Note to self: zorg dat het altijd een bende is in de kamer Ik heb het eens gehad met de schoonmaakster (tevens vriendin van de familie). Stond mijn hele ovulatie-kit met tientallen verschillende testen, vitamines en schema's nog in de badkamer open en bloot Ze heeft er gelukkig niks van gezegd... Hier ook nog geen positieve test of rekbaar slijm.
Ik verwacht helemaal niks van mijn ei. Ik hoop gewoon dat het geen 2 weken meer op zich laat wachten. Gisteren was de ovutest nog omowit. Heb vandaag maar even overgeslagen. Als er iets zichtbaar wordt test ik alle dagen. De testen vliegen er anders te vlug door. Ik zie hier een paar namen van in het vorige nod topic. Zijn er dus nog een deel dames met cycli van +-6 weken
@ Nienke, nee ze heeft er niks van gezegt dus denk dat het niet is opgevallen! Het zijn vrienden van ons alleen zij is 4 jaar jonger dan ik ben. En zij kan geheimen nooit voor der houden, die verteld ze altijd door. Heb daarom liever dat niemand het weet! 1 stel vrienden weet het wel die zijn zelf ook bezig. En ik was verplicht het toen aan haar te vertellen omdat ik bij haar moest bloesprikken voor chlamydia en er stond groot op me formulier ongewenst kinderloos. @ Adriana, haha ja door alles wat er al lag en stond viel dat doosje vast niet op! Ben ik nu wel blij mee. Oh ja gelukkig heeft ze er niks van gezegt! Maar lijkt me ook wel stress en als je je bedenkt dat alles zo open en bloot staat!
Mag ik aansluiten? Mijn nod is 1 januari. Ronde... Geen idee, wens sinds okt 2011. Iui 3 Ik zit op het wachtbankje Mijn leeftijd is 35 jaar, 2e kindje Zou iemand het lijstje willen aanpassen? Ik ben daar niet zo handig mee
♥ nod lijst 1 t/m 7 januari 2016 ♥ 1. (9) noralie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 zoesje - 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 cins - 33 jaar - 1e kindje - ronde 11 clarajilla - 23 jaar - 1e kindje - ronde 14 bernese - 1e kindje - ronde 5 missdonna - 26 jaar - 1e kindje mmm - ronde ? Lala90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 na MA (11 in totaal) mamavanmenno200 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 7 voetstap - 35 jaar - 2e kindje - ronde ? (3e iui) 2. (2) vive4 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 potato - 34 jaar - 1e kindje - ronde 12 3. (5) mariekerox - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 5 elfi - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 raniyah - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 na mk lovelevi - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lindaw - 31 jaar - 2e kindje - ronde 14 (8e iui) 4. (1) nienke87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 5.(4) goodlife - 33 jaar - 2e kindje - ronde 11 dexa - 22 jaar - 1e kindje - ronde 2 ladylola - 31 jaar - 2e kindje - ronde 17 (9e na mk) Meisje26 - 35 jaar - ? Kindje - ronde 6 na ma 6. (4) bella28 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 12 adriana - 30 jaar - 2e kindje - ronde 26 mmm bb1hoven - 37 jaar - 2e kindje - ronde 18 (ma ronde 8) guusje99 - 32 jaar, - 2e kindje - ronde 2 (met clomid) mmm 7. (0) datumloos (5) Louloulo - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 laqueen - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 (al sinds juli) suzies - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 mawaikee - 31 jaar - 2e kindje - ronde 9 annie82 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 totaal: 30 wachtbankje (3), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (3), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Geef dan de volgende gegevens door in kleur of vul de lijst zelf aan met je: Naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Niet kopiëren! Dat werkt niet.
Ik ben zo stom! Ik moest plassen net (pas 2de x vandaag), dus ga gewoon naar de wc en tijdens het plassen dacht ik k*t! Moest een ovulatie test doen! Nu maar hopen dat ik straks nog moet plassen...
Ik hoef meestal maar 3 x op een dag te plassen, maar heb daarna nog een miniplasje uit kunnen persen haha. En heb nu ook nachtdiensten dus is zoiezo alles anders! Maar me ovulatietest was weer wit. Wilde net nog seks hebben maar is niet helemaal gelukt.. Hij kreeg kramp in ze been en daarna lukte het niet meer. Gelukkig gister nog wel seks gehad. Vanaf morgen maar op het wachtbankje!
Hier een heel licht kleurend goed zoeken streepje op de ovulatietest. Verwacht hem zondag of maandag. Nog even geduld aub😉
Hoi dames. Graag sluit ik me aan bij deze lijst. 26mei, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje 2 dagen geleden knal ovu test gehad. Hou een nod van 1 jan. aan. Normaal een korte LF maar wil niet testen voor 14dpo. Succes dames.
Ik mag op wachtbankje... Ik zit nu op telefoon dus zal straks lijst aanpassen (tenzij iemand me voor is) Ik heb weekje vakantie, maar de laatste wachtweek moet ik werken dus hopelijk is het snel 31/12 en mag ik roze het nieuwe jaar in Wie wil er allemaal op oudjaar gaan testen? 😁
mamavanmenno, ik ga sowieso dan testen (of zelfs iets eerder, mezelf kennende). Ik ga er echt vanuit dat, mocht ik zwanger zijn, je het dan zou kunnen zien met NOD de volgende dag. Dan weet ik of ik drankjes kan doen die avond 😊...
Ik ga wel met oudjaar testen denk ik. Ligt er een beetje aan wanneer mn eisprong is. Vanochtend was de test negatief, hopelijk een van de komende drie dagen een knaller! Jemig wat spannend zeg in de mmm
Ligt eraan, als mn eisprong lang op zich laat wachten dan is er denk ik nog niks te zien op oudjaarsdag. Maar als mijn ei toch nog maandag komt dan ga ik wèl testen. Oudjaarsdag is m'n dochter jarig, dus zou wel heeeel speciaal zijn om dat positief te testen
♥ nod lijst 1 t/m 7 januari 2016 ♥[/SIZE] 1. (10) noralie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 zoesje - 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 cins - 33 jaar - 1e kindje - ronde 11 clarajilla - 23 jaar - 1e kindje - ronde 14 bernese - 1e kindje - ronde 5 missdonna - 26 jaar - 1e kindje mmm - ronde ? Lala90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 na MA (11 in totaal) mamavanmenno200 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 7 voetstap - 35 jaar - 2e kindje - ronde ? (3e iui) 26mei - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 2. (2) vive4 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 potato - 34 jaar - 1e kindje - ronde 12 3. (5) mariekerox - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 5 elfi - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 raniyah - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 na mk lovelevi - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lindaw - 31 jaar - 2e kindje - ronde 14 (8e iui) 4. (1) nienke87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 5.(4) goodlife - 33 jaar - 2e kindje - ronde 11 dexa - 22 jaar - 1e kindje - ronde 2 ladylola - 31 jaar - 2e kindje - ronde 17 (9e na mk) Meisje26 - 35 jaar - ? Kindje - ronde 6 na ma 6. (4) bella28 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 12 adriana - 30 jaar - 2e kindje - ronde 26 mmm bb1hoven - 37 jaar - 2e kindje - ronde 18 (ma ronde 8) guusje99 - 32 jaar, - 2e kindje - ronde 2 (met clomid) mmm 7. (0) datumloos (5) Louloulo - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 laqueen - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 (al sinds juli) suzies - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 mawaikee - 31 jaar - 2e kindje - ronde 9 annie82 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 totaal: 31 wachtbankje (3), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (3), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Geef dan de volgende gegevens door in kleur of vul de lijst zelf aan met je: Naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Niet kopiëren! Dat werkt niet.
Als ik 14 dagen lf aanhoud is mn nod de 31ste. dus ik wil ook de 31ste denk ik al testen.maar kan ook dat ik 16dagen lf heb. Dan word het later natuurlijk ik zal van de week of volgende week alvast een testje halen
Dames ik denk dat voor iedereen weer een spannende tijd wordt. Ik heb net weer een ovulatie test gedaan en een heel licht streepje. Wel apart aangezien ik vandaag mijn ei had moeten hebben. Ben erg benieuwd