Ik testte ook nooit op het werk toen ik de testen nog gebruikte. Welkom mama van menno. Vorige lijst zaten we volgens mij ook bij elkaar!
♥ nod lijst 1 t/m 7 januari 2016 ♥ 1. (8) noralie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 zoesje - 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 cins - 33 jaar - 1e kindje - ronde 11 clarajilla - 23 jaar - 1e kindje - ronde 14 bernese - 1e kindje - ronde 5 missdonna - 26 jaar - 1e kindje mmm - ronde ? Lala90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 na MA (11 in totaal) mamavanmenno200 - ? jaar - ? kindje - ronde 7 2. (3) vive4 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 potato - 34 jaar - 1e kindje - ronde 12 rhea90 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1 3. (5) mariekerox - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 5 elfi - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 raniyah - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 na mk lovelevi - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lindaw - 31 jaar - 2e kindje - ronde 14 (8e iui) 4. (1) nienke87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 5.(4) goodlife - 33 jaar - 2e kindje - ronde 11 dexa - 22 jaar - 1e kindje - ronde 2 ladylola - 31 jaar - 2e kindje - ronde 17 (9e na mk) Meisje26 - 35 jaar - ? Kindje - ronde 6 na ma 6. (4) bella28 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 12 adriana - 30 jaar - 2e kindje - ronde 26 mmm bb1hoven - 37 jaar - 2e kindje - ronde 18 (ma ronde 8) guusje99 - 32 jaar, - 2e kindje - ronde 2 (met clomid) mmm 7. (0) datumloos (5) Louloulo - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 laqueen - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 (al sinds juli) suzies - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 mawaikee - 31 jaar - 2e kindje - ronde 9 annie82 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 totaal: 30 wachtbankje (2), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (3), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Geef dan de volgende gegevens door in kleur of vul de lijst zelf aan met je: Naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Niet kopiëren! Dat werkt niet.
Ik test wel op het werk. Ik haal sowieso vaak water uit het kraantje in het toilet middels zo'n papieren koffie beker. Ik dip dan, gooi het bekertje weg in het afvalbakje op het toilet, schuif de dipstick terug in zijn verpakking en loop met de dipstick in mijn broekzak terug naar mijn kantoor, waar ik pas kijk en vervolgens alles in mijn tas stop zodat er ook geen verpakkingen achterblijven 😊..
♥ nod lijst 1 t/m 7 januari 2016 ♥ 1. (8) noralie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 zoesje - 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 cins - 33 jaar - 1e kindje - ronde 11 clarajilla - 23 jaar - 1e kindje - ronde 14 bernese - 1e kindje - ronde 5 missdonna - 26 jaar - 1e kindje mmm - ronde ? Lala90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 na MA (11 in totaal) mamavanmenno200 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 7 2. (3) vive4 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 potato - 34 jaar - 1e kindje - ronde 12 rhea90 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1 3. (5) mariekerox - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 5 elfi - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 raniyah - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 na mk lovelevi - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lindaw - 31 jaar - 2e kindje - ronde 14 (8e iui) 4. (1) nienke87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 5.(4) goodlife - 33 jaar - 2e kindje - ronde 11 dexa - 22 jaar - 1e kindje - ronde 2 ladylola - 31 jaar - 2e kindje - ronde 17 (9e na mk) Meisje26 - 35 jaar - ? Kindje - ronde 6 na ma 6. (4) bella28 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 12 adriana - 30 jaar - 2e kindje - ronde 26 mmm bb1hoven - 37 jaar - 2e kindje - ronde 18 (ma ronde 8) guusje99 - 32 jaar, - 2e kindje - ronde 2 (met clomid) mmm 7. (0) datumloos (5) Louloulo - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 laqueen - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 (al sinds juli) suzies - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 mawaikee - 31 jaar - 2e kindje - ronde 9 annie82 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 totaal: 30 wachtbankje (2), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (3), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Geef dan de volgende gegevens door in kleur of vul de lijst zelf aan met je: Naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Niet kopiëren! Dat werkt niet.
♥ nod lijst 1 t/m 7 januari 2016 ♥ 1. (8) noralie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 zoesje - 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 cins - 33 jaar - 1e kindje - ronde 11 clarajilla - 23 jaar - 1e kindje - ronde 14 bernese - 1e kindje - ronde 5 missdonna - 26 jaar - 1e kindje mmm - ronde ? Lala90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 na MA (11 in totaal) mamavanmenno200 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 7 2. (2) vive4 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 potato - 34 jaar - 1e kindje - ronde 12 3. (5) mariekerox - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 5 elfi - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 raniyah - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 na mk lovelevi - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lindaw - 31 jaar - 2e kindje - ronde 14 (8e iui) 4. (1) nienke87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 5.(4) goodlife - 33 jaar - 2e kindje - ronde 11 dexa - 22 jaar - 1e kindje - ronde 2 ladylola - 31 jaar - 2e kindje - ronde 17 (9e na mk) Meisje26 - 35 jaar - ? Kindje - ronde 6 na ma 6. (4) bella28 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 12 adriana - 30 jaar - 2e kindje - ronde 26 mmm bb1hoven - 37 jaar - 2e kindje - ronde 18 (ma ronde 8) guusje99 - 32 jaar, - 2e kindje - ronde 2 (met clomid) mmm 7. (0) datumloos (5) Louloulo - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 laqueen - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 (al sinds juli) suzies - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 mawaikee - 31 jaar - 2e kindje - ronde 9 annie82 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 totaal: 29 wachtbankje (2), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (3), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Geef dan de volgende gegevens door in kleur of vul de lijst zelf aan met je: Naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Niet kopiëren! Dat werkt niet.
Fijn Clarajillanu je ei al gevonden! Wij lopen meestal gelijk dus brengt mij ook op idee te testen. Zo stom maar ben t gewoon vergeten. Al denk ik dat m'n ei maandag/dinsdag pas komt. Welkom mamavanmenno gezellig dat je hier komt kletsen. De eersten alweer op t wachtbankje. Laat de lijst maar beginnen! Time flies straks met de kerstdagen 🎄🎄 en straks allemaal zwanger het nieuwe jaar in!
Wat lief, dankjewel Hier begint de ovutest iets donkerder te worden. Nog een paar dagen geduld. Ik test indien nodig ook op het werk. Neem dan een borrelglaasje mee met huishoudfolie en ik neem de pies gewoon mee naar mn kluisje haha Ik heb het eens gehad dat ik een cb digital deed, gooide mn urine weg, en vervolgens gaf hij ongeldig aan dus ik gooi nooooit meer mn urine weg voordat de test resultaat heeft gegeven! Maar nu moet ik van het ziekenhuis met ochtendurine testen dus das makkelijk @nieuwe dames, welkom!
Oh een borrelglaasje is idd nog wel handig! Die kun je toch wat makkelijker in de zak of in de bh proppen 😆 Ik zit met allemaal mannen op de kamer en recht tegenover de wc deur zitten ook mensen die regelmatig op kijken als er iemand naar het toilet gaat, vandaar dat ik dus niet te opvallend wil zijn. bedankt voor de tip! De vorige maand zou ik m'n piek gemist hebben als ik niet op het werk zou hebben getest dus vandaar dat ik t vroeg Wauw de eersten alweer op t wachtbankje, wat gaat dat vlot! Succes meiden!!! M'n vriend zit nu nog in de late diensten dus helaas nog geen kans gehad om t gezellig te maken. Hoop dat dat van t weekend wel gaat lukken anders kan t nog best lastig gaan worden deze maand! Ga m'n best er iig voor doen Moet zeggen dat m'n vriend na vorige maand er op gegeven moment ook wel ff klaar mee was toen ik eenmaal op t wachtbankje zat.. Hij heeft genoten van z'n "vakantie" hahaha! Dit weekend moet ie toch echt weer aan de bak
@ goodlife, ja meestal lopen we wel ongeveer gelijk! Haha maar goed dat ik je op het idee breng anders zou je maar zo je piek kunnen missen! Ik zat vanavond helemaal in de stress! Kregen onverwachts visite en ik had me medicijnen bijgevuld incl. De etos zwanger worden tabletten dus het doosje lag op de bank en me ovulatietesten ook! Me ovulatietesten heb ik snel kunnen weg pakken alleen hoop ik dat ze dat doosje niet heeft zien liggen, die heb ik pas weg kunnen halen wanneer ze al in de kamer stonden! Gelukkig was de hele kamer een zooi dus zal het vast niet zo erg opgevallen zijn!
Goedemorgen dames, ik ben ook bezig met ovulatietesten en ik zou morgen mijn ei moeten hebben nou nog niks te bekennen op de sticks... best raar toch
Marieke, welke sticks gebruik je? Mogelijk heb je je ei toch later dan je verwacht en wordt de cyclus misschien iets langer deze keer? Ik heb vorige ronde getest met de ovu testen van het Kruidvat. Begon met een licht streepje die op liep. Gisteren voor het eerst getest met een dipstick van zwanger en kids, die bleef wit (op de controle streep na) Vanavond ga ik ze allebei naast elkaar gebruiken, puur voor mn eigen gevoel zodat ik even kan vergelijken. Clarajilla, kan me voorstellen dat je even in de stress schoot! Wat voor visite was het? Familie of vrienden? Bij een aantal vrienden zou ik het minder erg vinden als ze weten dat we ermee bezig zijn dan met familie namelijk.. (maar ook dat is natuurlijk voor iedereen anders!) Je hebt er dus geen opmerking over gekregen als ik je reactie zo lees..?
Ik gebruik ze van Sensi ofzo ik ben benieuwd want ik kan de klok er op gelijk zetten wanneer ik ongesteld wordt. ik ga het gewoon afwachten. Meer kan ik toch niet te doen
Hier straks weer testen. Gisteren wastie nog helemaal wit, maar kan zo veranderen bij mij. Verwacht hem ook pas over 4/5 dagen