Hmm net nog maar is een test gedaan alleen nu een andere soort. Een midstream ook daar een heel vaag streepje op!( urine wel minder geconcentreerd, 2de van de dag) alleen deze krijg ik zoiezo niet op de foto dus ga het ook niet proberen haha. Ben benieuwd wat me temperatuur morgen gaat doen hopelijk blijft die toch hoog!
Is het sensitest clarajilla? Ik had daar op 12dpo bij mijn dochter ook een heel vaag lijntje op. Iemand die mij kan zeggen of mijn ei al geweest is of niet ik raak er echt niet aan uit. En ff waarschijnlijk ook niet. Moet zeggen dat ik al een tijdje met verkoudheid rond loop en nu een oor en keelontsteking heb. Maar heb wel geen koorts, zou dit dan ook invloed hebben op je temp?
Ik zou denken de 22ste, maar inderdaad... je temperatuur kan sterk beïnvloedt worden door verkoudheid en/of ontsteking van de keel (het heet niet voor niets zo!) clarajilla, ik zie hem nog niet. Heel vaag zou ik misschien een wazig streepje kunnen zien, maar ik vind hem voor 13 dpo niet echt duidelijk. Ik hoop hoop hoop voor je dat hij gewoon kei-hard oploopt en je een prachtige start van 2016 hebt!
Ik heb even opgezocht maar de testen zijn van 2besure. Het kan natuurlijk zijn dat het later ingenesteld is ofzo. Me vriend kwam net thuis heb hem hem de 2de test laten zien hij zij ja ik zie vaag wel wat. Dus ik vroeg welke kleur vind je het lijntje? Dus hij zij roze. Ik heb hem nooit verteld over roze en grijze lijntjes dus zo wist ik gelijk of het een eerlijk andwoord was!
Bij de zwangerschap van mijn dochter had ik pas ruim na nod een positive test. Zo gek is een zeer lichte lijn voor nod niet vind ik.
Spannend om al die testen te zien. Hopelijk komen er snel duidelikke lijntjes zodat je niet hoeft te twijfelen over vals positief en indrooglijntjes. Zelf ga ik er van uit dat de ongesteldheid is begonnen en dat ik een super korte lf heb gehad deze ronde. Volgende ronde hopelijk beter. Misschien ga ik nog wel testen, want mijn bbz begon ook op deze manier met krampen en veel bloedverlies. Maar ik denk eerder dat m'n lichaam nog van slag is van de bevalling inmiddels bijna een jaar geleden. Of kan het te maken hebben met dat ik super verkouden ben? Heeft dat er invloed op?
Net een beetje roze bloed verlies ontdekt. Ik vermoed dat het om mijn innesteling bloeding gaat. Spannend dus.. precies een week voor mijn NOD.
Wat spannend Snies! Ik moet nog even afwachten wat het bij mij is aangezien ik ook niet precies mijn nod weet.
Bij jou dus ook spannend wat het precies is! Hopelijk geen beginnende menstruatie. Ik duim voor je dat het geen menstruatie is.
Ejra ik hoop het ook!! Even afwachten dan maar... Dames ik hoop op een hoop positieve testjes Fijne jaarwisseling allemaal!!!
Dank je wel Snies! Zeker spannend toch moet ik afwachten wat het is... Hoop ook op geen menstruatie maar moet er toch rekening mee houden dat het kan. Iedereen een fijne jaarwisseling!
Gefeliciteerd! Heerlijk voor jullie. Ik denk dat ik op rood mag heb wel weinig bloedverlies maar wel rood en een inlegkruisje vol in totaal nu.