NOD 1 t/m 15 Juni 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door n0name, 3 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Dankjulliewel! Hopelijk dit weekend een duidelijkere streep.

2. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Ja nu zie ik hem ook :)
    Nu op naar zaterdag voor een knalstreep!!

3. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Ik hoop het!!

Dan is die misselijkheid waardoor ik nu weer op bed lig ook niet voor niets haha!

4. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Niicci, Ik zie hem ook.

Gefeliciteerd en gefeliciteerd met je verjaardag.

5. Lindalot79

Lindalot79 Niet meer actief

Jaaaaah inderdaad, happy B(aby)day... gaat vast wel lukken met deze test!!

6. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Vandaag de NOD... Voel niks, zie niks.... Houden zo!

7. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    @chantalcindy snap ik dat je afwacht.. raar he dat je gevoel zo met je kan spelen. Misschien was die lichte test je eisprong toch wel hoor als ik naar je cyclussen kijk..

@memmie je moet niks ;) maar leuk is het wel als je het meld haha

@madamV een ovu test kan altijd streepjes geven dit zegt niets. Pas als de streep even duidelijk of duidelijker is als de controle streep is hij positief. Licht positief bestaat niet bij ovutesten. licht streepje heeft vrijwel iedereen altijd wel. Let er wel op dat je geen kruidvat ovutesten haalt die geven namelijk vaak te lang positief aan. Ik zou je huisarts even bellen en overleggen wat zijn haar idee erbij is. En gewoon blijven meelezen hoor er zijn er meerdere die van topic naar topic huppen ;)

@bemy pijn kan inderdaad eisprong aanwijzen maar meestal kun je hier niet teveel aan vasthouden. het kan pijn zijn van je eierstok die op spanning komt door het groeiende eitjes zeg maar. het kan het springen zelf zijn en het kan irritatie zijn na de eisprong. Als de gyn een hystero wilt doen zou ik daaraan meewerken. Dat het niet helemaal klopt is natuurlijk duidelijk als je 3 maanden aan 1 stuk vloeit. Je schrijft dat je erna paar maanden wel gewoon een cyclus had.. was die wel regelmatig of heel kort of heel lang juist? Je moet doen wat je gevoel zegt natuurlijk en als het nu wel een ritme heeft is dat naturlijk mooi en kan het eerste bloeden 3 maanden miss wel ontpillen ofzo zijn? geen idee ben geen arts. Wanneer heb je de hystero nu? hoop dat het niet nodig is. Heb je wel een eisprong? hebben ze je cyclus weleens gevolgd?

@igone welkom!

@saartje5 je bent nu in italie of onderweg dus je leest het waarschijnlijk niet meer of pas heel laat. maar spannend.. welke onderzoeken heb je gehad waar je uitslag van gaat krijgen?

@lw85 hoe is het nu? hoop dat je snel duidelijkheid hebt en indien niet zwanger optijd vloeit zodat je inderdaad nog die ronde spuiten mee kan pakken voor je vak.

@barbara duidelijker kan niet! haha fijn!

@jesj wanneer ga jij testen?

@pien haha winterslaapje? het is eindelijk mooi weer! dat zou gek zijn ;)

@leetske en heb je een testje gedaan of toch niet?

@marietje dat zou inderdaad bijzonder zijn! duim voor je!

@kleineroe je bruinverlies/spotting is wel samen met een temp dip en zie op je kaartje dat het nu ook voorbij is.. het kan heel goed een innesteling zijn.. over paar dagen maar eens een testje wagen ;)

@shaneenee lastig.. hoeveelste dag van je cyclus zit je nu? waarop basseer je je nod van 7 juni?

@smnee ht kan uitstralen naar je benen maar ze denken dat het op mijn grote beenzenuw zit of er vlakbij wat druk geeft. Ze denken het door heel veel zaken bij elkaar die ik al van jongs afaan heb en nu verergeren. Zeker weten doen ze het bij endo altijd pas na een kijkoperatie en zelfs dan kan het gemist worden maar er wel zijn. Ben dus benieuwd wat ze gaan doen nu.. denk zelf kijkoperatie of het moet al duidelijk genoeg zijn voor ze afgaande van de info die er al is.. geen idee. Ik begin altijd 10 dpo ergens te testen, kom er eerlijk voor uit ik ben een junk haha maar ik kan wel reeeel met testen omgaan en vage streepjes enz niet mijn leven en emoties laten beinvloeden ;) deze keer heb ik op 10 dpo de afspraak bij fert zal je net zien ;)

@mevrouw beer ik zou om de 3 dagen ofzo testen.

@nailey al gebeld en een bloedtest gehad?

@annemoon shit!!

@4dogs82 ook lastig.. hopelijk gauw duidelijkheid

@niici ik zie heeel licht iets maar of het een streepje of schaduw is durf ik niet te zeggen. sorry.. maar als jij hem ziet is het prima toch!gefelicteerd ook met je verjaardag

@kahlan dat kan ook goed nieuws zijn ;)

8. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Mensen in t roze: Gefeliciteerd!

Hier witte test :( Nog geen enkel teken van menstruatie.
    Shiiittt gaat het dalijk niet eens meer lukken die ronde mee te pakken. Als ik vanavond niet ongesteld ben durf ik het niet aan. Zonde van de medicijnen, ziekenhuisbezoekjes enz. als mn ei dan pas komt als vriend al weg is.

9. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    als je dagen voor je ei wel seks kunt hebben kan het wel toch? alleen op dag van dan niet.. mja das niet de enigste dag dat je zw kunt worden toch ;)

10. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb er totaal geen verstand van maar ik weet van verhalen dat de test even donker of donkerder moet zijn en dat lichtere testjes niet kloppen wat is nou waar?

11. Leetske

Leetske Lid

3 jun 2013
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    @aloha Ik heb besloten toch te wachten. Ik ben vrijdag vrij dus misschien test ik dan. Dat is dan twee dagen voor Nod. Ben wel extreem moe. Ging gisteren om 21:00 naar bed terwijl ik een echt avondmens ben. Ben ook veel misselijk maar dat is met vlagen :( Maar goed, misschien zoek ik er weer dingen achter.

Aan iedereen oo roze: gefeliciteerd!!!

Iedereen op rood..... volgende ronde beter... balen

En de wachters: pfffff volhouden....

12. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Aloha: twijfel twijfel twijfel... Ligt er echt even aan wanneer mn menstruatie door zet.
    Heb totaal gen klachten nog. Normaal gesproken moet ik de avond ervoor overgeven, krijg ik rugpijn en diaree en buikpijn. Nu nog niks.

13. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    Pfff ik kreeg de ha niet te pakken.
    Morgen opnieuw bellen.

14. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    Omdat manlief zo lief was om een test te halen maar me kent t wel, lekker eigenwijs haha.apotheker is dichterbij dus beter.

15. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    Dat word ik ook zeker :(

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Kruidvat is nergens bij jullie?
    Jammer....... Want die wat je gedaan hebt is zo ongevoelig.:cool:

En wat is de ha aan het doen dan dat je die niet te pakken krijgt.....;)......

Hoop snel dat je duidelijkheid hebt!

17. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    Ik zie wel iets net als mijn test erg wazig pfff

18. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    Nee kreeg de ha helaas niet te pakken en nu moet ik weer wachten tot morgen.

19. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    Zit wel in de buurt maar niet op loopafstand.en dat vindt hij dan weer te ver voor een test haha.
    Bij de ha hebben ze maar 1 foon.als iemand je voor is moet je weer opnieuw bellen.blijkbaar was de foon gloeiend want ik kwam er niet door.

20. WBlond

WBlond Lid

3 jun 2013
    87
    0
    0
    Mijn verblijf hier was van korte duur, ik kan op roze want ik had vanmiddag een hele mooie positieve clearbleu digital in mijn handen!!! :D

Deel Deze Pagina