Nod 1 tm 7 januari 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Bella28, 30 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raniyah

Raniyah Actief lid

23 nov 2015
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super! Geniet er lekker van! 😃

2. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Morgenochtend waag ik mij weer aan een test.
    De ander bewaar ik voor donderdag mocht hij weer negatief zijn.
    Al merk ik nu wel dat ik over de gehele dag met vlagen misselijk ben. Vooral als ik iets gegeten heb ben ik behoorlijk misselijk.
    Dus ook om die reden wil ik morgen weer een test doen.
    Gisteren was hij nog negatief, vandaag niet getest dus ben benieuwd of ik in iedergeval een licht streepje mag zien.

3. LaLune

LaLune Actief lid

27 dec 2015
    445
    172
    43
    Vrouw
    En....heb je al getest?

4. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Ja weer negatief..
    Dus heb mijn huisarts gebeld,
    Word ik vanmiddag terug gebeld assistente ging overleggen met mijn huisarts of ik in aanmerking kom voor een bloedtest.
    Dus afwachten maar :)

5. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Ik hoop voor je dat je er voor in aanmerking komt! Zou fijn zijn als je duidelijkheid krijgt.. Heb je ook over de situatie van je moeder verteld? Zou naar mijn idee toch wel genoeg aanleiding kunnen zijn om een bloedtestje uit te laten voeren..

Duim voor je meid!

6. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Dankjewel!
    Ik hoop inderdaad dat ik er voor in aanmerking kom,
    Is alle onzekerheid weg wat de uitslag ook zal zijn.
    Maar nu blijf ik maar testen kopen waar ik iedere dag alsnog tegen een negatieve test aan kijk.
    Terwijl ik misschien gewoon zwanger ben.
    Dan heb ik voor 100% een goede uitslag.
    Ben nog niet gebeld, zodra ik meer weet zal ik het hier laten weten.

7. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Net gebeld..
    Pff kom er niet voor in aanmerking.
    Ik moet nog een week afwachten,
    Is mijn menstruatie dan nog niet op gang moet ik mijn urine afgeven zodat hun een zwangerschapstest doen.
    Toen zei ze erbij dat mijn huisarts had gezegd dat de kans wel heel erg klein is dat ik zwanger ben.
    Dacht echt van hoe kan hij dat nou bepalen???
    We hebben gewoon rond mijn vruchtbare dagen seks gehad. En sindsdien blijft mijn menstruatie uit..
    En als ik te weinig of te langzaam hcg aanmaak kan het gewoon kloppen dat ik alsnog zwanger ben.
    Dus dat antwoord van hem vond ik eigenlijk nergens opslaan.
    Maar goed.. nog geen stap verder dus.. nog langer wachten. :(

8. dexa

dexa Lid

24 jul 2015
    87
    0
    0
    Kapster
    wat een onzin dat je er niet voor in aanmerking komt!
    nu moet je dus nog een week afwachten terwijl ze in een week heel veel kunnen onderzoeken!
    ik hoop voor je dat je snel zekerheid krijgt!

ik moet woensdag naar de huisarts eens kijken wat hun gaan doen.. ik ben ook nog altijd niet ongesteld geworden dus ik ga ook nog even afwachten..

9. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Ik zou denk ik als ik jou was Snies toch zien dat je zelf de huisarts kunt spreken. Maak een afspraak en vertel hem waarom je een bloedtest wilt. Ook gezien het verleden van je moeder. Zoveel moeite zou het niet hoeven te zijn.

Weet hij dat jullie bezig zijn met de kinderwens? Wat een belachelijk argument om te zeggen dat die kans klein is.. En een urine test.. Wat zei je, die kan ik thuis zelf ook wel doen met een gevoelige test?

Wat een onzin zeg! Laat je zelf niet op de kop zitten en ga naar je huisarts toe. (ik weet het, makkelijk praten..)

10. LaLune

LaLune Actief lid

27 dec 2015
    445
    172
    43
    Vrouw
    En kan je misschien aan een verloskundige vragen of zij kunnen doorverwijzen? In de tussentijd zou ik gewoon aannemen dat je zwanger bent...... Met zes weken zwangerschap (volgende week) zou je een hartje moeten kunnen horen, misschien is dat wel jouw zwangerschapstest?

11. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    #971 Snies, 11 jan 2016
    Laatst bewerkt: 11 jan 2016
    Ik ben eigenlijk altijd al van het kastje naar de muur gestuurd door mijn eigen huisarts.
    Ik heb altijd enorm veel bijwerkingen gehad van de pil, en steeds wanneer ik er voor terug ging lag het zogenaamd niet aan de pil.
    Toen woonde ik nog thuis en zei mijn moeder kijk eens hoe je je voelt als je geen pil slikt.
    Ik voelde mij weer perfect, ook aangekaart bij de huisarts.. maar nee lag natuurlijk niet aan de pil en werd naar huis gestuurd.
    Ook heel lang gehad dat mijn menstruatie totaal niet kwam, maar nee ik moest mij maar geen zorgen maken.
    Inmiddels is dat dus op orde en is hij weer regelmatig geworden.
    Maar nu loop ik hier weer tegenaan..

Ik heb ook helemaal niet het gevoel dat ik ieder moment ongesteld ga worden.
    Ik ken mijn lichaam het beste.. dus vind het gewoon allemaal heel vreemd.
    Stel ik kom volgende week urine brengen en komt nog niks uit.. zijn we inmiddels al weer 2 weken verder.
    Ja misschien ben ik inderdaad niet zwanger, maar dan heb ik er vrede mee als er uit een bloedtest komt je bent niet zwanger.
    Nu word ik weer terug in het diepe gegooid.
    Want er is een kans dat ik zwanger kan zijn..
    Nu snap ik mijn moeder des te beter, die heeft Toen ook zoveel afgezien omdat er niet naar haar geluisterd werd en achteraf bleek zij ook gelijk te hebben en heeft ze nu twee kinderen rondlopen.

Begrijp mij niet verkeerd.. tuurlijk zou het mooi zijn als ik nu zwanger zou zijn.
    Ook weet ik dat er een kans is dat ik het niet ben.
    Maar het is wel raar als ik een jaar lang geen pil geslikt heb en keurig iedere maand op tijd ongesteld werd en nu we bewust het hebben gedaan de menstruatie uitblijft.
    Bloedtest had mij zoveel meer rust gegeven als dit antwoord. Ook met letten op wat ik eet..
    En mocht ik toch zwanger zijn dan hoop ik dat een test dat gaat aangeven.. en wanneer niet mijn menstruatie gewoon gaat komen. Pfff.. :(

Sorry moest het even van mij afschrijven.
    Net of je heel jong bent dat het dan minder belangrijk is om te controleren.
    Zal er ook even een positieve draai aan geven..
    Zolang er nog geen bloed te spotten is hebben we nog hoop en kan ik altijd nog het tegendeel bewijzen :D

12. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Misschien tijd om een andere huisarts te zoeken als ik dit lees..
    Ik zou toch echt een bloedtest eisen als ik jou was.. En ja, ook als je niet zwanger blijkt te zijn, weet je dan idd wel waar je aan toe bent.

Ik snap je helemaal!

Verloskundige zal je vast geen echo laten maken als je nog op geen enkele manier hebt aangetoond dat je zwanger bent, daar is het volgens mij gewoon echt te duur voor, maar een bloedtest lijkt me toch dat ze dat gewoon moeten doen..

13. dexa

dexa Lid

24 jul 2015
    87
    0
    0
    Kapster
    Pff.. hier net naar de dokter geweest.
    Ik krijg er de .... van
    Ik had gevraagd of er misschien testen gedaan konden worden of we alle 2 wel of noet vruchtbaar zijn, daar ben ik gewoon heel bang voor..
    Maar meneer de dokter vond dat we nog niet lang genoeg bezig zijn om testen te gaan doen.
    Ik zei dat ik nu 8 dagen overtijd ben en dat ik het vreemd vind dat mjjn testen negatief zijn.. of hij dat dan mss kon onderzoeken fzoo.
    Maar nee hoor dat word ook niet gedaan ik moet gewoon nog rustig 3 weken afwachten of ik wel of niet ongesteld word en als het dan niet is dan kunnen ze misschien wel eens gaan kijken hoe dat zou kunnen.. bahh word er gewoon zo boos van!
    Dus alweer afwachten... 3 hele weken!

Pff sorry maar dit moest er even uit..

Heb jij nog nieuws snies?

14. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Hoi dames. Vervelende situatie zitten jullie. Hopelijk hebben jullie snel wat meer duidelijkheid. Succes.

Dexa Hoe vervelend het ook is ik snap wel dat de dokter niet 'zomaar' een vruchtbaarheidstest gaat doen bij jouw en je partner. Volgens de lijst zit je in ronde 2. Klopt dat? Meestal doen ze dat pas na minimaal een jaar proberen(of zelfs langer) of met een andere dringende reden.

15. dexa

dexa Lid

24 jul 2015
    87
    0
    0
    Kapster
    Ik snap dat ze het niet ' zomaar' doen..
    Er zit veel meer achter waarom ik dit heb gevraagd en ik ben al veel langer dan 2 rondes bezig. Dus vandaar..

Het is gewoon erg frustrerend allemaal

16. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Bedoelde het ook echt niet lullig. Flink balen...

17. Raniyah

Raniyah Actief lid

23 nov 2015
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    ♡ nod lijst 1 t/m 7 januari 2016 ♡

1. (9)
    cins - 33 jaar - 1e kindje - ronde 11
    clarajilla - 23 jaar - 1e kindje - ronde 14
    bernese - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5
    missdonna - 26 jaar - 1e kindje mmm - ronde ?
    lala90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 na ma (11 in totaal)
    voetstap - 35 jaar - 2e kindje - ronde ? (3e iui)
    26mei - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4
    roodwit - 25 jaar - 2e kindje - mmm - 2e ronde na mk
    truffeltje - 2e kindje - ronde 8

2. (5)
    vive4 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4
    potato - 34 jaar - 1e kindje - ronde 12
    adriana - 30 jaar - 2e kindje - mmm - ronde 26
    klimop - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6
    mama s - 3e kindje - rond 6

3. (4)
    mariekerox - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 5
    elfi - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13
    lovelevi - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2
    lindaw - 31 jaar - 2e kindje - ronde 14 (8e iui)

4. (3)
    nienke87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6
    goodlife - 33 jaar - 2e kindje - ronde 11
    elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje - ronde 1

5.(4)
    dexa - 22 jaar - 1e kindje - ronde 2
    meisje26 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 6 na ma
    jongemama1 - 24 jaar - 3e kindje - 14 ronde
    simone1990 - 1e kindje - mmm ronde...???

6. (6)
    bella28 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 12
    bb1hoven - 37 jaar - 2e kindje - ronde 18 (ma ronde 8)
    merelv - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3
    suzy009, 43 jaar, 2de ronde, 5de kindje
    mss86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2
    ejra - 26 jaar - 3e kindje - ronde 9

7. (3)
    snies - 21 jaar - 1e kindje - ronde 1
    lola1982, 33 jaar, ronde 2, derde kindje
    zoesje - 24 jaar - 2e kindje - ronde 4

datumloos (8)
    laqueen - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 (al sinds juli)
    suzies - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10
    mawaikee - 31 jaar - 2e kindje - ronde 9
    annie82 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2
    ladylola - 31 jaar - 2e kindje - ronde 17 (9e na mk) 8 januari
    vrouwtje25 - 3e kindje
    mjjf83 -
    raniyah - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 na mk

totaal: 42

zwanger (5), ongesteld (30), mmm (5), negatieve test (3), twijfel-/tuurtest (0)

wil je op de lijst? Geef dan de volgende gegevens door in kleur of vul de lijst zelf aan met je: Naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Niet kopiëren! Dat werkt niet.

18. Raniyah

Raniyah Actief lid

23 nov 2015
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook op rood! 😔
    Even balen, maar nieuwe ronde nieuwe kansen! 😇
    Snies en dexa, hoop voor jullie alsnog een mooie test!

19. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Hier nog steeds geen menstruatie. Dus volgende week test ik opnieuw en als dat weer negatief is maar urine brengen naar de huisarts en alles uitleggen en vragen mocht die ook negatief zijn of ik een bloedtest of inwendige echo mag.
    Want heb ook helemaal het gevoel niet dat ik ongesteld ga worden.. ben het wachten wel een beetje zat.
    Gelukkig momenteel veel afleiding, dus deze week gaat snel voorbij!

20. Mama S

Mama S Lid

4 jun 2013
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Snies, je lichaam houdt je wel lang in spanning zeg. Gelukkig voelt het niet alsof je ongesteld gaat worden. En met de ervaring van je moeder geeft dat wel wat moed.

Ik zie dat ik nog op blauw sta in de lijst. Mag op rood., dag 44 ongesteld geworden. Heb voor volgende ronde clearblue ovulatietesten gekocht. Die streepjes vind ik altijd zo lastig af te lezen. Dus hoop dat dit gaat werken. Ronde 7, dus nog niet heel lang..alleen duren mn cyclussen zooo lang.. maar geduld is een schone zaak. Succes Snies!

Deel Deze Pagina