Wat veel rood helaas... Mijn naam is helaas uit de lijst... Hier op blauw gisteren negatieve test maar geen ongi, wel lichte krampen, zere borsten, misselijk en moe maar helaas kan mijn lichaam mij heel goed voor de gek houden...wel spannend
Ik moet zeggen dat ik het niet zo goed meer weet van de 1e (en das nog niet zo lang geleden) Waaraan ik dacht van he? Was dat ik ontzettende honger had steeds! Normaal was ik niet van het ontbijten enzo, maar toen werd ik rond 5u wakker van de honger! Daarna met vlagen misselijk (vooral na het eten) En na lang lopen een pijnlijke buik, en geurtjes die je niet kan verdragen
Hele pijnlijke borsten, maagzuur, misselijk, duidelijke aders op borsten, krampjes/steekjes onderbuik, veel wit slijm
Ik heb dit keer trouwens helemaal geen testdrang. Ben heerlijk op vakantie geweest en heb ook gewoon 2 wijntjes gedronken aangezien ik er overall geen goed gevoel meer over heb. En aan de krampen te voelen wordt ik vrijdag gewoon weer ongesteld. Ik had toevallig de dokters assistent vorige week aan de lijn en over het zwanger worden/zijn in combi met een medicijn. Toen liet ik weten dat we dus al een tijdje bezig zijn en ook geen twintiger meer ben. Toen adviseerde ze mij dat ik na de vakantie wel kon bellen voor een gesprek met de dokter. Dus daar ben ik met mijn gedachten al eigenlijk.
Heeft iemand hier ervaring met Idyl testen. Heb die op dit eiland kunnen vinden en oredictor, maar die vind ik niet fijn. Cb was op....
Nailey. Spannend joh. Om gek van te worden. Pfff. Sterkte ermee en hopelijk heb je echt snel duidelijkheid.
@00wendy00: ik voelde het aan mijn borsten en af en toe wat misselijk. Hoewel ik er nu al weer aan begin te twijfelen want nu voel ik helemaal niets meer. Morgen of overmorgen nog maar eens testen en kijken of de streep duidelijker is.
Nooit van gehoord. Maar predictor vind ik ook niet fijn. Je kunt die ydil altijd eens proberen, weten wij dat ook weer 😄😄😄 Succes ernee!
je kan te vroeg getest hebben? of je lichaam maakt langzaam hcg aan of je gaat toch ongesteld worden.....ik hoop voor je dat je snel een positieve test in je handen hebt ja je lichaam kan je snel voor de gek houden, dat heb ik ook hoor! heb symptomen die ik normaal nooit heb met een menstruatie maar ja wil ook niet teveel hopen, dan valt het ook zo zwaar tegen. Gewoon om de paar dagen een test blijven doen mocht je niet ongesteld worden.
Moe ben ik ook al een week, ik geef het weer maar de schuld.. Pff... sorry, ben vandaag een beetje negatief merk ik!
Iedereen in het roze gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap! Rood, balen! Ik zie jullie in de volgende lijst... Ik mag helaas ook op rood ( Groetjes!
Hallo dames, Ik mag op roze jippie!!! Dames op rod succes in de volgende ronde! Alle andere dames op roze gefeliciteerd!!!!
Nog even de digitale gedaan vanavond ter bevestiging. Fijn om het woord te zien staan 😊. Ik had juist helemaal geen klachten tot gister (4 dgn voor nod) Met vlagen steken in mijn borsten terwijl ik normaal constant pijnlijke borsten heb na eisprong. Wel moe, vooral aan het eind van de dag