Ja ik ook… dat misschien de witte testen wat gevoeliger zijn voor LH en daarom mijn blauwe wat licht bleef terwijl mijn action al bijna knalt
Nou hier echt nada. Easy at home 0.24 en met flash 0.34.... Mooi shit weet niet of seks er nog in gaat zitten want druk weekend maar dan moeten we maar tijd en zin maken hoor Vanavond laat dus inderdaad nog maar eens een testje proberen.
Ahh balen zeg! Hahaha ja misschien kun je nog ergens een gaatje in je planning vinden! Wij zijn de hele dag al druk aan de klus in ons huis, net even ons zoontje opgehaald bij m’n opa en oma en daar een hapje mee gegeten, en ons zoontje thuis lekker in bad gedaan etc. En dan weer verder met klussen. We waren voor het avondeten mooi op tijd klaar dus toen zijn we even in de slaapkamer verder gegaan met klussen
Ik denk dat het weer gaat stijgen!! Lh is een hormoon die best fluctueert .. kan gewoon weer zijn dat het morgen middag of avond ineens weer donkerder is! Je verwacht zondag je ei toch?!
Ik weet dat hij fluctueert, maar normaal als ik zo dicht tegen positief aan zit, stijgt hij wel door… maar we zullen zien
Laten we het maar niet over het tijdstip hebben maar zojuist voor ik naar bed ging nog even een testje gedaan
Goed dat je nog even bent gegaan haha! Ik ben dus in slaap gevallen en niet meer wakker geworden......
Hier precies hetzelfde… hier bijna dagelijks klussen… en nu wordt het belangrijk en val ik in slaap!!
Goedemorgen dames, Na een langere rare menstruatie nu op dag 6 in mijn cyclus..super raar mijn temp gisteren 36.6 en nog een bloeding in de middag en vandaag 36.7...normaal is mijn temp zo na eisprong...dat is toch vreemd een tempstijging tijdens menstruatie? Uiteraard nog geen ovutesten gedaan, is toch onmogelijk dat mijn ei al is geweest? Wordt zo moe van mijn niet voorspelbare lichaam en cyclussen