Hopen op meer geluk voor iedereen op rood de volgende ronde! Inderdaad heel weinig zwangere deze keer...
Hier wakker geworden met ontzettende rugpijn, pijnlijke borsten en misselijkheid. Werd wakker zonder menstruatie. Maar test zegt ook negatief.. snap er niks van.
Deze lijst is inderdaad erg deprimerend! Ik hoop dat op de volgende lijst heel veel roze te zien is! Hier nog altijd geen teken van de menstruatie, ik durf niet te testen! Als het zatersag nog altijd niet is gekomen ga ik weer testen.
Balen dames dat jullie ongesteld zijn geworden :x Zou er nog een zwangere bijkomen in deze lijst? Zou mooi zijn! Snies wat spannend!
Ja echt wel. Normaal gesproken had ik nu al een beetje bloedverlies gehad wat heviger zou worden tegen eind van de middag. Maar geen menstruatie te bekennen. Ook is mijn afscheiding waterig en beetje witachtig. Zelfs mijn temperatuur is niet gedaald. Ben zo benieuwd.. dit wachten is slopend voor mij haha
Code rood hier en code rood buiten.... Erg deprimerend inderdaad. Ik hoop op betere tijden voor ons allemaal!!
Wat fijn voor je dat je eindelijk naar het zkh mag. Ik snap zeker dat er nu een last van je schouders valt. Ik hoop zo voor je dat je na de intake snel hulp krijgt, en dan hopen dat het snel raak is en blijvend is
nou ben benieuwd of hier nog roze bij gaat komen.. Ik heb dit keer teunisbloemolie en tarwekiemolie geslikt, weet iemand of dit voor nog langere cyclussen kan zorgen? Ik gebruik geen middelen om mn eisprong te ontdekken, wil zo ontspannen mogelijk blijven (mn vriend vind het ook nogal een dingetje worden als het zo ''gekunsteld' moet). Schaam me soms al als ik weer aan het testen ben.. hij is zoveel meer nuchter dan ik. Herkennen sommige dit? PS. ik denk dat ik de volgende ronde toch maar ovulatietesten ga kopen.. Heb trouwens wel een keer van een vriendin dat gehad en aan het einde van een cyclus gebruikt, paar dagen voor NOD en die was toen ook positief..:S Snap er soms niks van
Hier nog steeds geen menstruatie.. Klachten blijven aanhouden. En gisteren tijdens douchen dacht ik het al te zien, maar vandaag gaf mijn bh de bevestiging dat mijn borsten toch echt wel groter zijn dan eerst. Ik heb nu ook veel minder puisten dan eerst.. En mijn afscheiding blijft redelijk veel. Ene kant geeft dit mij hoop.. maar aangezien ik vanmorgen negatief testte, durf ik ook niet blij te zijn. Word gewoon gek van die onzekerheid. Vooral omdat de testen negatief zeggen en dat mn lichaam wat anders zegt. Wanneer zouden jullie aanraden om opnieuw te testen? Moet morgen even nieuwe testen halen. Zijn op.
Wat een rode lijst! Ik mag helaas van roze naar rood. Het is niet goed gegaan. Sinds gisteren erge buikpijn en vandaag naar gyn geweest. Hcg van 18. Moet zaterdag terug voor echo en bloed maar ben inmiddels bloed aan het verliezen......😌😓
♡ nod lijst 1 t/m 7 januari 2016 ♡ 1. (9) cins - 33 jaar - 1e kindje - ronde 11 clarajilla - 23 jaar - 1e kindje - ronde 14 bernese - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 missdonna - 26 jaar - 1e kindje mmm - ronde ? lala90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 na ma (11 in totaal) voetstap - 35 jaar - 2e kindje - ronde ? (3e iui) 26mei - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 roodwit - 25 jaar - 2e kindje - mmm - 2e ronde na mk truffeltje - 2e kindje - ronde 8 2. (5) vive4 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 potato - 34 jaar - 1e kindje - ronde 12 adriana - 30 jaar - 2e kindje - mmm - ronde 26 klimop - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 mama s - 3e kindje - rond 6 3. (4) mariekerox - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 5 elfi - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 lovelevi - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 lindaw - 31 jaar - 2e kindje - ronde 14 (8e iui) 4. (3) nienke87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 goodlife - 33 jaar - 2e kindje - ronde 11 elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje - ronde 1 5.(4) dexa - 22 jaar - 1e kindje - ronde 2 meisje26 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 6 na ma jongemama1 - 24 jaar - 3e kindje - 14 ronde simone1990 - 1e kindje - mmm ronde...??? 6. (6) bella28 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 12 bb1hoven - 37 jaar - 2e kindje - ronde 18 (ma ronde 8) merelv - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 suzy009, 43 jaar, 2de ronde, 5de kindje mss86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 ejra - 26 jaar - 3e kindje - ronde 9 7. (3) snies - 21 jaar - 1e kindje - ronde 1 lola1982, 33 jaar, ronde 2, derde kindje zoesje - 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 datumloos (8) laqueen - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 (al sinds juli) suzies - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10 mawaikee - 31 jaar - 2e kindje - ronde 9 annie82 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 ladylola - 31 jaar - 2e kindje - ronde 17 (9e na mk) 8 januari vrouwtje25 - 3e kindje mjjf83 - raniyah - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 na mk totaal: 42 zwanger (5), ongesteld (25), mmm (5), negatieve test (3), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Geef dan de volgende gegevens door in kleur of vul de lijst zelf aan met je: Naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Niet kopiëren! Dat werkt niet.
Sterkte voor iedereen op rood en voor de mensen met nare berichten (goodlife). Even een vraagje. Zit nu waarschijnlijk op 8dpo. Heb vreselijk last van steken ergens onder mijn navel. Denk de baarmoeder. dit is mijn eerste normale cyclus na de pil. Dit houd al meer dan een dag nu aan. Is dat normaal? Dit is echt niet uit te houden zo...