@yuna28 wat balen!! heel veel succes in de volgende ronde want dan gaat het vast lukken @volverwachtinf Gefeliciteerd, ik zag hem zonder moeite
Gefeliciteerd roze dames Rode dames succes volgende ronde Hier nog geen ongi woensdag weer testje doen
ik mag op rood Roze dames: GEFELICITEERD! Rode dames: Succes in de volgende ronde! Dames op het wachtbankje: Hoop dat er bij jullie nog veel roze bij komt .
Gefeliciteerd hoor! Ik zie hem ook zonder enige moeite. De dijken zijn hier nog niet doorgebroken, maar heb wel voortekenen (eindelijk, normaal gesproken heb ik dat al een paar dagen van te voren) dat mijn menstruatie er aan zit te komen - het sprankje dat ik had is inmiddels wel weg.
Weer een zwangere erbij! Jammer Antra, volgende maand beter! Ik denk dat ik gisteren mijn ei heb gehad maar dat dacht ik 2x eerder ook al!
Vanmorgen toch maar getest. Na ongeveer 5 minuten een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag streepje. Nu bij wat meer op begint te doen is het een heeeeeeeeeel vaag streeepje. Echt grrrr. Test ik een keer na NOD heb ik dit. Maar ws was mijn cyclus Nog niet op orde. Als ik donderdag nog niet ongesteld ben, test ik vrijdag. Ik dacht, als ik dan niet zwanger ben in mijn vakantie heb ik nog 2 weken om lekker voor zwangeren verkeerde dingen te eten en drinken.... Dat stellen weer nog maar even uit, of liever nog af.
Ik had een kv test, maar die had ik meegenomen. Is er hier op dit eiland geen kruidvat, etos of trekpleister......haha, typisch iets voor mij. Welke test is nu handig om te halen, eentje die wel een beetje gevoelig is. Tips zijn welkom.
Gefeliciteerd meiden op roze!!!! Meiden op rood: balen zeg, veel geluk de volgende ronde! Lieflief: spannend meid, hoop dat je vrijdag alsnog een mooie posi test hebt!
Lieflief, ik kan je helaas niet helpen, test eigenlijk altijd met kv2v5.. Hier nu op 11 dpo en al een week lang echt lage buikpijn. Stiekem wil ik eigenlijk wel een testje doen, maar denk dat ik toch maar even wacht..
Ik heb ook geen idee, Lieflief! Maar wens je wel heel veel succes de komende dagen. Dames die nog wachten: veel succes! Hoop dat jullie op roze mogen. Ik mag helaas op rood - op naar de volgende ronde.
He Kieflief, ik denk dat een cb altijd goed is. Die krijg je volgens mij ook wel bij AH. Succes ik duim voor je!
Grrrrrrrrr ik kan de ha wel wurgen. Ik had afgelopen donderdag gebeld voor een bloedtest. Ik moest vrijdag terug bellen maar dat ging niet vanwege de bruiloft. Dus ik heb net gebeld. Zegt de telefoniste, ik heb nog geen antwoord gekregen van de ha, dan moet je vanmiddag nog een keer terug bellen. En hier in de pc staat ook dat je vrijdag had gebeld. Ik zeg dat is knap ik kon de hele dag niet bellen vanwege de bruiloft. Ik heb donderdag gebeld en vrijdag nog een testje gedaan. Wat was de uitslag vroeg ze? Ik zeg net als de andere een tuurstreepje. Ja maar mevr een streepje is een streepje. Ik zei, dit streepje is te licht om zekerheid te hebben, ik ben nu 8 dagen overtijd dus ik wil nu wel weten hoe en wat. Ja dan moet u vanmiddag terug bellen en dan heb ik een antwoord voor u. Dus ja zo zie je maar weer wat een #%%&& daar werken. De ha`s in de buurt hebben geen plek. En bij deze willen ze geen andere ha geven. En ik wil geen uur reizen om ff naar de ha te gaan.
Jeetje wat hopeloos! Kan je toch helemaal niks mee! Wat een gesodemieter zeg! Ik zou er persoonlijk heen gaan, kan dat niet? En gewoon vragen of je een labbrief krijgt, en dan zelf bloed gaan prikken!
Maar naliey als je nu weer een test doet van kruidvat heb je ook duidelijkheid....want die zal duidelijker moeten zijn!
@ zwangere dames: jaja het worden er steeds meer, gefeliciteerd! @ rood: balen, kan niet anders zeggen, vol goede moed naar de volgende ronde! Ik merk dat ik er niet zo mee bezig ben als met de 1e. Het komt wel wanneer het er tijd voor is. Veel relaxter! Natuurlijk hopen we dat het snel raak is, maar het heeft eigenlijk niet veel haast.