Ik heb ook etos 'zwanger worden' gehaald voor t eerst... Cins.. welke granaatappelsap heb je gebruikt? Waar is dat te koop? Na een jaar bezig zijn probeer ik deze ronde maar eens alles uit de kast te halem..
Ik heb de Davitamon mama sinds deze maand. Is zowel voor zwanger worden als zwanger zijn. Ook heb ik granaatappelsap gekocht. Tarwekiemolie durf ik niet ben veel te bang dat cyclus in de war gaat. Laten we hopen dat we t jaar allemaal "positief" gaan beginnen 💗
Ik gebruik idd ook de Davitamon mama +visolie. Die is ook goed dus? Door de verhalen over verstoorde cyclus door tarwekiemolie twijfel ik ook idd.. Maar dit schijnt toch hetzelfde effect te hebben als granaatappelsap?
Oh echt? Ik ga eerst nog maar even op onderzoek uit dan. Ik slik ook die met visolie. Slikte ik ook toen ik zwanger raakte van dochtertje dus kan geen kwaad
Ik slik verschillende tabletjes naast de foliumzuur. En heb van alles al geprobeerd en tot nu toe nog niet zwanger geweest. Ook zonder al die dingen werd ik niet zwanger Ik ben alleen zo bang dat ik net een bekende tegen kom in de etos, dus ga een etos zoeken die niet in het centrum zit .
Hai dames, ik kom mezelf hier ook melden. Verwacht morgen of overmorgen mijn ongie. Test was negatief vandaag. Hier tot 3 maanden terug ook wlleen foliumzuur. Nu een combi van gravitamon. Magnesium tabletten sinds deze maand. En komende maand granaatappelsap erbij. Ik weet het anders ook niet meer.
♥ NOD lijst 1 t/m 7 januari 2016 ♥ 1. (5) Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Zoesje - 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 Cins - 33 jaar - 1e kindje - ronde 11 Clarajilla - 23 jaar - 1e kindje - ronde 14 Bernese ,ronde 5, 1ste kindje 2. (1) Vive4, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 3. (1) MariekeRox, ronde 5 4. (1) Love1990, 25 jaar, 2e kindje, ronde 4 5.(3) Goodlife, jaar, ronde 11, 2e kindje Dexa, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Ladylola, 31 jaar, 2de kindje, 17de ronde (mk ronde 9) 6. (2) Bella28 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 12 Adriana, 30 jaar, ronde 26, tweede kindje, mmm 7. (0) datumloos (3) Missdonna - 26 jaar - 1e kindje (MMM) - ronde ? Louloulo - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 LaQueen - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 (al sinds juli) Totaal: 16 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve test (0), Twijfel-/tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR IN KLEUR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Hallo dames, ik heb mezelf ook toegevoegd op de lijst. (Ook ff de rest van de kleurtjes erbij gezet ☺️ Vandaag negatief getest, dus verwacht morgen m'n menstruatie
Thx love...nou gaan we weer he. Hier denk ook op 4 jan nod, maar heb al 2x ronde van 27, maar verwacht nu denk weer 29.
Gezellig ladylola. Al had ik jou liever niet terug gezien 😉 Ik heb m'n nod maar op 4 januari geplaatst, cyclus van 27 dagen. Maar die van mij schommelt ook wat, tegen de tijd dat m'n eitje eraan komt weet ik meer. We gaan maar voor een spetterend begin van het nieuwe jaar 🎉
Jammer ( maar ook gezellig) je hier te zien ladylola! Hopelijk word 2016 een goed jaar voor ons! Mijn nod kan ook eerder zijn maar als ik uit ga van 29 dagen moet die op 2 januari, maar heb hem maar op 1 gezet dan zit ik tussen een cyclus van 27 en 29 in haha
Ik kom me ook maar weer eens melden. Gister ongesteld geworden. Elfi, 31 jaar, 1ste kindje, ronde 13, Nod 3 januari. Zou iemand mij kunnen toevoegen? Dank je!
Mijn menstruatie is ook zo goed als voorbij, net bij de etos geweest voor de zwanger worden pillen. Gelukkig was het er heel erg rustig! Maar wat zijn die pillen groot en zwaar zeg! :O
Ik lees allemaal verschillende verhalen over vitamines enzo. Zelf slik ik op het moment helemaal niets, omdat ik toch nog geen eisprong heb. In juli wel begonnen met foliumzuur, maar ik vergeet het zo vaak, dat ik er eerst maar mee gestopt ben.. Zodra ik een cyclus ontdek begin ik er natuurlijk wel gelijk weer mee! Eerst maar eens hopen dat ik zelf ongesteld word. Las wel op internet dat sommige vitamines je kunnen helpen je cyclus opgang te brengen, maar ik durf nog niet zo goed. Stel dat m'n lichaam net had besloten het zelf te doen en dan gooi ik weer roet in het eten. Mijn naaste collega is nu 33 weken zwanger en heeft te horen gekregen van haar beste vriendin dat ze 20 weken op haar achterloopt. Die is dus nu helemaal door het dolle heen, haha. Echt heel erg leuk om te zien hoe enthousiast ze hierover is! Toen dacht ik nog, tja... Ik had dat ook kunnen zijn als mijn lichaam gelijk alles zou oppakken. Helaas, ik moet nog ff geduld hebben! In januari is ze uitgerekend, maar ze willen eigenlijk zo snel mogelijk voor de 2e gaan. Hopelijk ben ik van te voren al zwanger en wacht ze om die reden nog ff wat langer dan 3 tot 6 maandjes na haar bevalling, want wij runnen samen een afdeling. Zou zo onhandig zijn als we samen met verlof moeten! Daarom heb ik ook gewacht tot ze minstens 16 weken zou zijn, zodat we in principe niet samen verlof hebben. Achteraf had dat dus niet gehoeven, want zie hoer het resultaat.. No baby!