Helaas ik val alweer van de lijst af....ben 7 augustus ongesteld geworden voor 7 dagen lang....toen een weekje niet en daarna weer 16 dagen aan het bloeden geweest....ook heb ik hef vermoede dat de cyste van 4 cm die ik op mijn linker eierstok heb/had zitten is geknapt. 26 augustus vreselijke buikpijn gehad waarvan ik echt dacht dit heb ik nog nooit gehad zelfs niet met mijn miskramen. Maar ja eindstand....nu hopen dat ik deze maand nog ongesteld wordt zodat er een cyclus analyse gedaan kan worden voor onze afspraak op 4 oktober....
is die van vanmorgen,, zag toen meteen al wel een streepje maar twijfelde enorm.. toen weg gedaan en net toch even terug gekeken en zue t duidelijker nu die droog is.. maar twijfel want de andere zijn negatieg en hoor over deze ook negatieve verhalen?
Wat vervelend meid. Het is wel een beetje lang wat je moet wachten voor je afspraak maar gelukkig ga je die wel krijgen!!! Hopelijk heb je snel duidelijkheid!! Trouwens even een vraag, krijg je niet eerder een echo om te kijken of jouw vermoedens wel of niet kloppen?
Oke. Ik zie wel wat je bedoelt en het is niet echt een pennenstreep , maar ik durf nog geen (licht) positief te zeggen, gezien (bij de meeste testen) een hele lichte , vage streep ook reactie op Lh kan zijn of een niet goed doorgelopen inkt vloeistof of voorgedrukte/indroog streep Over een paar dagen weer testen? Of je kan de Clearblue Early Digital doen.. als dit streepje van HcG is zou de Clearblue Early Digital, morgen of overmorgen wel “zwanger” aangeven.
heb zelf alleen nog een normale weken indicator van cb thuis liggen. ik test morgen ochtend ofzo nog wel een keertje met sensitest ofzo
Helaas zijn de blauwe inkt testen verschrikkelijk en geven ze vaak valse lijntjes. Zou inderdaad een andere test doen met roze inkt
lijkt mij dat een test niet reageerd als er geen hcg is? hoe lang kan ik nu het beste even niks drinken en naar de wc gaan om te testen?
Helaas is dat dus niet altijd een gegeven. De testen met blauwe inkt geven bijna altijd een lijntje. Zelfs als mijn vriend eroverheen zou plassen bij wijze van. als je 3 uurtjes niet drinkt of plast zou dat prima moeten zijn
testen deze ook niet regelmatig vals positief? die ik gister had gedaan is dus gewoon vals positief want testte vanmorgen negatief op die van sensitest en kv2v5.
Al mijn andere testen waren ook positief, gaat meer om de sterkte van de lijn die niet donker wordt. Dus dit is geen vals positief, maar helaas niet oplopend positief Mijn andere testen waren op helaas.
wat balen zeg! hier vandaag weer flink wat last van lage rugpijn en steken bij mijn baarmoeder en veel witte afscheiding.. denk dat ik toch morgen alweer mijn menstruatie kan verwachten want zo voelt het namelijk.
wat jammer! heel veel succes meid. ik vandaag echt enorm veel pijn onder in mijn buik en rug dus ben bang dat morgen mijn menstruatie weer begint.. heb nog wel veel dunne witte afscheiding en denk dus steeds dat ik al ongesteld ben geworden.
♡♡♡ NOD lijst 1 september - 15 september 2023 1 september (3) LittleMiess - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vmk Nono - 42 jaar - 3e kindje - ronde 16 GabrielaH - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 2 september (1) Shirley1987 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 2 3 september (2) Onzekere mama - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Flowertje27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 4 september (3) LunaLee, 32 jaar- 3e kindje- ronde 2 Tammie840711-25 jaar- 1e kindje- ronde 16 MamaAnjax1 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1 na miskraam juni 2023 5 september (1) Ninii - 32 jaar - 4e kindje - ronde 1 6 september (0) 7 september (0) 8 september (1) Milkyway7 - 36 jaar - 3de kindje - ronde 8 9 september (2) GezelligZwangerWorden - 28 jaar - 1e kindje - ronde 10 Marlo - 37 jaar - 6e kindje 10 september (0) 11 september (5) Momof3d5 - 37 jaar - 4e kindje - ronde 8 Miley30 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 2 Maudje123 - 3e kindje - ronde 35 Mal92 - 3e kindje - ronde 3 Mom86, 36jr - 1e kindje (5e) - ronde 16 12 september (2) Liva89 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 Kaas123 - 37 jaar - 1e kindje - ronde 7 13 september (0) 14 september (2) Junes88 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 2 Micky90 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 15 september (1) Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - Ronde 3 (OI met Gonal F + Ovitrelle) Totaal: (22) Wachten op eisprong: (11) Wachtbankje: (9) Zwanger: (1) Ongesteld: (4) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren. ♡