Nod 1 tm 7 januari 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Bella28, 30 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja er zitten er deze x veel in de lijst die rond/ boven de 12 rondes zit.
    Ik hoop dat wij het jaar goed kunnen beginnen en allemaal op roze mogen! :D

2. Bv1hoven

Bv1hoven Actief lid

11 sep 2015
    111
    0
    0
    Tja helaas wel ja. Wij hebben zeker nog wat tegoed van moeder natuur!! En laat het idd nu eens een ronde zijn waar de 12+dames aan de beurt zijn....ik ben voor!
    Mijn hoop is wel een stuk minder geworden na gisteren( uitslag zaadonderzoek)
    Maar wie weet is het geluk toch nog aan onze zijde....manlief gaat ook aan de pillen nu😉

3. Bv1hoven

Bv1hoven Actief lid

11 sep 2015
    111
    0
    0
    Zou iemand mij nog willen toevoegen, lukt mij niet via de iPad. Voor info zie bladzijde terug. Thanx alvast.

4. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    He meiden wat balen allemaal idd lang wachten!! En @bv1hoven balen zeg van de uitslag :( is het heel erg slecht?

Hier nu officieel geteld ronde 4 maar zijn al wat half begonnen in maart maar toen een mk gehad met 7 week in april :(
    Daarna even rustig aan gedaan een tijdje en nu weer door!

5. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Een volledig roze lijst zou het beste van allemaal zijn.

Hoop echt dat het hier raak zal zijn. Ik ga anders echt wel beginnen stressen dat ik het 2 jaar verschil zal overschrijden.

6. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Jemig en dat in ronde 4 al?

Ik had dat gevoel eerst ook maar dan met 3 jaar leeftijdsverschil. Nu kan ik alleen maar hopen dat er überhaupt nog een kindje mag komen!
    Mijn zoontje is nu bijna 4 en we zijn al dik twee jaar bezig voor een tweede wondertje. Vergeet niet dat het écht een wonder is!

Ik ga ook voor alle 12+ dames op roze!

7. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Hoi dames,

Ik schrijf graag mee. Ik heb dit jaar 4 legitieme eisprongen gehad en verwacht nog een 5e kans dit jaar (PCO) Dit is mijn 2e ronde met clomid en die werkte goed vorige ronde. Weet nu dus voor het eerst vanaf dag 1 wanneer ongeveer mijn NOD zou zijn.

Kinderwens was er al in 2014 en voel me wat bedroefd vandaag, gaat weer een jaartal voorbij. Had zelfs vannacht gedroomd dat ik wel zwanger was, het was een bijzonder fijne droom. Ik werd wakker maar voelde al dat ik ongesteld was geworden, had ff grote moeite met het loslaten vd fijne droom!!

Dames, zie hier weer een hoop bekenden...duim voor ons allemaal op een mooie roze lijst. En dat we van elkaar maar steun mogen voelen.

Liefs

8. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Noord Brabant
    Ps wil iemand me erop zetten?

NOD is 6 januari,

Guusje99, 32 jaar, ronde 5 2015, 2e kindje (PCO)

Thanks!

9. Bv1hoven

Bv1hoven Actief lid

11 sep 2015
    111
    0
    0
    Idd balen, in m'n achterhoofd had ik er wel rekening mee gehouden. Wat is heel erg slecht...ik heb de procenten onthouden die ons verteld zijn...10% snelle zwemmers, 15% zwak. Dit geeft ons een kans van 31% natuurlijk zwanger te worden binnen een jaar.
    In maart weer een nieuw zaad onderzoek, het schijnt dat om de drie maand zaad weer "vernieuwd" is.

10. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nou ik ging ook voor max 2,5 jaar verschil, maar ben blij als er straks niet meer dan 4 jaar verschil tussen zit. Je kan het het leven niet plannen, anders had ik voor mijn 30ste al 3 kinderen gehad. Tis wat het is, maar de pijn is dagelijks snijdend.

11. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nou 31% wat is dat nou. Dit is een kansberekening, maar men weet niet hoe het van binnen werkt. Ze moeten elkaar ook nog is toelaten.

12. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Dat klinkt niet heel veel nee, maar goed het blijft idd een kansberekening en het zijn wel twee lichamen en cellen en alles waar het mee/in moet gebeuren!
    Ik ga voor je duimen meis 😘

13. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Mijn vriend had 30% progressieve bewegende zaadcellen. En 74 miljoen zaadjes ( denk per ml?) en 3,2 ml. Ze zeiden dat dit erg goed was. Verder nooit de uitslag mee gekregen..
    In totaal hebben wij 40,9% zelf kans dat we binnen een jaar zwanger worden.

Is wel een stukje hoger dan jou bv1hoven.. Hoop voor je dat je snel zwanger mag zijn!
    Wij mogen pas in mei terug als ik nog niet zwanger ben. Maar hoop dat het voor de tijd allang raak is voor ons allemaal!

14. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Noord Brabant
    ♥ NOD lijst 1 t/m 7 januari 2016 ♥

1. (5)
    Noralie87 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Zoesje - 24 jaar - 2e kindje - ronde 4
    Cins - 33 jaar - 1e kindje - ronde 11
    Clarajilla - 23 jaar - 1e kindje - ronde 14
    Bernese - 1e kindje - ronde 5

2. (2)
    Vive4 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4
    Potato - 34 jaar - 1e kindje - ronde 12

3. (2)
    MariekeRox - ronde 5
    Elfi - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13

4. (0)

5.(3)
    Goodlife - 33 jaar - 2e kindje - ronde 11
    Dexa - 22 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Ladylola - 31 jaar - 2e kindje - ronde 17 (9e na mk)

6. (4)
    Bella28 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 12
    Adriana - 30 jaar - 2e kindje - ronde 26 mmm
    Bb1hoven - 37 jaar - 2e kindje - ronde 18 (MA ronde 8)
    Guusje99 - 32 jaar, - 2e kindje - ronde 2 (met clomid) mmm

7. (0)

datumloos (4)
    Missdonna - 26 jaar - 1e kindje mmm - ronde ?
    Louloulo - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4
    LaQueen - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 (al sinds juli)
    Suzies - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10

Totaal: 20

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve test (0), Twijfel-/tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR IN KLEUR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET

15. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Noord Brabant
    Zo heb mezelf even toegevoegd nu ik op de pc zit. Lijkt me ook lastig hoor, als het zaad minder goed is. Bij ons is dat niet getest omdat we er al 1 hebben en het probleem duidelijk bij mij lag met 3/4 x een eisprong elk jaar.

Vriendin van me heeft pas wel test gehad, en blijkt 0% kans op een natuurlijke zwangerschap met de kwaliteit van het zaad. Waren dus wel zaadjes maar niet 1 beweeglijk genoeg om het te "redden" zeg maar. Lijkt me echt vreselijk.

Succes ladies, hopelijk is het snel raak!

16. Bv1hoven

Bv1hoven Actief lid

11 sep 2015
    111
    0
    0
    Ik hoop ook voor jou dat je snel zwanger bent! En dat het natuurlijk gebeurt. Ik ga van de week voor m'n man van die "vitamine" pillen halen die bevordelijk zijn voor vruchtbaarheid. Baadt het niet, schaadt het niet.

17. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Dus ik mag me zo niet voelen in ronde 4? :(

18. Bv1hoven

Bv1hoven Actief lid

11 sep 2015
    111
    0
    0
    Het is ook idd een kansberekening, nav de gegevens uit het resultaat vh onderzoek.
    Het is nu wel duidelijk waarom het zo lang duurt. Mijn eerste zwangerschap hebben we ook lang op moeten wachten.
    We gaan er deze ronde gewoon weer voor. Als m'n eisprong pas rond dag 18 is, wordt het weer puzzelen ivm ons werk.

19. Bv1hoven

Bv1hoven Actief lid

11 sep 2015
    111
    0
    0
    Maar 3of 4 x een eisprong per jaar lijkt me ook vreselijk. Had je dit ook al voor je eerste zwangerschap?

0% is een uitslag die je echt niet wilt, ik vond onze uitslag al erg, laat staan als je hoort dat het 0% is. Echt vreselijk voor d'r. Gaat ze nu direct de mmm in?

Voor jou hoop ik ook dat het nieuwe jaar goed gaat beginnen en dat de clomid zijn werk doet. Xxx

20. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dan mag ik al heel lang stressen want dat is hier al overschreden...
    Een tweede laat hier gwn erg lang op zich wachten..

Deel Deze Pagina