gelukkig maar haha voel me sinds gister wel weer meer energieker en vrolijker gelukkig. het is alleen zo vervelend dat mijn cyclus blijkbaar toch wat varrieerd terwijl ik altijd het idee had het om de 4 weken te worden
Goedemorgen Spannend allemaal met eisprong en testen haha Ik nu ongeveer 8 dpo en al sinds donderdag misselijk met vlagen op en af maar eigenlijk beheerst het me hele dag wel En onwijs gevoelige borsten die ook met de dag gevoeliger worden Ben heel benieuwd Ga woensdag 10 dpo een eerste test er tegen aan wagen Vorige maand toen ik zwanger was begon het precies zo…. Zegt natuurlijk niks maar ik herken dit niet normaal na me eisprong heb ik 0.0 klachten tot ik ongesteld moet worden Goede hoop maar ook realistisch dat het niet zo is
Ik hoop ook zo erg dat hij/zij wil blijven plakken.. Hopelijk heb jij ook een dezer dagen een positieve ovutest en komt je eitje eraan!
Mijn temp is weer gestegen. de test van gisteren op de foto (binnen afleestijd), zal wel een valse zijn geweest helaas zojuist een witte test
ja ik hoop het ook, zojuist wel erge pijn onder in mijn buik en lage rugpijn (meestal wel een teken dat er een eitje komt)
Volgens de app heb ik op cd 13 mn piek gehad (2e en 3e test op de foto) De laatste is van vanochtend. Test de komende dagen nog maar even door, want kan me ergens niet voorstellen dat de piek al zo vroeg zou zijn. Ook niets gemerkt aan mn lichaam.. Was ik bijna te laat met de testen. Begin altijd pas op dag 12. Wel goede timing gehad qua gemeenschap, dus wie weet Volgens de app nu 1dpo. Moeten hoop blijven houden he, zelfs na 15 rondes
spannend! we houden maar hoop he wat een 'rust' hier in huis met alleen de jongste haha. 2 oudste nu heerlijk op school. scheelt zoveel drukte ineens, merk dan ook echt wel hoe moe ik door de vakantie ben.
eindelijk een hele donkere streep op de ovutest, al meteen toen hij tevoorschijn kwam. foto is echt van dat ik hem net gedaan heb. dus ben sowieso blij dat we gister nog intiem zijn geweest.
eventjes screenshot van de ovulatietests op een rijtje. hij staat nu op hoog staat trouwens op 1.07. had even opnieuw foto gemaakt (3 tot 10 minuten laten drogen)
wanneer kan ik mijn ei nu verwachten nu hij dus ineens positief is ? heb ook 'eipijn' dat duurt meestal een dag bij mij en is het dan nog slim om vanavond ook weer intiem te zijn?