Precies zoiets was ik gisteravond aan het denken, dat stel dat ik laat in de avond m’n piek zou hebben!?! Maar heb dat testen gelaten!
Goedemorgen Hier gebruik ik geen ovulatie testen Ik doe het ook op gevoel voel vaak mijn eisprong wel Nu na de mk is het even afwachten maar als we het zo af en toe gezellig maken dan zit je altijd wel goed denk ik Van ovulatie testen zou ik zelf meer stress krijgen maar snap dat sommige het handig vinden hoor!
Ik ben er ook mee begonnen na m’n vroege miskraam in juni.. En nu is het wel fijn dat klein beetje zicht op wanneer je eisprong is haha
Hoe we van de ovutest van gister hier zijn gekomen weet ik niet, maar ik denk dat ik morgen of overmorgen m’n eisprong kan verwachten!
Telano heb ik deze maand gebruikt maar die is heel licht… deed voor zekerheid action en die is heel donker
Dit is die van telano normaal doe ik alleen action… en die klopt eigenlijk wel… dus hou nu toch maar action aan
Telano ken ik ook niet.. Vorige maand voor het eerst ovutesten gebruikt en deze maand weer, ken alleen maar action hahaha
Toen wij bezig waren voor de zwangerschap waar Little Nugget uitkwam had ik ook die van de action gebruikt. Heb in de tussen tijd veel goeds gehoord over Telano en Easy@Home dus ik dacht ik geef ze wel een proef.. dit waren de Telano testen van de vorige cycle
spannend! jullie gaan ook voor een 4e zie ik wij gaan ook voor een 4e. hopelijk is het deze ronde raak
In principe wel! Bij de test streep donkerder dan controle streep is het positief. Dus die van mij is nog niet positief! Er is wel een goede stijging Lh maar nog geen piek! Bij de Easy@Home testen kan de test streep flink knallen bij een piek!!