Gefeliciteerd dames! Ik vind het een super leuk gezicht al die roze namen. (Even tussendoor: wat betekenen al die kleurtjes nou eigenlijk? Roze = zwanger, licht roze is twijfeltest, maar hoe zit dat bijvoorbeeld met blauw en de andere kleuren die gebruikt worden? Voel me een beetje een dom doosje..) Hier sinds afgelopen zaterdag vreselijke buikpijnen en opgezwollen buik en maag. Gisteren toch maar even naar de ha geweest vanwege het niet fatsoenlijk kunnen zitten - alleen als ik naar achteren leun is het te doen. (om maar niet te spreken over m'n broeken die amper dicht kunnen, terwijl ik sinds ik die gekocht heb toch echt 5 kg ben afgevallen). Getest op ontstekingen, gelukkig niets gevonden. Nu vertelde hij me dat het obstipatie is. Terwijl ik wel gewoon elke dag m'n ding doe op de wc. Raar. Viel me wel een beetje tegen.. had gehoopt dat hij iets zou zeggen in de trant van: hup een bloedtest om te kijken of je zwanger bent (al is dat wel wat vroeg, nu al buikpijn hebben) - had toch ergens hoop ofzo. Oh well.. Tot maandag afwachten! Sorry voor de lange post.. moest het even kwijt Nogmaals gefeliciteerd allemaal!
@klein: die lijkt me positief toch? @zwangeren: gefeliciteerd! Hier vanmorgen getest en omowit helaas! Dus verwacht morgen mn ongi.
Wow, wat leuk weer een aantal meiden op roze. Gefeliciteerd en lekker gaan genieten Balen van de meiden met een witte test. Hoop op alsnog een mooie 2e streep. Meiden op rood: balen Veel geluk de volgende ronde! Hier straks naar de gyn, intake gesprek!
:x Zet mij maar op rood Voor alle dames op roze: GEFELICITEERD!!! Voor mij nu op naar de volgende ronde
Niccii, Sally en Klein: Gefeliciteerd! Hier.. Negatieve test (indroger wel) en geen tekenen van menstruatie op komst. Inmiddels zit ik op de 16e dag na de pregnyl, mag volgens het ziekenhuis nu testen. Heb besloten geen nieuwe ronde meer te starten, te veel stress of mn ei dan wel of niet op tijd is, niet leuk. Hoop dat mn menstruatie in ieder geval vandaag en morgen weg blijft, ga lekker in het park barbecuen en doe dat lekker in mijn nieuw gekochte bikini
Gefeliciteerd alle dames die zwanger zijn! De rest van de dames wens ik succes volgende maand of met het nog even wachten. Ik zit ook nog te wachten. Eigenlijk wil ik NU testen maar met mn vriend afgesproken om te wachten tot zaterdag.... Ongeduldig!!
Met de 2v5 van kruidvat en nu met test die ik in engeland had gekocht. Wel altijd binnen de tijd afgelezen. Maar hoe kun je een vals pisitief hebben? Hij kan toch niet meten wat er niet is?
Heitie is dus geduldiger!!! maar al twee dagen overtijd?? spannend hoor!! ik denk niet dat ik nog zo lang zou kunnen wachten.. moet wel zeggen dat ik iedere maand wel wat rustiger word. Maar duurt nu ook wel weer lang hoor. Hoop eigenllijk wel stiekem op mooi verjaardagscadeautje
@ kahlan volgens mij kan een vals positief echt niet. Hcg zit in je urine of niet. Een indroogstreep kan wel geloof ik. Spannend hoor!
Helaas wel.. Ik heb bij de plus test van kruidvat een duidelijke vals positieve gehad. Hele duidelijke blauwe streep maar toen had ik gewoon nog geen/niet genoeg hcg. Hoe het kan weet ik niet haha.
Ja die is zeker geduldiger... Die gaat er vanuit dat het nog wel een paar maanden duurt. Als t dan wel snel raak is valt t alleen maar mee, zo zit hij in elkaar. Maar ik ben veeeeeeeel ongeduldiger haha. Nu ik besloten heb dat we er klaar voor zijn wil ik ook dat het gelijk gebeurt haha. Maarja, we zouden de testen samen doen dus stiekem testen zit er niet in haha Ik wens jou een mooi verjaardagskado!
En nu breekt mijn klomp (erg knap want ik heb er geen) Ik bel de ha, ik kreeg ze eindelijk te pakken, ik heb mijn verhaal uitgelegd en gevraagd om een bloedtest. Moet ik verdorie morgen tussen 2 en 3 terug bellen want dan heeft ze een antwoord voor me. Mannnn wat is dit allemaal zeg. Ik wil gewoon een simpele bloedtest. Btw waarom kan ik dan ineens wel 's middags bellen? Pfff huisartsen Morgen hebben we ook een bruiloft dus ja ik mag niet drinken, en dan weten de mensen al genoeg.terwijl ik nog niet eens iets weet. Werkt echt allemaal mee he pfff
Nog steeds hetzelfde met al die kwaaltjes. De hele dag door voel ik wat lopen tussen me benen en dan denk ik neeee ik ben ongi.Kijk ik is het nog steeds die waterige afscheiding. Nog nooit zo gehad.
Ik weet niet of het een kwaaltje is. Ook heb ik een ongigevoel in me buik maar het gevoel is net ietsjes anders.ik kan t niet goed uitleggen.