dankjewel! ik twijfel alleen super erg om te testen, vandaag 10dpo en vanmorgen leek ik 'droge' afscheiding te hebben maar nu toch weer wat nattige afscheiding.. en een hele felle steek in mijn baarmoeder/schaambeen. normaal gesproken als mijn cyclus 25 dagen zou duren zou ik overmorgen ongesteld moeten worden maar nu ga ik toch even uit van een langere cyclus omdat mijn eisprong plaats heeft gevonden op dag 14 dus ik weet het even niet meer.. of mijn lf is gewoon echt kort
Snap ik! Laat je het weten? Ik heb net getest Maar ik ben er niet zo zeker van, ik vind de kleur meer grijzig....Ik zie niet echt roze.. het verscheen wel binnen de 5 min en werd na 15min iets duidelijker.
snap ik. hier ook.. vooral omdat ik steeds het gevoel heb ongesteld te zijn geworden of te moeten worden en dus enorm twijfel om te gaan testen nog.. misschien dat ik er straks toch eentje doe heb er nog meer dan genoeg
net testje gedaan maar helaas negatief, zowel op kruidvat 2v5 de early van action de early van sensitest en de early van clearblue.. dus denk toch dat ik ongesteld ga worden binnenkort. ben dan nog wel 10dpo maar toch
dat is ook zeker zo. misschien dat ik morgenochtend nog eens test. op die early cb leek ik heeel vaag iets te zien.. maar lees daar veel verschillende ervaringen over dus heb hem weg gedaan.
Ik ga mezelf op rood zetten... Ronde 17. Net weer bruinverlies bij het afgeven (ook enkel alleen maar als er kracht achter zit met persen, sorry voor details) Welke dag moet ik nu aanhouden als dag 1 van de cyclus, de dag waarop ik als eerste wat roze spotte? Snap er soms geen drol meer van.
Hier nog steeds vlagen met misselijkheid en krampen, zonder bloedverlies.. morgen nog maar een testje doen, wie weet zit het toch nog goed zoals bij mijn dochter, fingers crossed