Hallo allemaal. Vandaag is mijn ongi begonnen. Dus helaas weer een teleurstelling 😢. Maar goed, nieuwe ronde en dus nieuwe kansen! Mag ik weer op de lijst? Nod: 13 juni Volverwachting, 30 jaar, ronde 10, 2e kindje Iedereen heel, heel veel suc6
Dan moet je het gewoon gezellig maken! mijn waarschijnlijk volgende week vrijdag, mar we gaan het ook dit weekend en de rest van de week gezellig maken. Succes!
Halloo, ik schuif ook aan deze ronde.. helaas mocht het niet zijn NOD 12 juni Nenapreciosa, 18jaar, 3de ronde, 1ste kindje Even leeftijd erbij, hihi was helemaal vergeten..
@meiden rond ei: maak er maar gezellige dagen van Hier aan het aftellen tot dinsdag.. De eerste follikel meting deze ronde.. Hopelijk slaat de 100mg nu aan en krijgen we niet weer zn mega lange cyclus
Je kan niet vroeg genoeg beginnen!!! Ik voel mijn ei altijd duidelijk dus dat vind ik wel fijn ondanks dat het pijn doet hihi
Langzaam aan gaan de vruchtbare dagen komen! En t word hier ook steeds drukker zie ik. Wil iedereen even veel succes wensen! Ik ben bang dat het voor ons deze maand niet veel word. Zusje ligt in het ziekenhuis en is erg ziek. En een ander familielid die erg belangrijk is voor me ligt in kritieke toestand daarnaast ben ik zelf niet lekker en heb deze maand onwijs veel last van de clomid. Dus het klussen is er tot nu toe bij ingeschoten helaas komende dagen toch nog maar even zin proberen te maken anders slaan 2e deze maand over. Helaas! Maar me hoofd staat er nu toch niet naar.
@mamalucy: niet heel gek dat je hoofd er niet echt naar staat meid.. Heel veel sterkte en succes..!! Dikke knuff
dankje maybe! jammer om jou hier nog steeds te zien! was je al een tijdje niet tegen gekomen en had gehoopt dat je lekker zwanger was. nu beginnen met iui zie ik?
Ik wil ook graag op de lijst!! 24 jaar.. 1e ronde na MA .. Tweede kindje Weet niet echt wanneer m'n nod zou zijn maar hoop ergens tussen 1 en 15 juni
Logisch dat je je hoofd er even niet naar hebt staan! Heel veel sterkte gewenst voor je zus, jou en de hele familie!!! En ego berichten hoef je je niet voor te verontschuldigen! Even je gevoel uiten heeft iedereen af en toe nodig, dus gewoon doen!
Ja helaas nog steeds niet zwanger maar nu gelukkig wel met IUI beginnen.. voor mijn idee is dat een oplossing voor ons.. Er zijn alle soorten onderzoeken gedaan alleen nooit een samenlevingstest.. En ik denk dat daar het probleem ook nog wel eens kan liggen
Hi allemaal, Ik schuif deze ronde naar deze NOD groep. Mag ik ook op de lijst? 32 jaar 6de ronde 1ste kindje. Ben op dit moment op vakantie, dus kan niet zoveel reageren. Vandaag ongi geworden na positest ( derde keer op rij). Ik wens iedereen heel veel roze toe! Ps er schijnen vitaminen te zijn die je cyclus wat regelmatiger maken, weet iemand daar iets over? Groeten,
Begrijpelijk mamalucy heel veel sterkte en beterschap gewenst voor je zus en je andere famillielid. Vervelend dat je dan ook ernaast nog eens met de clomid moet dealen. Hoop dat alles weer iets rustiger word daar en je weer met plezier klust ipv met je gedachten ergens anders. En anders hopelijk volgende ronde meer kalmte in je hoofd. sterkte hoor. Maybe heb je nu de eerste IUI of vorige ronde? Heb het toen niet helemaal meegekregen.. Hoop dat er bij je fm een aantal mooie follikels te zien is. Kunnen ze niet alsnog een samenlevingstest doen? kahlan vanaf vakantie haha hoop dat het daar beter weer is als hier! Bah donker en regen hier om moedeloos van te worden. Er zijn verschillende supllementen die eventueel je cyclus kunnen beinvloeden. Het is maar net wat je probleem is om op te lossen voor welke je kiest.
@aloah: deze ronde word onze 1e IUI.. Vind het best spannend hahaha... En volgens mijn FA is een samenlevingstest niet altijd betrouwbaar en vandaar dat ze hem dus niet doet.. Nu hopen dat m,n gevoel gelijk is en dat het daar aan ligt.. Wantndan isndat met IUI verholpen
@mamalucy, denk dat iedereen het wel snapt hoor, hoef je je niet te verontschuldigen. Wens je heel veel sterkte met je familieleden.