Ach jeetje, dat is idd wel een domper voor jou! Hoe fijn het voor een ander ook is, je kijkt dan ook naar je eigen situatie, wat het natuurlijk erg vervelend maakt! En helemaal omdat het bij hun een "ongelukje" betreft, al vind ik dat inderdaad ook erg naïef als je geen voorbehoedsmiddelen gebruikt.. Sinds dat ik gestopt ben met de pil heb ik in de eerste paar maand, drie vriendinnen gehad uit de vriendengroep die zwanger bleken. 2 daarvan zijn er ondertussen bevallen. Eentje verwacht de kleine eind januari. Toen had ik er nog niet heel veel moeite mee, want ach, we waren pas net begonnen Ondertussen zijn we bezig met de zesde ronde (ook nog niet zo lang, ik weet het!) maar denk dat ik het nu wel een stuk vervelender zou vinden. Bij ons is de wens erg groot, eigenlijk al wel veel langer dan een half jaar, maar vanwege een schuld uit vorige relatie hebben we het uit moeten stellen.. Nu zijn we er dan eindelijk klaar voor, en wil je het liefste natuurlijk meteen zwanger zijn! Als je dan al die pasgeboren baby's ziet, begint het echt nog meer te kriebelen.. Ik snap je heel goed! Hopelijk kun je toch een beetje blij voor ze zijn, en mag je zelf ook heel gauw een positieve test in handen hebben.. Het is je gegund!
Ligt er ook aan wie het is en op wat voor manier. In mijn vriendenkring zijn een aantal stellen bij wie ik het wel zou verwachten, maar tot nu toe nog geen babynieuws. Bij hen zou ik oprecht blij reageren en ik kan alleen maar hopen dat ze niet die stomme mmm nodig hebben gehad en al. Als ik weet dat iemand zonder voorbehoedsmiddelen vrijt en die zegt 'het is een ongelukje' dan kan ik die persoon (personen, want zoiets kun je niet alleen doen) wel schieten! Al zal ik proberen dat niet te laten merken.
Pff ik moet even wat van me afschrijven dames! Mijn vriend werkt veel en daardoor zien wij elkaar niet heel regelmatig. Voornamelijk vlak voor we op bed gaan en we liggen 's nachts naast elkaar zeg maar. Dat werken is natuurlijk alleen voor het goede doel met het oog op kinderen. Alleen hierdoor is mijn vriend vaak moe en heeft hij minder zin in seks. Ik baal hier ongelooflijk van! Niet alleen omdat niet ten goede komt voor een eventuele bevruchting maar ook omdat ik me hier minder aantrekkelijk door voel. Jullie hoeven hier verder niks mee dames maar moest het gewoon even van mij afschrijven
Ik meld me hiervook weer... Meisje26, ronde 6 na MA, 35 jaar, nod 5 jan Ik word er zo langzamerhand een beetje moedeloos van, ik weet ik mag niet klagen met twee gezonde kids en bij sommigen duurt t allemaal nog veeeel langer, maar tis nu bijna een jaar geleden dat ik mijn spiraal heb laten verwijderen...en voor mijn gevoel tikt mijn klok maar door...
♥ nod lijst 1 t/m 7 januari 2016 ♥ 1. (5) noralie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 zoesje - 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 cins - 33 jaar - 1e kindje - ronde 11 clarajilla - 23 jaar - 1e kindje - ronde 14 bernese - 1e kindje - ronde 5 2. (2) vive4 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 potato - 34 jaar - 1e kindje - ronde 12 3. (4) mariekerox - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 5 elfi - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 raniyah - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 na mk lovelevi - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 4. (1) nienke87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 5.(4) goodlife - 33 jaar - 2e kindje - ronde 11 dexa - 22 jaar - 1e kindje - ronde 2 ladylola - 31 jaar - 2e kindje - ronde 17 (9e na mk) Meisje26 - 35 jaar - ? Kindje - ronde 6 na ma 6. (4) bella28 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 12 adriana - 30 jaar - 2e kindje - ronde 26 mmm bb1hoven - 37 jaar - 2e kindje - ronde 18 (ma ronde 8) guusje99 - 32 jaar, - 2e kindje - ronde 2 (met clomid) mmm 7. (0) datumloos (6) missdonna - 26 jaar - 1e kindje mmm - ronde ? Louloulo - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 laqueen - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 (al sinds juli) suzies - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 mawaikee - 31 jaar - 2e kindje - ronde 9 annie82 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 totaal: 26 wachtbankje (0), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (3), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Geef dan de volgende gegevens door in kleur of vul de lijst zelf aan met je: Naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Niet kopiëren! Dat werkt niet.
Bernese, ik snap heel goed wat je bedoelt! Mijn vriend heeft ook erg wisselende diensten en heeft deze week een week met alleen maar late diensten. Zie hem dan ook tot zaterdag niet, behalve als hij in bed stapt (uurtje of 2 nachts) en ik op sta om een uurtje of 6 in de ochtend. Maakt mij ook erg onzeker als hij dan in t weekend ook geen zin heeft om intiem te zijn oid.. Mij helpt het dan om een avondje of zondag middag gewoon echt even aan elkaar te besteden. Even lekker met zn tweetjes erop uit of gordijnen dicht en gewoon lekker doen waar we zin in hebben.. Vaak eindigt het dan toch wel in een intiem moment waarna mn onzekerheid ook snel weer verdwijnt Misschien kun je hier iets mee..?
Ook ik heb een vriend die in wisselende diensten werkt. Dat is qua klussen gewoon even plannen en tijd maken voor elkaar. Wanneer de kinderwens groot is, hebben we dat er zeker voor over. Maar ik kan me er ook alles bij voorstellen als hij na een nachtdienst graag het bed in duikt om te slapen. Ook ik heb wel eens geen zin en ben wel eens moe. Probeer er wel samen over te praten en je onzekere gevoelens niet te verzwijgen want dat lost niks op.
Bij ons is het juist Andersom. Ik werk wisselende diensten en mijn vriend niet. Hij geeft wel vaak aan dat hij baalt als ik weer is een avonddienst of nacht dienst heb. Maarja dat hoort nou eenmaal bij mijn werk. Wat ik wel vervelend vind is dat ik vorige maand mijn eisprong had wanneer ik nachtdiensten had. Dan kan ik niet van me temperatuur uit gaan, en word het heel erg plannen wanneer we seks 'moeten' hebben. En deze maand weer precies zo.. Waarschijnlijk zaterdag eisprong en dan kom ik weer net uit de nachtdienst..
Ja dat is idd ook vervelend.. dat 'moet' je al vrijdag avond, en zaterdag avond het gezellig gaan maken.
Nu niet, maar ik zit pas in ronde 2. Maar na mijn miskraam 2 jaar geleden vond ik dit vreselijk. Dan lijkt het alsof iedereen zomaar zwanger wordt. ook vind ik het zo ontzettend irritant als mensen klagen over kwaaltjes tijdens een zwangerschap. Je hebt er zelf toch voor gekozen? Zeur dan niet en draag je kwaaltjes zonder een ander daar mee lastig te vallen! Ik kan daar nooit wat mee en zeg dan altijd: tja het hoort erbij he?
Haha jaa dat is inderdaad zo over die kwaaltjes! Ik zou heel graag die kwaaltjes willen hoor. Dan betekent het dat ik zwanger ben haha
dames vraagje aan jullie, ik zou aanstaande zaterdag mijn eisprong hebben en nu heb ik altijd deze week een soort van gevoel in mijn buik dat ik ongesteld moet worden. herkennen jullie dit?
Ondanks dat het niet fijn is, is het wel fijn om te lezen dat er meer tegen het "werk en intiem zijn" probleempje aanlopen. Als ik mijn partner vandaag nog spreek Wil ik even met hem in gesprek gaan. Verder proberen alle momenten die er zijn zoveel mogelijk te benutten en van elkaar te genieten
Ik zelf heb dat niet, of Nouja nooit echt goed opgelet eigenlijk..☺️ Misschien dat het me nu wel opvalt, als het goed is heb ik ook dit weekend mijn ei. Tot nu toe nog geen last..
Heb het ook hoor Marieke. Na mijn ongesteldheid voel ik de opbouw naar eitjes. Hier voel ik een week van te voren al genoeg. Hier werk ik ook onregelmatig...heb vrijdag 24december mogelijk mijn ei en dan heb ik slaapdienst. Betekend dat we 23 december van bil moeten en 25 december zsm na het kerstdiner....Zo fijn het dat we moeten plannen. NOT! Noralie dat is mijn gedachte ook hoor. Maar goed negatieve aandacht is ook aandacht he Ben vandaag naar de huisarts geweest dat ik het niet meer weet. Maar begint me emotioneel zo op te breken, dat ik echt een heel ongezellig mens ben. Ze wil me doorverwijzen naar een andere ziekenhuis. Ik ben in oktober afgewezen door een ander zkh, omdat ik in april zwanger ben geweest. En ik heb een kind dat is voor hen genoeg bewijs. Ik begrijp het, het is ook zo, maar we doen alles goed hoe kan dit dan?? En gebeurd ons gewoon voor de tweede keer. Tja dan zal er iets niet helemaal lekker gaan en wie weet met een paar "simpele" hormonen dat het wel gaat. Ik heb lichtelijk pcos, maar niet hardnekkig genoeg (dit was geconstateerd in feb2012) en ik heb een eisprong, maar goed stel ik ben wel meteen geholpen met clomid of iets anders?
Fijn dat je wel een huisarts hebt die met je meedenkt en naar een ander ziekenhuis wil verwijzen Ladylola! Wie weet hebben ze er daar een hele andere kijk op en willen ze je helpen!
Ja idd negatieve aandacht is ook aandacht. Die aandacht geef ik ze dus niet, hebben ze aan mij een verkeerde. Hier idd af en toe ook krampjes vandaag, zou dat dan de rijping van het eitje zijn? Vanaf morgen ga ik weer ovutesten altijd weer spannend en hoop dat ik er nu weer aan 4 genoeg heb en een kortere cyclus
Ik herken dat wel. Heb daar nu ook sinds een aantal dagen last van. Ik gebruik geen testen enzo dus weet niet precies wanneer mijn ei is, maar volgens de 14 dagen regel zou het vandaag of morgen moeten zijn. Had het in andere cyclussen ook dus ik ga er maar vanuit dat het een aankondiging van mijn ei is. Welke ronde zit jij? Is dit de eerste keer dat je dit ervaart?