Nod 1 tm 7 januari 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Bella28, 30 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ejra

ejra Bekend lid

3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    oeh dat is balen. wat ging er fout? was ze nog in opleiding? ik begrijp dat je er verdrietig om bent. je kijkt toch uit naar zo'n moment.

2. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    Ze werkte echt via het boekje. Ze hebben een poosje terug ghb bij me man in ze drinken gedaan waardoor zijn zaad deze keer niet echt super was dus dat was al een tegen valler. Toen ging die griet helemaal uitleggen hoe ik lopen moest naar de behandel kamer 😧 ( kan het zelfs geblinddoekt vinden maar goed)
    Vervolgens vraagt ze ons te gaan zitten dus wij zitten zegt ze. Jullie dossier heb ik hier dus ze bladerde er in ( het is onder tussen een beste stapel) zegt ze hebben jullie vragen over de behandeling of wat er komen gaat.
    Uhmmm wat denk je zelf na 11x iui ( met de pogingen van me zoontje erbij) zou ik nog vragen hebben? ! Lijkt me niet.
    Dus ze ging insemineren spoot het er in 1 keer met een Jezus gang in wat ze altijd rustig horen te doen de de hele boel verkrampte van binnen. Zet ze me met die stoel recht over end zelfs nog stukje voor over zegt ze zo nu moet je even blijven liggen ik zeg HOE DAN en toen liep ze weg. Ik me man geroepen zeg gauw doe die stoel terug naar achter zo dat ik kan liggen nou voelde alles er alweer uit lopen. Ik was zo verdrietig die dag.

3. Vrouwtje25

Vrouwtje25 Actief lid

25 feb 2015
    230
    102
    43
    Vrouw
    Zelfstandige
    Purmerend
    Leuk Ejra!
    Ja he gaat hard, vooral vana het moment dat ze naar school gaan hihi.
    Je zou inderdaad denken dat er dan wel wat te zien moet zijn, maar toch al vele verhalen gelezen dat het negatief was maar toch echt zwanger bleken, dat is het spannende eraan wat waarschijnlijk ook die test drang veroorzaakt 😂

Mamas .. Ik heb ook wel eens gehoord/gelezen dat vrouwen juist helemaal gaan klachten hadden in het begin dat ze zwanger waren,
    Dus ook dat kan..
    Maar je kent je lichaam zelf het beste.
    Vaak voel je het wel aan maar soms is het dan toch een verrassing .
    Tot morgen ochtend 😊

Wat een vervelende fout lindaw..
    Ik begrijp dat je daar een beetje verdrietig van werd ..
    Je kunt dan maar beter iemand hebben met ervaring.. Dan uit zo'n boekje.. Hopelijk de volgende ronde super positief nieuws!!

4. Vrouwtje25

Vrouwtje25 Actief lid

25 feb 2015
    230
    102
    43
    Vrouw
    Zelfstandige
    Purmerend
    Jeetje zeg.. Heftig..
    Echt heel rot om dat mee te maken,
    Heb je elke keer een ander die je helpt of was dit een soort invaller?
    Wanneer is nu de volgende ronde?
    Hoop echt voor je dat dat een fijnere ervaring wordt.
    En met een hoop succes natuurlijk!!

Alvast slaap lekker voor de gene die gaan slapen :)
    En ben morgen benieuwd naar de testjes, zal mijn uitslag ook hier plaatsen morgen vroeg 😊

5. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    Normaal altijd dezelfde 2 meiden alleen in het weekend steeds andere. :(

6. truffeltje

truffeltje Actief lid

5 dec 2012
    274
    0
    0
    secretaresse
    Nederland
    Mag ik ook op het lijstje? Nod 1 jan..
    Ronde 8 tweede kindje

.

7. Vrouwtje25

Vrouwtje25 Actief lid

25 feb 2015
    230
    102
    43
    Vrouw
    Zelfstandige
    Purmerend
    Balen is dat zeg..
    Nou vol goede moed naar de volgende ronde :)

8. ejra

ejra Bekend lid

3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    lindaw: dat is zeker rot hoe dat gegaan is. ik hoop dat de volgende keer beter gaat met je oude vertrouwde artsen.

9. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ah nee ik hoop toch dat je gevoel het verkeerd heefr! Jij mag ook op roze vinden ik! Zag dat je nod 4 januari is, ik ben dan jarig dus hopelijk brengt die datum jou ook een beetje geluk!

10. Klimop

Klimop Nieuw lid

18 feb 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag ongi geworden helaas. Had t zo'n leuk begin van t nieuwe jaar gevonden. Maarja 2016 misschien meer geluk. Positieve is dat ik morgen lekker een glaasje champagne kan drinken 😉

11. Elfenprinses

Elfenprinses Actief lid

27 jan 2014
    248
    1
    16
    Zuid West Brabant
    En ik mag alweer op rood. Op dpo 6. Ik ben toch wel een tikje verdrietig. Het was pas de eerste ronde echt proberen zwanger te worden ( al wel langer minder gericht aan het werk), maar het triggert weer het verdriet van de zwangerschappen die niet goed zijn gegaan.
    Iedereen heel veel succes en ik hoop dat de lijst verder flink roze mag kleuren!

12. Vrouwtje25

Vrouwtje25 Actief lid

25 feb 2015
    230
    102
    43
    Vrouw
    Zelfstandige
    Purmerend
    Balen klimop..
    Was zeker een leuk begin van het jaar geweest,
    Ik moet het nog even afwachten..

13. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Oeps foutje. Dubbel geplaatst

14. Vrouwtje25

Vrouwtje25 Actief lid

25 feb 2015
    230
    102
    43
    Vrouw
    Zelfstandige
    Purmerend
    Balen elfenprinses..
    Hoelang is jouw cyclus altijd dan?
    Want 6 dpo is wel snel om ongesteld te worden,
    Is het geen innestelingsbloeding ?

15. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    Hier even een baalmoment...ik voel mn menstruatie eraan komen, heb elke maand dezelfde klachten een paar dagen van te voren en ook deze x zijn ze weer volop aanwezig...ik ben er ff helemaal klaar mee...waarom lukt t nou niet? Zo graag wil ik nog een x zwanger zijn😔

16. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Hoi dames. Er zijn vast morgen (vroege) testers toch, in verband met oudjaar? Laten jullie hier jullie al dan niet positieve testjes zien zodat we met elkaar kunnen meegenieten of meeleven? Slaap lekker dames!

17. Bernese

Bernese Actief lid

31 aug 2015
    287
    0
    16
    Ik was wel van plan om morgen te gaan testen maar de twijfel slaat nu toch toe. Morgen zit ik op dag 29. Mijn langste cyclus van was 30 dagen, maar gemiddeld is wel 28 dagen. Ik twijfel nu of ik morgen moet gaan testen of nog 2 dagen wachten...

18. Bernese

Bernese Actief lid

31 aug 2015
    287
    0
    16
    Balen meisje! kan me idd voorstellen dat je baalt! Ik zou zeggen geen bloed houd moed, maar als je de symptomen goed kent...

19. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Inderdaad balen meisje! Hopelijk zit je ernaast en anders hoop ik voor jou dat de volgende ronde die van jou mag zijn!

Elfenprinses is 6 dpo niet erg vroeg en kan het niet een innesteling zijn? Hoop het zo voor je!

Bernese, er zou dan toch zeker morgen iets te zien moeten zijn? Stel je voor dat hij echt spierwit is 1 dag voor je NOD, zou je dan geen glaasje champagne o.i.d. overwegen?

20. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ejra ik zie hem ook! Wat spannend joh

Miss donna echt stom dat je testen nog steeds niet binnen zijn! Hopelijk morgen

Iedereen bedankt voor de reacties op mijn foto :) echt lief!

Deel Deze Pagina