehad aan hand daarvan begonnen met proberen zwanger te worden en zouden dan in oktober terug moeten ivm verdenking endometriose. Maar het gaat zo slecht en krijg beenuitval dat de huisarts het niet meer verantwoord vind dus we zijn nu al doorgestuurd. ( ff korte uitleg erbij voordat mensen gaan oordelen waarom we na ronde 5 al doorgestuurd worden ) @lovare wat naar.. 28 juni is ook nog ver weg.. hopelijk duidelijkheid voor die tijd.. @kinderwens ben het met je eens wat betreft het achtbaan verhaal. Wil er nog wel aan toevoegen of ik betwijfel of het wel goed is door de g krachten.. aan de andere kant je mag ook gewoon vliegen. @veulentje.. goh dat is ook spannend! Misschien toch een later ei of late innesteling.. wat typisch dat je bij je vorige kindje pas 2 weken overtijd positief testte.. je zou haast denken dat je die cyclus dan laat ei had en nu weer.. ben benieuwd!
Vervelend he, haha! Een positieve test zou erg leuk zijn, maar het nadeel is dat het 2 kanten op kan en ik geen zin heb om de negatieve test op mn verjaardag te zien haha. Ik zie morgen wel wat ik doe De mogelijke kwaaltjes zijn nog steeds aanwezig, en nog steeds geen rood gespot, dus dat is tot nu toe positief. Maar helaas kan je lichaam je ook goed voor de gek houden. Nee misschien morgen, ik twijfel nog haha
@aloha hier heel onzeker ml wil pas zaterdag testen vorige week dacht ja het is raak en nu twijfel ik zo