NOD 1 t/m 15 Juni 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door n0name, 3 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Roze dames: gefeliciteerd!

Dames op rood: balen! Succes in de volgende ronde.

2. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    tessvdk gefeliciteerd!

rode dames balen!!!!

Hier vandaag fert arts geweest. Ze heeft geen uitspraak gedaan over wat er in mijn baarmoeder te zien was kwa eventueel iets van zw ja of nee maar ik zag zwarte vlekken en ik weet dat dat vocht is en dus waars bloed. Oke ze heeft het niet gezegd maar ik heb al zoveel echos gehad dat ik ondertussen wel wat herkennen kan. Verder zat er in mijn rechtereierstok ´iets´ van 2,5 3 cm doorsnee. Het is of een endometriose cyste of het is een eiblaasje waar de eisprong uitgekomen is dat konden ze niet met zekerheid zeggen het zag er wel vreemd uit blabla. Ik moet nu zodra bloed doorbreekt weer bellen en dan na paar dagen weer een echo om te zien hoe het er dan uitziet. Uit haar woordkeuze wat betreft inplannen die echo kon ik halen dat ze wel verwacht dat ik eerdaags ga bloeden. Op dat moment gaan ze aan de hand van die echo verder kijken en overleggen in het team. ze hadden het nu al wel even over een kijkoperatie dus we zullen zien waar ze mee komen. informatie verzamelfase noemde ze het nu. we zullen zien wat er gebeurd.

3. Volverwachting

Volverwachting Actief lid

10 okt 2010
    127
    0
    0
    Aloha; wat een verhaal zeg. Hopen dat je snel duidelijkheid krijgt.

4. Jebb

Jebb Niet meer actief

Ik heb de lijst even opgezocht. 9 juni zou mijn nod zijn. Ben nog niet ongesteld. Wel last van mijn (rechter)borst en gigantisch moe, maar verder heb ik af en toe de 'menstruatie'krampen. Laat maar komen die rommel dan. Ik vind dat er aardig wat roze op de lijst is. Balen voor de rode dames!

5. DanielleJ

DanielleJ Niet meer actief

ik heb sinds vanavond best wel last van menstruatiepijn....zal wel ongesteld gaan worden :( hoop het natuurlijk niet.

Alle zwangeren...van harte gefeliciteerd, geniet er lekker van!!!

6. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Hoi hoi,

Nou, vandaag mijn NOD en nog geen ongi te bekennen... ik begin het nu wel spannend te vinden maar wil ook nergens vanuit gaan omdat mijn cyclus nooit dezelfde lengte heeft. Mss morgenochtend testen maar ik kijk ff. vl is enorm chagerijnig vanavond en dat ontneemt mij wel de zin om te testen. Zodadelijk reageert hij te lauw (naar mening dan ;)).....

ik ontplofte zonet al tegen hem vanwege iets wat hij zei... vast hormonen die opspelen :D.

7. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hier alleen krampen, zoals altijd jammer genoeg (al zegt dat ook niets want als ik mijn berichten uit 2008 teruglees had ik dat ook). En wat licht gevoelige borsten maar kon net wel gewoon de douchestraal erop houden....verder niets......en zegt dus weer niets hihi.

8. koffiekoekje

koffiekoekje Actief lid

1 jun 2013
    167
    0
    0
    Lio Wiskunde
    Overijssel
    Toch weer wat roze erbij! Yay! Gefeliciteerd!

9. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Gefeliciteerd roze dames!!

Balen voor de rode dames:(

Verschrikkelijk die onzekerheid en de dagen dat je moet wachten. Pffff ik weet er alles van;)
    Maar hou moe, het komt goed!!! Het ongi gevoel heb ik ook heel sterk gehad maar dat is nu weg:D

10. In love

In love Actief lid

27 feb 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief dat je reageert, ja kan te vroeg zijn maar zat mij net te bedenken dat ik de vorige ronde op dag 27 bruinverlies had en op dag 28 rood ik heb dag 27 als 1 berekend dus kan best zijn dat ik nu op dag 26 zit en dus ik woensdag pas nod heb. Maar goed we wachten af. Ja irritant hè die verschijnselen...wil e niet mee bezig zijn maar kan er zo moeilijk omheen. Heb liever geen kwalen dat maakt het een stuk makkekijker!

Aloha wat vervelend zeg de onzekerheid en waarschijnlijk heb je dus endometriose?

11. In love

In love Actief lid

27 feb 2013
    274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volverwachting fijn hè als de letters er staan

Spannend kiki!

Hoe is het bij jou koffie koekje?

12. koffiekoekje

koffiekoekje Actief lid

1 jun 2013
    167
    0
    0
    Lio Wiskunde
    Overijssel
    De dijken zijn inmiddels goed doorgebroken ;)

Ondanks gekke kwaaltjes, dus heb in ieder geval geleerd dat ik mijn lichaam niet kan vertrouwen :D

Volgende ronde opnieuw. Heb in ieder geval ontzettend veel geleerd over het vrouwelijk lichaam sinds ik me hier heb ingeschreven - die kennis ga ik komende maand inzetten..

(zoals bijvoorbeeld het cervix-slijm dat ik echt zo goor vond altijd dat ik spontaan geen zin had om intiem te zijn met hubby de dagen erna) Moet er nu heel hard om lachen, maar de shock toen ik las wat dat slijm precies aankondigt...:$)

Hoe is het met jou?

13. Mamaloetje

Mamaloetje Actief lid

22 aug 2012
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, mag ik even meepraten? Morgen nod. Had de afgelopen dagen goede hoop, maar sinds vandaag toch een stuk minder. Ben wel steeds misselijk, maar denk dat mijn lichaam me in de maling neemt. Ben aan het twijfelen of uk morgenochtend zal testen (als er nog geen bloed is), zodat ik weet waar ik aan toe ben.

14. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeej! Wat een verhaal zeg. Dat verminderd de spanning niet...
    Ik hoop dat je snel duideljkheid hebt. Lijkt me wel eng als je mee kunt kijken en er dan ook nog wat van snapt. Dat maakt het niet makkeljker...sterkte aloha!

15. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ongelofelijk hoeveel roze deze maand! Ik houdt het niet meer bij! Gefeliciteerd allemaal!! Geniet ervan met volle teugen!

16. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Ik mag op blauw, vanmorgen omo witte test. :(

Heb wel het idee dat eisprong er eindelijk aan zit te komen, maar wat duurt t lang!!!

17. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Ik mag op paars.. :(

18. koffiekoekje

koffiekoekje Actief lid

1 jun 2013
    167
    0
    0
    Lio Wiskunde
    Overijssel
    Oh Niicci! Wat spijtig voor je! :(

19. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Nicci: dat meen je niet! Dikke dikke knuffel!

20. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    En voor de meiden met ongi gevoel/krampen, net als ik. Ik had vorige maand een topic geopend met de vraag wie er voor NOD ongikrampen had en toch zwanger was.....score 40 ja - 14 nee. We houden hoop!

Deel Deze Pagina