Wij hebben vanavond even heerlijk gebarbecued (schrijf ik dat zo wel goed? )! Vandaag nog wat momenten misselijk geweest. En wat steken/pijnscheuten bij mijn liezen. Vanmiddag lekker bij de paarden geweest, even ontspannen en gedachten op 0. (En zelfs nog lekker bruin geworden)
Nee, mijn nod is pas volgende week dus daar heeft het niet mee te maken. En ik denk ook niet dat het een symptoom is, want zo goed hebben we niet geklust deze maand. Maar het is best wel een pijnlijke kramp tijdens hoesten, niezen of snel opstaan. En dan maakt het me iets ongerust
Misschien beetje stom maar ik zit nu 4/3 dagen voor NOD en had een roze waterige veeg. Schrok me lam want misschien toch ongi? Is wel wat vroeg en ben nooit zo vroeg. Kan t wat anders zijn? Of moet ik helaas eraan geloven en door voor de volgende ronde :S
Helaas toch even afwachten. Het zou natuurlijk wen innesteling kunnen zijn, dus mijn duimen draaien voor jou.succes met wachten.
Ik mag op ROZE!!! De test knalde gisteren bijna van het scherm, dus ik durf het nu wel te geloven En ik heb meteen besloten om niet meer te testen, want donkerder dan dit kan hij volgens mij niet worden, hihi. Alle dames op roze: van harte gefeliciteerd!!!!!! Dames op rood: heel veel succes de volgende ronde.
Nicci en Sally: wow gefeliciteerd, wat super zeg! Ik heb even een vraagje aan jullie: als je een superlicht streepje hebt, is er in principe toch een innesteling geweest? Wat betekend het dan als je daarna toch ongesteld wordt? Ik heb dat namelijk al drie keer gehad... Kahlan