Hé iedereen, Een nieuwe groep voor ieder die zijn NOD tussen 8 en 14 januari heeft. Ik ben inmiddels begonnen aan ronde 2. Dus in deze week zou ik ongeveer uitkomen! Begin van het lijstje: NOD-LIJST: 8 januari: 9 januari: 10 januari: 11 januari: PreciousLove 24jaar 2e kindje ronde 2 12 januari: 13 januari: 14 januari:
Hoi! Ik weet niet precies wanneer mijn nod is, maar als ik uitga van mijn gemiddelde cyclussen tot nu toe dan zit ik op 44 dagen en zou mijn nod 13 januari zijn (volgens de app die ik bij hou..) Ik praat hier dus gezellig mee! Het is de 1e ronde voor een 1e kindje. Erg spannend!
Ook even ingevuld.. NOD-LIJST: 8 januari: 9 januari: 10 januari: 11 januari: PreciousLove 24jaar 2e kindje ronde 2 12 januari: 13 januari: Enna87, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 14 januari:
Ben in september 2013 gestopt met de pil en 2e ronde al zwanger alleen ging mis. Daarna 5 maanden later zwanger van m'n zoon. Dus in totaal 7 maanden. Ben benieuwd hoelang het nu duurt. Leuk dat jullie voor een eerste kindje gaan.. vindt je het spannend ?
.. NOD-LIJST: 8 januari: 9 januari: 10 januari: Lola1982, 33 jaar, 3e kindje, ronde 2 11 januari: PreciousLove, 24jaar, 2e kindje, ronde 2 12 januari: 13 januari: Enna87, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 14 januari Ik heb mijzelf ook even bij de lijst gevoegd! Na een eerste ronde met vage en iets duidelijkere testjes gister toch ongsteld geworden. Ik ga uit van mijn gemiddelde van 30 dagen. Deze ronde 34 dagen, maar normaal gesproken tussen de 28 en 31 dagen. Dit is de 2e ronde voor een 3e kindje! (2 meiden van bijna 7 en bijna 1 jaar)
Bij mijn oudste heeft alles al met al 2 jaar geduurd. Eerste keer zwanger in ronde 4, miskraam met 8 weken, daarna 4 rondes en miskraam 16 weken, daarna 4 rondes en miskraam met 5 weken en daarna ronde 5 en dat werd mijn dochter. Bij mijn jongste ronde 1 na het verwijderen van mijn koperspiraal. Daarvoor 2 keer ongepland zwanger (1 keer door de pil, 1 keer na gebruik van morning after pil na een scheur in het condoom), beide keren ging het fout! Dus ben benieuwd hoe het nu loopt!
Hoi dames ik kom erbij! .. NOD-LIJST: 8 januari: Bitterrose , 23 jaar , 1e kindje , ronde 16 9 januari: 10 januari: Lola1982, 33 jaar, 3e kindje, ronde 2 11 januari: PreciousLove, 24jaar, 2e kindje, ronde 2 12 januari: 13 januari: Enna87, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 14 januari Na ruim een jaar ben ik er achter gekomen dat ik pco heb. Nu loop ik bij de fertiliteitsarts met mijn vriend op naar mijn 3e cyclusmonitoring. Ik slik clomid 100 Mg, hier reageert mijn lichaam goed op en krijg ik een eisprong.
Welkom dames, @lola. Jammer dat je menstruatie dan toch door was gekomen! Hopelijk heb je snel een mooie test! @bitterrose hopelijk heb jij ook snel resultaat! Succes..
Ja idd spannend! Ik ben er veel meer mee bezig dan manlief.. Misschien wel TE.. heel benieuwd hoe het ons zal verlopen! Tijdens de vorige cyclus besloten voor een kindje te gaan (zouden eigenlijk wachten tot januari) toen verwachtte ik mn NOD na een week... Maar dat werd uiteindelijk een cyclus van 66 dagen.. Hoop dat het snel raak is.. Bij jou, bij mij.. Maar uiteraard ook bij de rest!
NOD-LIJST: 8 januari: Bitterrose , 23 jaar , 1e kindje , ronde 1 Linn81, 34 jaar, 2e kindje, ronde 4 9 januari: 10 januari: Lola1982, 33 jaar, 3e kindje, ronde 2 11 januari: PreciousLove, 24jaar, 2e kindje, ronde 2 12 januari: 13 januari: Enna87, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 14 januari
Hee meiden, Ik heb me ook even op de lijst gezet. In juli gecurreteerd na zwanger te zijn van een leeg vruchtzakje. Vorige week vrijdag had ik een positieve zwangerschapstest, deze week is het misgegaan en heb ik een (vroege)miskraam gekregen. Hopelijk is drie keer scheepsrecht en mag t een volgende zwangerschap wel goed gaan.
Dat is niet mis Linn! Sterkte! Ik hoop met je mee dat de 3e keer snel zal komen en dat alles goed mag gaan!
Ik meldt me hier ook! Waarom geen normale lijst? Is miss iets overzichtelijker? Nod 11-01 Nenp, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje
Hoi meiden mag ik ook meekletsen? Mijn nod is 9 januari voor een derde kindje, ben zelf bijna 31 jaar. En het word de 1e ronde..