Nog ff door testen meid, ik heb meestal een knaller op dag 18 in een cyclus van 30 dagen. Daarom was ik deze keer erg verbaasd met een knaller op dag 13 en 14. Ik wens je veel klus plezier😉
Nou ik vind t verbazing wekkend dat dat zo snel kan gaan!! Nu hopen op klussen vandaag want manlief heeft geen zin. Gisteravond wel geklust maar ja dan missen al die zaadjes dus net mijn ei als die pas over 24/48 uur springt grrrr
Ik mag op het wachtbankje. Vanavond voordat m'n man naar z'n werk ging(nachtdienst) het nog maar ff gezellig gemaakt😊. Ik denk dat ik gisteren mijn eisprong heb gehad. Deze ronde alle vruchtbare dagen geklust, hopelijk zaten er actieve/snelle zwemmers bij😬. Nog 2 weekjes wachten en dan weten we meer😇. Nu heerlijk een paar daagjes vrij en dan vanaf 2e kerstdag weer werken. Ik wens iedereen alvast fijne feestdagen 🎄
Dames, ik heb een vraagje aan jullie. Ik woon vlak bij de belgische grens en nu kwam ik over de grens een diagnostisch echocentrum tegen. Hier doen ze niet alleen echo's maken bij zwangerschappen. Maar doen ook fertiliteit dus ze gaan door middel van echo's kijken of je eitjes produceert enzo. ik zit er over te denken om hier naar toe te gaan mocht het niet raak zijn. zouden jullie ook zo iets over wegen of zeggen jullie eerst een jaar proberen?
ik heb die al heel lang, alleen dan via het ziekenhuis in de mmm wel een dure grap als je dit als "ovulatie test" wilt gebruiken denk ik
Dat snap ik 100%! Ik had in 2007 ook geen cyclus uit mezelf, na 14 maanden (tijdens pauze van mmm) dan toch zwanger... En gelukkig vanaf dan heeft mijn lichaam gesnopen hoe het moet 😉 En ook nu vind ik het gewoon oké als er een cyclus is, de zwangerschap komt er hopelijk ooit ook wel bij! Veel succes! Oh en ook een laat ei kan tot zs leiden!!
Hoelang zijn jullie aan het proberen met zwanger worden? Temperatuur je? Doe je ovulatie testen? Ik zou eerst voor jezelf uitmaken of je er echt nood aan hebt, als je regelmatig een eisprong hebt en nog geen jaar echt aan het proberen bent, dan zou ik nog even wachten Succes iig!
nou we zijn nu in ronde 6 dus echt niet zo lang. maar ik merk aan mezelf dat ik bevestiging zoek/ nodig heb of alles wel goed is. ik ben ook niet meer zo piep jong voor de eerste wordt in januari 34. dus heb ook het gevoel dat tijd tikt.. ik heb nu 3 x met ovulatietesten gewerkt waarbij er 1 x maar een positieve test had.
Ik zou daar niet direct vrijwillig voor kiezen. Eerst maar eens kijken of het allemaal wil lukken zonder medische molen.. Wordt anders ook een erg duur grapje denk ik.. Hier vanmorgen bij de gyn geweest voor een echo ivm endometriose klachten. Hij heeft mn eierstok, eileider en baarmoeder bekeken en het zag er allemaal perfect uit. De pijn die ik maandelijks ervaar moet ik voor nu mee leven, tot ik zwanger ben of weer aan de pil ga. (maar dat ga ik voorlopig niet doen ) Hij heeft meteen gekeken naar eierstok, maar er was vrijwel geen restant meer te zien van een eitje, dus volgens hem werkt alles goed en is t eitje gesprongen Ook in de baarmoeder was een mooie dikke slijmlaag opgebouwd, wat er erg mooi uitzag volgens de gyn. Mooie verdeling in 2 lagen zoals het hoort te zijn. Ben iig gerustgesteld dat alles er goed uit ziet. We blijven gewoon door proberen
Ik dacht dat ze endo alleen via hsg of kijkoperatie vast konden stellen? Omdat ze verklevingen niet via een echo kunnen zien.
Ik hoop noet dat ik de MMM in de toekomst in moet natuurlijk. Wat fijn dat jouw lichaam hetuiteindelihk wel zelf heeft opgepakt!
De endometriose is bij mij al vastgesteld in 2012. Er was toen een cyste aanwezig waardoor ik 1 eierstok+eileider kwijt ben geraakt. Deze zijn operatief verwijderd toentertijd. Deze echo van vandaag was om te controleren of er niet weer een cyste aanwezig zou zijn en om te kijken of de eierstok nog gewoon normaal eruit zag Sinds ik namelijk gestopt ben met de pil heb ik elke maand erge pijnklachten. Dit wordt veroorzaakt door de endometriose. De endometriose zelf is idd op de echo niet te zien, maar dat ik dat heb, dat wist ik al wel. Ik maakte me vooral zorgen over die ene eierstok die ik nu nog heb, bang om deze ook kwijt te raken, en dan heb ik niets meer.. Maar gelukkig is alles wat dat betreft goed en zag het er perfect uit.
Hier ook een bijna knaller vandaag, morgen knalt ie en met de kerst ons kersteitje. Die schijnen goed te zijn haha!
Hmmm iedereen heeft graag die bevestiging denk ik dus snap je bezorgdheid wel... Ik zou je aanraden om te tempen (2 à 3 cycli) heb je dan geen eisprong vastgesteld dan kan je met die kaartjes mss wel sneller terecht! Was je aan de pil daarvoor? Kan ontpillen zijn ...