Hahaha alles wat je schrijft is zooo herkenbaar… Leuk dat we allebei 4dpo zijn! Nog niet echt symptomen hier, alleen de dingen die ik nu inmiddels standaard na mijn eisprong herken haha. Ik heb idd ook een clear blue early digital en een met wekenindicator thuis voor het moment waarop ik toch echt iets meer denk te zien dan een tuurstreepje waarbij je hem op alle manieren die je beschrijft moet bekijken Voor het moment dat het haast wel echt iets moet zijn en je het even moet lezen
Dat is aan jou om de rest van de maand te doseren!! De natuur doet wat nodig is ! De “extra” moeten we zelf zien te fiksen! Maybe wine&dine en na een leuke avond heb je iets meer zin? Maar niet een lange date buiten houden! Anders komen jullie allebei uitgeput thuis en is er geen puf meer voor seks of een wine&dine maar dan thuis. Een beetje creatief zijn!!!
Volgens mij is dit ook wat ik voelde , alleen je weet , mind playing tricks!!! En gaat alles willen associëren met eventuele zwangerschap!
Heel herkenbaar… pas 3dpo en nu al dingen willen linken… had vandaag Bv heel veel afscheiding, wat ik normaal niet heb op 3dpo
Maar dan vraag je je toch wel af hea, “als je dit niet eerder had van waar anders zou dit zo komen” maar je weet dan ook in je achterhoofd dat dit wel veel te vroeg is voor überhaupt een innesteling! Het is me allemaal wat hea!!!
Ik voel me ook weer bezwaard. Kom van vriendin vandaan en 2 wijntjes gedaan. Wil ik eigenlijk niet zo in week van mogelijke innesteling. Het zou toch Een negatieve invloed hebben wat niet had gehoeven. Maar kon geen nee zeggen. Wil ook niet dat ze weet dat ik zwanger probeer te worden. Pfffff
Hoeveel dpo ben je nu? Twee wijntjes kunnen in principe je kansen op innesteling niet zo heeeeel negatief beïnvloeden. Een tip voor de volgende keer (mocht het nodig zijn) wijs het af met als reden dat je aan de antibiotica zit, voor een blaasontsteking. En gelijk afkloppen dat het niet echt gaat zijn. Maar zo heb je naderhand minder schuldgevoel tegenover jezelf en eventuele innesteling!!!! Drink genoeg water voor nu. En lekker gezond blijven eten.
Jaa iknow maar een beetje extra had geen kwaad gekund haha. Hebben in ieder geval elke dinsdagavond een date night Ene keer lekker thuis op de bank, andere keer spelletjes aan de eettafel of filmpje pakken! Maar idd niet te lang buiten de deur want dan heb ik er echt geen energie meer voor hoor
Twee wijntjes zou ik me niet te druk om maken. Ik drink eigenlijk nagenoeg nooit maar heb vrijdag ook wel een lekker glaasje amaretto-cola light gehad! Smaakt precies naar Dr Pepper haha
♡♡♡ NOD lijst 1 september - 15 september 2023 1 september (3) LittleMiess - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vmk Nono - 42 jaar - 3e kindje - ronde 16 GabrielaH - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 2 september (1) Shirley1987 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 2 3 september (2) Onzekere mama - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Flowertje27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 4 september (2) LunaLee, 32 jaar- 3e kindje- ronde 2 Tammie840711-25 jaar- 1e kindje- ronde 16 5 september (1) Ninii - 32 jaar - 4e kindje - ronde 1 6 september (0) 7 september (0) 8 september (1) Milkyway7 - 36 jaar - 3de kindje - ronde 8 9 september (2) GezelligZwangerWorden - 28 jaar - 1e kindje - ronde 10 Marlo - 37 jaar - 6e kindje 10 september (0) 11 september (3) Momof3d5 - 37 jaar - 4e kindje - ronde 8 Miley30 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 2 Maudje123 - 3e kindje - ronde 35 Mal92 - 3e kindje - ronde 3 12 september (1) Liva89 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 13 september (1) Mom86, 36jr - 1e kindje (5e) - ronde 16 14 september (0) Junes88 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 2 15 september (1) Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - Ronde 3 (OI met Gonal F + Ovitrelle) Totaal: (20) Wachten op eisprong: (13) Wachtbankje: (7) Zwanger: (0) Ongesteld: (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren. ♡♡♡
Mijzelf ook op het wachtbankje gezet Verwacht nod rond 3/5 september als me lichaam alles goed oppakt spannend!!!!
Nog geen piek geloof ik hè… volgens bepaalde sites is morgen mijn ovulatie maar denk dat ik gewoon de testen aan moet houden? Vind het wel lastig wanneer we het gezellig moeten maken of is dat echt met die donkere strepen?
Oja? haha. Nja zou dan niet veel uitmaken..maar voel me dan wel lullig en heb ook onderzoeken gelezen dat het wel uit kan maken Die tegenstrijdige berichten zijn ook om gek van te worden.
hee dames! wanneer zou ik opnieuw een ovulatietest doen? gister rond de middag was hij toch iets hoger dan vandaag? heb dan ook uur later dan gister getest.