Ik heb gister even voor 6e toch nog wat gekocht. Helaas vanmorgen een witte test. Nu wachten op mn menstruatie. Ik hoop dat die zo komt. Kan ik meteen het ziekenhuis weer bellen. Geen bloed geeft moed verhaal is hier niet aan de orde trouwens. 15 dagen geleden iui gehad dus als ik zwanger had geweest had er in ieder geval een minimaal streepje op de k2v5 moeten staan.
Volgens mij zie ik ook heeeeeel vaag een streepje , maar durf het niet met zekerheid te zeggen.. Heeft iemand hier ervaring met temperatuur? Want heb net gemeten voor het eerst, en zit op 37,6 En ben niet ziek/verkouden oid..
Ik heb ervaring met temperaturen! Kan je anders een foto van je kaartje plaatsten? En wat is jr basale temperatuur. Mijne was 4 dagen geleden 36.62, 3 dagen geleden 36.89, gisteren, 36.61 en vanmorgen 36.69. Morgen is mijn nod en ik weet echt niet wat ik hier uit kan halen, hij kan bij mij morgen ook nog zakken! Mijn basale temperatuur is 36.35
Nou om heel eerlijk te zeggen temperatuur ik verder nooit , maar zag wat meiden neerzetten dat je een verhoogde temperatuur kan hebben bij een zwangerschap , dus ik dacht ik probeer het eens.. En dus 37,6.. Heb voorheen weleens gemeten gewoon om te meten of ik koorts had , en dan kwam ik vaak op 36,8 zoiets.. Dus ik weet het ook niet Vanochtend negatieve test helaas,, Voel me wel hartstikke zwanger maarja .. Toch maar even wachten tot het weekend en dan maar weer eens een testje wagen Bedankt voor je reactie clarajilla!!
hartstikke wit als je het mij vraagt. We wachten rustig af! Nog niet het gevoel dat mijn menstruatie in de buurt is dus blijf hoopvol!
Ik heb ook getest zojuist! (Ong 10min geleden) Kv2v5 is helemaal wit. Bij de z&k twijfel ik of ik heel ver weg een roze streepje zie.. Ik zit op 9dpo, dus nog aan de vroege kant. Ik ga dan ook nog nergens van uit. Over 4 dagen is m'n Nod. Heel misschien ga ik zondag nog een testje wagen als ik dan nog niet ongi ben. Maar vooralsnog zal die zondag of maandag wel komen. Ik zal straks proberen nog op jullie te reageren allemaal! Er is een hoop geschreven...
@ vrouwtje oh oke. Ja dan kan ik helaas niet zoveel over je temperatuur zeggen! Had je wel getemperatuurt voor je uit bed kwam? Klopt wel datbje temperatuur hoog blijft als je zwanger bent. Maar omdat je het niet bij houd kan je niet zien wat je normale gemiddelde temperatuur is. @ bernese ik hoop dat die witte test toch over een paar dagen veranderd in een streep! @ Nienke, eerlijk gezegt vertrouw ik zelf niet die van z&k ik heb die ook ooit gehad en een licht streepje op gehad en op de kruidvat ook wit. Maar jij bent nog een paar dagen voor nod dus hoop dat die toch duidelijker gaat worden! Hier zo straks ook toch maar getest met eerste ochtend urine en eerst dacht ik die is wit. Tot ik in daglicht keek, zag ik een licht roze net zo dikke streep als de controle streep! Op de foto was die lastig te krijgen maar ik plaats de foto toch ook nog ff hier wie weet dat iemand het ook ziet? Ben trouwens 1 dag voor nod. En de foto is na 10 minuten gemaakt
Ik lijk ook iets te zien clarajilla! Duim voor je dat die mooi op gaat lopen komende dagen! Heb idd vaker minder positieve reacties gehoord over die test, maar van anderen dan ook wel weer goede, dus tja, weet het ook niet meer. We zullen zien. Ga vooralsnog nergens van uit
Bernesse ; ik denk toch echt een Tuur streepje te zien! Nienke; bij z&k zie ik hem inderdaad ook maar heb geen ervaring met die testen.. Ik heb zelf altijd alleen kruidvat 2v5.. Duidelijk positief clarajilla ! Hoop voor je dat het goed uitpakt!! Ga je nog een andere test proberen?
Clarajilla toch bedankt voor je reactie, Tot nog toe geen ongesteldheid.. Wel heel apart , mijn zoontje van 3,5 zei 3 dagen geleden tegen me.. Mama er zit een dochtertje in je buik.. Wie weet
Oh ik hoop dat je zoontje gelijk heeft vrouwtje! En ja zien jullie allemaal ook de 2de streep? :O Ik geloof het niet ik vind hem voor me zelf niet duidelijk genoeg xD al heb ik nog nooit een 2de streep erop gehad! (Behalve bij die van z&k, maar die was vals positief) ik heb nog wel een andere test in huis maar kan dan niet meer testen met ochtend urine. En denk dat je vanmiddag helemaal er niks op ziet..
Ja ik zie hem! Streep is streep he 😊 Ja ik hoop het! Ik heb zelf vorig jaar een droom gehad dat we nog een dochter zouden krijgen, paar maanden later kreeg mijn schoonzus precies de zelfde droom en had haar er niets over verteld!! En vd week droomde ik van een positieve zwangerschapstest , die ochtend erna belt me oma ; Ik wil het ff weten, ik heb gedroomd dat je zwanger bent!! Heel apart allemaal.. Ben benieuwd !! Voor jullie meiden hoop ik het ook!! Ben benieuwd de komende dagen..
Haha ja streep is wel streep maar ik vind dit geen duidelijke streep xD Ik hoop dat iedereen gelijk heeft en dat je wel zwanger bent
Ah lief! Ik ben 5 januari jarig 😀😀😀 zouden toch leuke verjaardagscadeautjes zijn 😍
Ha meiden, Ik kom me hier melden. Ik heb vandaag mijn NOD maar cyclus onregelmatig. Ik wil morgenvroeg eens een testje wagen. Temp blijft hoog hier en eisprong was dag 19.nu op dag 29. Ongi wisselde erg van dag 28 tot 35. We wachten ongeduldig Succes voor alle testers!
Zo spannend zeg al die testers! Clarajilla woowww ik zie ook wat! Zou toch fantastisch zijn! Morgen hopelijk zelfde temp en knaltest. Komt je nod altijd op dezelfde aantal dagen na eisprong? Ben heel benieuwd. Wij gaan nu een aantal dagen weg dus ff lekker ontspannen en afwachten tot nod maandag. Heb in ieder geval geen testjes en thermometer bij me Succes allemaal en een fijne jaarwisseling!!
Clarajilla op jouw test zie ik een heel licht streepje. Hopelijk gaat die mooi oplopen! Nienke87 op de z&k zie ik ook iets vaags maar dat heb ik altijd met die testen dus ik vertrouw daar niet meer zo op, pas als ze echt duidelijk zijn. Mis donna wat ¥£!%*#} dat je weer niet zwanger bent! Dikke knuffel meid! Succes met de volgende poging Ik heb trouwens zelf niet getest vandaag. 9 dpo is toch nog wel wat vroeg heb ook geen testdrang dus dat scheelt
@ goodlife, nee mijn lf verschilt van 11 tot 13 dagen. Dus als ik morgen de hele dag niet ongesteld word dan is er toch wel echt iets! En als me temperatuur ook nog hoog blijft. Alleen heb ik de test net doorgespoeld met water en nu lijk ik echt niks meer te zien! @ Adriana, zie jij het streepje ook? En nog heb ik geen goede hoop haha! Iedereen ziet wat alleen ik geloof het nog niet. Maar lijkt me wel te licht het streepje 1 dag voor nod. En net na het spoelen met water helemaal niks te zien