NOD 1 t/m 15 September 2023

Discussie in 'NOD forum' gestart door onzekereMama, 2 aug 2023.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    :$ Wel balen dat je al een beetje gestrest bent hierdoor en al wilt testen!! Ik begrijp jouw test drang wel maar je weet zelf ook wel dat het veel te vroeg is daarvoor. Op z’n vroegst 8 dpo! En dan ben je nog niet zeker als je een negatieve test heb! Want het kan ook rond 10 dpo innestelen :confused:
    wat je wel kan doen , om een beetje de test drang te dwalen is Ovulatie testen doen , schiet je niet veel mee op maar is een soort van afleiding! :oops:

onzekereMama vindt dit leuk.
  2. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Welcome back! Veel plezier en succes deze ronde!

Flowertje27 vindt dit leuk.
  3. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Jaaa ik gebruik zelf geen ovulatie testen altijd op gevoel
    Maar ze zeggen dat je inderdaad het beste de dagen voor je eisprong het gezellig kan maken :D

4. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    ja ik gebruikte ze eigenlijk ook nooit bij de 3 eerdere haha, bij de aller eerste (dus eigenlijk 4 zwangerschappen) duurde het best een tijdje voor het raak was en helaas was bij de tweede echo toen het hartje gestopt met kloppen, de derde ronde was het toen weer raak en hij is nu 5 jaar en bij de 2 meiden was het echt in 1 keer raak en ook geen ovulatietesten gebruikt toen. nu gebruik ik ze wel weer maar doe het ook wel op gevoel. heb nu wel ineens echt pijn terhoogte van eierstok.. heel raar want zou dan pas volgende week eisprong hebben. misschien heb ik teveel gedaan ofzo geen idee haha.

5. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Oh meid! Hopelijk heb je snel weer een gezonde plak beeb!!
    Hmmm de pijn kan wel te maken hebben met groei pijn voor de eisprong! Het kan te voelen zijn in de week voorgaand eisprong, en met de dag kan de pijn wat heftiger en duidelijker te voelen zijn tot na je eisprong! Rond 1-2 dpo zal de pijn alweer helemaal weg zijn! Maar het is niet dat het constant te voelen is!!!! Het zijn echt voor momenten , gedurende die week tot aan eisprong. Als je wel constant pijn ervaar is het beter contact op te nemen met jouw Huisarts, het kan dan ook met je darmen te maken hebben.

6. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    ja mijn darmen ben ik heel erg bekend mee helaas, vroeger op de middelbare zoveel pijn aan gehad waardoor ik helemaal niks meer kon. dit voelde heel anders aan maar is ook alweer weg gelukkig.

7. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Ja ik ben van mijn drie kids ook snel zwanger geraakt. Wel ook een missed abortion gehad en pas een miskraam 5 weken maar ik vertrouw nu op me lijf en denk het te herkennen dus hopelijk lukt het zonder ovulatie testen (zal daar heel gestresst van raken om elke ochtend te testen etc) maar mocht het maanden duren voordat ik weer zwanger ben dan ga ik het wel proberen hoor via ovulatie testen is toch een fijn hulpmiddel

8. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Precies zoals jij het omschrijft denk ik het altijd te voelen :rolleyes: echt met vlagen inderdaad!

GabrielaH vindt dit leuk.
  9. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Hey goedenavond meiden, hoe is het met jullie allemaal gegaan vandaag? Met mij gaat het wel goed God zijdank. Het is me gelukkig gelukt om toch een paar afleiding te vinden, vandaag met Little Nugget wezen wandelen en wat boodschapjes gehaald, morgen hebben we een dagje shoppen in de grote stad en voor woensdag heb ik een leuk dagje afgesproken met een vriendin van mij. Ik hoop voor donderdag en vrijdag ook iets te doen :oops: wij gaan vanaf zaterdag naar resort met het gezin! ( ik kan me herinneren dat ik een post had van dat ik 6/7/8/9 dpo afleiding had, maar het is dus 8/9/10/11 dpo dat ik afleiding heb:oops:) hopelijk kan ik me inhouden met testen! Mijn Lh is weer mooi gedaald tot 0.19.
    zijn er nog meiden die wat gaan doen?

onzekereMama en LittleMies vinden dit leuk.
  10. LittleMies

LittleMies Bekend lid

2 jun 2023
    518
    357
    63
    Vrouw
    Fijn dat je goed wat afleiding hebt! Maakt het wachten iets minder ondraaglijk hahaha. Hier ook volle weken gepland met voornamelijk nog meer opruimen, schoonmaken, verven en lakken haha.

GabrielaH vindt dit leuk.
  11. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Deze week nog vakantie en hebben nog wat uitjes gepland staan. Donderdag is mijn mannetje jarig!

GabrielaH en LittleMies vinden dit leuk.
  12. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    fijn dat jij wat afleiding hebt kunnen vinden, wij zijn op de camping en moeten de vandaag en morgen de tent etc schoonmaken en al een deel opruimen, hopelijk is dat genoeg om een beetje afleiding te veroorzaken. Vanmorgen wel getest op 7dpo, en deze was (niet heel verrassend) negatief. Morgen avond gaan we weer lekker richting huis, donderdag begint het voetbal seizoen weer, en dan heb ik ook nog genoeg te doen na 5 weken camping. Dus hopelijk kan ik m nu uitstellen tot 10dpo. :roflmao:

13. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Fijn dat je je nog bezig kan houden de komende dagen. Het kan nog alle kanten op deze ronde

14. Nono

Nono Fanatiek lid

4 sep 2022
    1.271
    912
    113
    Vrouw
    Hier vandaag een dagje vrij genomen. Even lekker niksen alleen :o:
    Ben pas 3 dpo maar denk dat ik volgende week ook wel afleiding nodig heb. Heb 3 zwangerschapstesten bij mijn ovutesten gehad dus denk niet dat ik NOD haal:roflmao: Maar goed vakantje is weer voorbij. Volle bak aan het werk weer, dan gaan de dagen wel snel.

15. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    goedemorgen (bijna middag) dames! net weer even een lh testje gedaan, lijkt wat donkerder dan die van gister dus hij begint al wat op te lopen. zit nu op dag 7

Bijgevoegde bestanden:

16. Aniek86

Aniek86 Actief lid

18 mei 2022
    423
    249
    43
    Vrouw
    Hi dames,

Hij draait de foto zie ik… dit is nog niet positief toch? Maar wel richting positief? :p

Bijgevoegde bestanden:

17. Miley30

Miley30 Bekend lid

15 aug 2023
    765
    547
    93
    Vrouw
    begint er goed uit te zien! zou vanavond nog eens testen? hij moet wel donkerder worden. als ik een tip mag geven,, gebruik de premom app daarin kun je foto's plaatsen en die geeft aan of je vruchtbaar bent of niet. bij mij zei die eerst dat ik 30/31 augustus mijn eisprong zou hebben maar nu de 28ste.

Aniek86 vindt dit leuk.
  18. Aniek86

Aniek86 Actief lid

18 mei 2022
    423
    249
    43
    Vrouw
    Thanks, ik ga hem op mijn telefoon zetten:thumup:

19. LittleMies

LittleMies Bekend lid

2 jun 2023
    518
    357
    63
    Vrouw
    Ziet er inderdaad al goed uit! Mijn ervaring is dat ik de dag erna een positieve heb, maar zou zoals al gezegd is idd vanavond ook nog eentje doen voor de zekerheid :)

20. LittleMies

LittleMies Bekend lid

2 jun 2023
    518
    357
    63
    Vrouw
    Pfff wat duren die wachtweken lang hè.. Zit al af te tellen tot het moment dat ik de eerste test (veel te vroeg) zou kunnen doen. Weet dat het voor 7dpo sowieso geen zin heeft om te testen en ik hoop eigenlijk dat ik tot tenminste 10dpo kan wachten maaar die test drang pfoeee.
    Als ik toch de zelfbeheersing zou hebben om het gewoon los te laten tot NOD en m’n menstruatie af te wachten! :roflmao:

Deel Deze Pagina