Nou zeg, na een roze golf nu een rode? Wat vervelend voor iedereen. Maar wat je zegt is helemaal waar, mevrouw beer: liever duidelijkheid dan onzekerheid!
Oh nee, balen zeg rode dames.... Ik wordt er helemaal nerveus van! Blijf wel hoop houden en succes in de volgende ronde! De dagen kruipen echt voorbij... Nog nooit zo erg gehad als deze ronde. Wel blij dat er zo veel roze is, dat geeft weer hoop! Ben wel benieuwd hoe het de roze dames vergaat? Hoe zijn jullie klachten en hoe voelen jullie je?? Vertel vertel
Ja joh! Ga weg, hou op, schei uit.. ik word gek Manlief heeft, in voorbereiding op maandag, alvast 6 testen gekocht aangezien ik na mijn inzinking gisteren ("wil het weten, wil het weten, wil het weten!") geen test meer in huis had. Vanwege de negatieve test gisteren heb ik weinig tot geen hoop - maar tot de dijken doorbreken blijft er toch een klein sprankje bestaan. ps: ik ben jaloers op jullie klachten..
Wauw, wat zijn er al veel mensen op roze!! Gefeliciteerd meiden!! Hoe staat het met de zenuwen van de rest? Aankomende week is voor de rest heel spannend! Ik hoop op nog een veel langere roze lijst!
Ik ben niet echt heel zenuwachtig. In het begin (na het stoppen van de pil) al heel vaak gedacht dat ik zwanger zou zijn, maar elke keer weer de teleurstelling..dus nu (na 1 keer ongesteld te zijn geweest) heb ik niet meteen dat spannende gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn. Wil ook echt pas woensdag ofzo testen...Maar ik hoop natuurlijk wel ook op een positieve test! Alleen door het mmm circuit heb ik minder vertrouwen in mijn lijf en een goede afloop.... Hoop dat er meer meiden volgen met goed nieuws!
@billie85 Ik hoop dat je dat vetrouwen snel weer terug vind omdat je snel op roze mag!!! Succes en ik stuur babydust jouw kant op!
Billie, ik kan me voorstellen dat je, als je een flink aantal keer teleurgesteld bent, er op een gegeven moment voor 'kiest' (voor zover mogelijk) om jezelf niet toe te staan jezelf erin te verliezen - ook al blijft de hoop er wel natuurlijk. Het lijkt me verdraaid lastig allemaal. Ik hoop ook voor je dat je snel een mooie positieve test in handen hebt - net als een ieder ander natuurlijk die graag zwanger wil worden. (Maar mensen die al lang(er) bezig zijn, mogen wat mij betreft wel wat voorrang krijgen mbt het uitdelen van positieve tests)
Dames wat kletsen jullie veel! Ik kan het in deze drukke weken amper bijhouden. In de eerste plaats wil ik alle nietzwangere dames veel succes wensen in de volgende ronde! Daarnaast alle wel zwangere dames van harte feliciteren. Ik heb hopelijk vandaag eindelijk echt mijn ei gevonden, want mijn temp is voor het eerst weer boven mijn gewone temp gegaan. Dus even duimen en dan heb ik 14 dagen tot hopelijk geen volgende ronde . Ik ga zo even nog terug lezen voor al het bijzondere nieuws.
@billie, ergens is die nuchterheid wel fijn. Dan sta je beter in de teleurstelling dan veel dames. Maar het duurt ook wel veel te lang bij jou. Ik stuur vast een roze wolk en informeer de ooievaar dat het toch wel tijd wordt! @klein, je kan niet vaak genoeg bevestiging hebben @beer, duidelijkheid is altijd beter (daarom ben ik ook gaan tempen) @marie, balen van het rood! heel veel succes en hopelijk ook plezier met verhuizen @naliey, vervelend die onduidelijkheid! jouw kaart gaat ook echt nog steeds alle kanten uit... Had je wel al een positieve ovutest gehad? @lovelyme: spannend joh! Ik ga duimen voor je dat het indroogstreepje misschien toch een echte is
Ha Lovare, ik had je al een beetje gemist op het forum! Voor jou is dus de klusweek beginnen!? Veel plezier en succes! Groetjes
Thnx, tja het dringt nog niet altijd door geloof ik, maar als je 'zwanger' ziet staan, slaat je hart even een slag over Veel plezier met klussen!!!
Hè bah wat veel rode. Niet leuk! Hier is het grote wachten nog steeds aan de gang, 9 dpo en op zoek naar symptomen, helaas nog niks gevonden...
@kahlan: ja juni is echt de drukste muziekmaand van het jaar denk ik... Ik word helemaal gek Nee mijn eisprong is al geweest gisteren. Dus ik kan nu alleen nog wachten. Ik duim in eerste instantie wel op dat mijn temp verder stijgt want dan weet ik het zeker @KLein, ik snap dat gevoel ja . Echt zo'n kriebel.