Ja ik krijg bij de HCG testen bijna elke keer een streepje. En ik ben nu zo heftig ongesteld dat ik de deur niet eens uit kan omdat ik elke 15 minuten naar de wc moet, dus zwanger zeker niet
Oe maar je hebt ook een vage streep op de Action test!! Heb je toevallig nog een action test? Zou die even doen !! Ik vertrouw die meer dan de easy@home,
Lijkt positief maar het is het zeker niet , de daaropvolgende test was duidelijk negatief! Ja die verpakking is handig , in zekere zin. Maar er zitten random testen tussen die streepjes geven.
Ja zeker! Super fijn Ja heel verwarrend die testen! Andere test geprobeerd? Ik woon in Zweden, dus misschien hebben ze ze alleen hier? Maar die vind ik erg goed, nooit een vals positief gekregen in ieder geval en vroeg positief ook op de ongevoelige testen. Lijkt wel als oploop sinds die van gister!! Ik zou zeker ook een andere test proberen, dat zou wat zijn zeg spannend!
@LunaLee ik heb de Clearblue geprobeerd! Die negatief en de easy@home test na deze was duidelijk negatief! Dus voor deze nieuwe ronde andere merk !! Oke jij woont in Zweden, Nice!! Love the mountains. Maar hier heb ik de BabyPlan niet te koop gevonden op het internet
@GabrielaH Ja dan zou ik zeker geen easy@home meer gebruiken, al zo vaak vals positief gehoord/gelezen. https://www.billiga-tester.se/graviditetstest/graviditetstest-sticka/babyplan-tidigt-graviditetstest-sticka/ Dit is de site, maar ik vraag me af of je ze naar NL kan laten sturen. Ze hebben ook de Lh testen.
Ik zie hem en ben heel benieuwd wat Bv een kv2v5 zou doen nu… die zou dan beter te zien moeten zijn dan deze
Je zou nu een knaltest verwachten als je zwanger was. Dan zou namelijk je laatste bloeding de innesteling zijn en dat is al 17 dagen geleden zoals ik begrijp. Dus mijn redenatie van de donker blijvende LH testen, dan zou je een knaltest moeten hebben. Ik verwacht dat dit weer een valse is
https://www.amazon.com.be/s?k=babyplan&crid=M4856GJU7HDX&sprefix=%2Caps%2C72&ref=nb_sb_ss_recent_1_0_recent hier heb je ze wel. alleen wel op de belgische versie van amazon maar je kunt het adres gewoon wijzigen